Jump to content

Geert Wilders


Clowntje_93

Recommended Posts

Als je dus naar zijn verhaal kijkt (wat opzich al vrij veel moeite kost gezien de grootte :7 ), zie je onder zijn argumenten staan dat 'buitenlanders' die zich wel aanpassen niet weghoeven van hem en van Wilders.

Dat heb ik inderdaad gezien, ik weet alleen niet of jij wel de moeite hebt genomen om te lezen wat ik gepost hebt. Ik heb gezegd dat hij haat zaait door mensen over één kam te scheren. In zijn post neemt hij één grote groep te pakken en beoordeelt hij mensen niet individueel en daar had ik dus wat tegen. Door één groep te pakken te nemen beledigd en maakt hij ook problemen met de allochtonen die wel een studie volgen of aan het werk zijn, dat is dus niet de bedoeling.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -->nick<--

    84

  • Moonbeam

    82

  • Vegeta

    59

  • Amfetamientje

    56

Als je dus naar zijn verhaal kijkt (wat opzich al vrij veel moeite kost gezien de grootte :7 ), zie je onder zijn argumenten staan dat 'buitenlanders' die zich wel aanpassen niet weghoeven van hem en van Wilders.

Ok, dus Wilders wil een one-shot beleid? Één kans? Waarom zou dat dan in godsnaam alleen voor immigranten tellen? Waarom sturen we alle wetsovertreders niet gewoon naar Madagascar! Wacht es even, bepaalde bevolkingsgroepen naar Madagascar sturen? Waar in onze geschiedenis werd dat idee ook alweer nog meer geopperd? Juist.

Ik heb mensen in dit topic veel horen zeggen over dat ze het zo eens zijn met Wilders' uitspraken over dat allochtonen zich niet aan onze normen en waarden houden.

Sorry hoor, maar gister nog in het Prinsjesdag-debat heb ik Wilders meerdere malen neerbuigend en disrespectvol over Marokkanen horen spreken en een zeer groot deel van onze normen en waarden bestaat nog altijd uit respect voor je medemens, nou meneer Wilders ik vind u toch behoorlijk hypocriet om anderen te veroordelen op een punt waar u zelf blijkbaar nog heel wat over moet leren.

Natuurlijk is Wilders een goede debateur, zonder twijfel, en een goede debateur weet natuurlijk snel stemmen te winnen van een doelgroep waar hij/ zij zich op richt. Ik heb het al eens gezegd in dit topic maar ik zeg het weer.

Als je opschudding in de politiek wil veroorzaken, als je binnen wil komen in de kamer met 9 zetels, dan heb je maar 3 dingen nodig:

1. Een grote woordenschat en het inzicht die te gebruiken.

2. Een (makkelijke) doelgroep.

3. Een (makkelijk) slachtoffer.

Wilders heeft 1 zonder twijfel, 2 zijn de zwevende, op het begin waren het vaak werkloze, kiezers en 3 zijn de moslims in dit land. Als ik dit zo tegen Wilders zou zeggen zou hij het waarschijnlijk 100% met me eens zijn, punt 2 zal hij waarschijnlijk verbeteren door er "Het Volk" of "Mensen die dit land willen redden" van te maken.

De Islam is inderdaad een geloof dat door de geschiedenis heen zijn successen met strijd behaalt heeft, daar waar de Joden en Christenen het met het woord deden. De Islam schrijft inderdaad voor dat moorden in bepaalde uitzonderlijke gevallen is toegestaan, allemaal waar! Maar de wet van dit land is daartegen, dat heeft de heer Wilders allemaal juist, maar waarom zouden Islamieten die een fout begaan HARDER gestraft moeten worden? Als ik een homo in elkaar sla en daar 3 jaar cel voor krijg, dan zou een Islamiet dat ook moeten krijgen, dat slaat nergens op..

Wat Wilders ook erg slim doet is zijn kiezers niet in de weg zitten, hij kijkt wel uit! Niet de Nederlandse werklozen en criminelen, maar de marokkaanse moeten het ontgelden! Want juist die Nederlandse werklozen stemmen op Wilders "omdat de marokkanen hun banen hebben afgepakt", juist die ex-criminelen stemmen op Wilders "omdat de marokkanen hen een slechte naam bezorgen".. Ga maar eens naar fora van sites als stormfront of Blood and Honour, vraag daar eens rond en zeker 90% van de mensen daar stemt Wilders, enige reden is dat Wilders niet zegt dat dat soort sites verboden moeten worden omdat ze aanzetten tot haat, nee nee de Koran moet verboden worden omdat hij aanzet tot haat, meneer Wilders ik vind het best als u al het materiaal dat aanzet tot haat uit deze wereld wil verwijderen, maar wees dan ook eerlijk..

Natuurlijk ben ik ook tegen vrouwenhandel, tegen criminaliteit, daar is heel Nederland tegen, maar pak het probleem dan ook bij de kern aan, pak dan ook de neo-nazis aan, pak dan ook de voetbal hooligans aan, want die mensen bij elkaar richten veel meer schade aan dan de miljoen marokkanen in Nederland, maar nee, die mensen stemmen op Wilders, dus die mensen worden in de Wilders-debatten ontzien.

Stemmen krijgen is niet zo moeilijk, problemen aanpakken wel, en dat moet Wilders maar eens in gaan zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dus naar zijn verhaal kijkt (wat opzich al vrij veel moeite kost gezien de grootte :7 ), zie je onder zijn argumenten staan dat 'buitenlanders' die zich wel aanpassen niet weghoeven van hem en van Wilders.

Ok, dus Wilders wil een one-shot beleid? Één kans? Waarom zou dat dan in godsnaam alleen voor immigranten tellen? Waarom sturen we alle wetsovertreders niet gewoon naar Madagascar! Wacht es even, bepaalde bevolkingsgroepen naar Madagascar sturen? Waar in onze geschiedenis werd dat idee ook alweer nog meer geopperd? Juist.

Ik heb mensen in dit topic veel horen zeggen over dat ze het zo eens zijn met Wilders' uitspraken over dat allochtonen zich niet aan onze normen en waarden houden.

Sorry hoor, maar gister nog in het Prinsjesdag-debat heb ik Wilders meerdere malen neerbuigend en disrespectvol over Marokkanen horen spreken en een zeer groot deel van onze normen en waarden bestaat nog altijd uit respect voor je medemens, nou meneer Wilders ik vind u toch behoorlijk hypocriet om anderen te veroordelen op een punt waar u zelf blijkbaar nog heel wat over moet leren.

Natuurlijk is Wilders een goede debateur, zonder twijfel, en een goede debateur weet natuurlijk snel stemmen te winnen van een doelgroep waar hij/ zij zich op richt. Ik heb het al eens gezegd in dit topic maar ik zeg het weer.

Als je opschudding in de politiek wil veroorzaken, als je binnen wil komen in de kamer met 9 zetels, dan heb je maar 3 dingen nodig:

1. Een grote woordenschat en het inzicht die te gebruiken.

2. Een (makkelijke) doelgroep.

3. Een (makkelijk) slachtoffer.

Wilders heeft 1 zonder twijfel, 2 zijn de zwevende, op het begin waren het vaak werkloze, kiezers en 3 zijn de moslims in dit land. Als ik dit zo tegen Wilders zou zeggen zou hij het waarschijnlijk 100% met me eens zijn, punt 2 zal hij waarschijnlijk verbeteren door er "Het Volk" of "Mensen die dit land willen redden" van te maken.

De Islam is inderdaad een geloof dat door de geschiedenis heen zijn successen met strijd behaalt heeft, daar waar de Joden en Christenen het met het woord deden. De Islam schrijft inderdaad voor dat moorden in bepaalde uitzonderlijke gevallen is toegestaan, allemaal waar! Maar de wet van dit land is daartegen, dat heeft de heer Wilders allemaal juist, maar waarom zouden Islamieten die een fout begaan HARDER gestraft moeten worden? Als ik een homo in elkaar sla en daar 3 jaar cel voor krijg, dan zou een Islamiet dat ook moeten krijgen, dat slaat nergens op..

Wat Wilders ook erg slim doet is zijn kiezers niet in de weg zitten, hij kijkt wel uit! Niet de Nederlandse werklozen en criminelen, maar de marokkaanse moeten het ontgelden! Want juist die Nederlandse werklozen stemmen op Wilders "omdat de marokkanen hun banen hebben afgepakt", juist die ex-criminelen stemmen op Wilders "omdat de marokkanen hen een slechte naam bezorgen".. Ga maar eens naar fora van sites als stormfront of Blood and Honour, vraag daar eens rond en zeker 90% van de mensen daar stemt Wilders, enige reden is dat Wilders niet zegt dat dat soort sites verboden moeten worden omdat ze aanzetten tot haat, nee nee de Koran moet verboden worden omdat hij aanzet tot haat, meneer Wilders ik vind het best als u al het materiaal dat aanzet tot haat uit deze wereld wil verwijderen, maar wees dan ook eerlijk..

Natuurlijk ben ik ook tegen vrouwenhandel, tegen criminaliteit, daar is heel Nederland tegen, maar pak het probleem dan ook bij de kern aan, pak dan ook de neo-nazis aan, pak dan ook de voetbal hooligans aan, want die mensen bij elkaar richten veel meer schade aan dan de miljoen marokkanen in Nederland, maar nee, die mensen stemmen op Wilders, dus die mensen worden in de Wilders-debatten ontzien.

Stemmen krijgen is niet zo moeilijk, problemen aanpakken wel, en dat moet Wilders maar eens in gaan zien.

Zal ik je eens vertellen waarom dat alleen voor 'buitenlanders stelt dat One-Shot beleid? Omdat veel van die figuren lekker een dubbel paspoort hebben. Dus daar kan het veel makkelijker mee. Je pakt het Nederlandse af, ze hebben dat van het andere land nog en opzouten uit dit land

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, als je het woord 'buitenlanders' gebruikt scheer je niet over één kam? Je maakt nu alle buitenlanders (Engelsen, Schotten, Italianen etc.) zwart door ze te gebruiken uit feitjes die je uit de media hoort. Dan heb ik nog liever dat je Marokkanen zegt in plaats van dat je iedereen zwart maakt. Begrijp me niet verkeerd, ik sta er ook niet achter als je Marokkanen zegt, dit aangezien het niet alle Marokkanen zijn die hieraan meedoen. Probeer mensen individueel te beoordelen en niet telkens één groep zwart te maken.

Beste Jay,

Ik geloof dat jij degene bent die de vinger naar één bepaalde groep wijst.

Ik heb het echter over de buitenlander (en ja daar bedoel ik iedereen mee die geen Nederlander is) die zich niet kan gedragen.

En als een Turk over de scheef gaat moet deze van mij verdwijnen maar datzelfde geld ook voor de Engelsen om maar met twee afkomsten te spreken.

Ik vind dat elke "Buitenlander" ongeacht huidskleur, afkomst en geloof zich hier aan de regels moet houden....

Kan je het niet dan zijn we je liever kwijt dan rijk.....

Het liefst was ik alle "slechte" Nederlander ook kwijt maar die optie hebben we helaas niet....

Maar voor die doelgroep betaald de maatschappij al genoeg.... Laten we het daar dan bij houden.

We hebben een open land... Iedereen is welkom (mits deze zich met de juiste reden meld).

Waarom het laatste tussen haakjes is omdat we nu eenmaal een klein land zijn en geen plek voor iedereen hebben (en dit bedoel ik in een niet rasistische manier).

We accepteren de medemens als deze ook mij accepteren. Op het moment dat dat niet gebeurt krijgen we een situatie die niet leefbaar is op een klein oppervlakte als Nederland.

En dan moeten er regels komen. En mensen zijn bang... Mensen zijn argwanend... Dit komt omdat we elkaar niet begrijpen en het zou mooi zijn als we eens met elkaar zouden praten maar als ik in mijn ééntje op een groep (en in dit voorbeeld een groep jeugdigde marokkanen) afstap kan ik je vertellen dat het alles behalve een goed gesprek gaat worden.

en daarin heeft meneer Wilders gewoon gelijk.

En tuurlijk heb je er ook goede tussen zitten.... maar zolang deze zich netjes gedragen is er toch niets aan de hand... Dan hoeven deze mensen niet bang te zijn dat ze ook het land worden uitgezet!

Bewerkt: door LangeDraak
Link to comment
Delen op andere websites

We accepteren de medemens als deze ook mij accepteren.

En welke reden heeft een marokkaan om mensen als Wilders te accepteren als die mensen vanaf het begin geen wil hebben getoond deze mensen met open armen te ontvangen?

Ik denk dat je een andere vraag moet stellen....

Hoe komt het dat mensen als Geert Wilders op staan??

Die vraag is belangrijker...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je een andere vraag moet stellen....

Hoe komt het dat mensen als Geert Wilders op staan??

Die vraag is belangrijker...

Omdat ze zien dat de dingen in een land hun gangetje gaan, dat er een balans is tussen goed en slecht in een land en

sommige mensen kunnen daar niet tegen, die mensen zoeken dingen waar ze zich over op kunnen winden, anderen hebben altijd al gevoeld dat immigranten hier niet welkom zijn en zochten alleen naar bevestiging.. en ja dan staan er mensen op als Wilders die de situaties opblazen, de problemen groter laten lijken dan ze zijn en het belangrijkst één slachtoffer en doelgroep zoeken en daar hun hele politieke carrière op bouwen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als jij een gast/logé in huis hebt, en diegene begint de boel bij je in huis te slopen en vertoont nog meer asociaal gedrag, schop je hem toch je huis uit? Of geef je hem geld?

Ik heb het niet alleen over Marokkanen en turken, iedereen, ook Engelsen, Belgen en Duitsers die zich hier niet kunnen gedragen mogen wat mij betreft opsodemieteren.

Ik vind dat niemand die geen goede reden heeft om niet te kunnen werken, recht heeft op een uitkering. Buitenlanders niet en ook Nederlanders die gewoon lui zijn niet.

En nog even over het onderwerp 'respect':

Respect moet wederzijds zijn, maar van veel van de buitenlanders hoef je dat niet te verwachten en van deze groep wil Wilders af. Zoals Lange Draak ook al zei: "Waarom zou ik voor dit soort mensen moeten betalen ??".

De immigratie hier heeft Nederland al 100 miljard euro gekost, en wat hebben we er voor terug gekregen: Een hoop criminaliteit en een handje vol 'goede' alloctonen. Met deze laatste ben ik ook blij en dat is Wilders ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Als jij een gast/logé in huis hebt, en diegene begint de boel bij je in huis te slopen en vertoont nog meer asociaal gedrag, schop je hem toch je huis uit? Of geef je hem geld?

Ik heb het niet alleen over Marokkanen en turken, iedereen, ook Engelsen, Belgen en Duitsers die zich hier niet kunnen gedragen mogen wat mij betreft opsodemieteren.

Ik vind dat niemand die geen goede reden heeft om niet te kunnen werken, recht heeft op een uitkering. Buitenlanders niet en ook Nederlanders die gewoon lui zijn niet.

En nog even over het onderwerp 'respect':

Respect moet wederzijds zijn, maar van veel van de buitenlanders hoef je dat niet te verwachten en van deze groep wil Wilders af. Zoals Lange Draak ook al zei: "Waarom zou ik voor dit soort mensen moeten betalen ??".

De immigratie hier heeft Nederland al 100 miljard euro gekost, en wat hebben we er voor terug gekregen: Een hoop criminaliteit en een handje vol 'goede' alloctonen. Met deze laatste ben ik ook blij en dat is Wilders ook.

Een handje vol goede allochtonen? Je bedoelt de mensen die de Nederlandse Overheid hierheen heeft gehaald jaren geleden om te helpen dit land op te bouwen, wat ze vervolgens ook hebben gedaan? Je bedoelt die 900.000 allochtonen die wel keihard hun best doen in dit land? Ik weet niet wat jij een handje vol noemt maar meestal is dat niet de overgrote meerderheid..

En hoe zou jij het vinden als je bij iemand aanbelt en vraagt om gastvrijheid (om maar even jouw logeervoorbeeld te gebruiken) en de deur in je gezicht te krijgen? Want dát is wat Wilders doet, denk je nou echt dat een hardwerkende marokkaan zich welkom voelt in dit land als Wilders op tv z'n leuzen aan het verkondigen is? Nee. Kunnen we hardwerkende mensen gebruiken in dit land? Ja. Kan Nederland ophitsende, haatdragende politici gebruiken? Nee. Juist.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, als je het woord 'buitenlanders' gebruikt scheer je niet over één kam? Je maakt nu alle buitenlanders (Engelsen, Schotten, Italianen etc.) zwart door ze te gebruiken uit feitjes die je uit de media hoort. Dan heb ik nog liever dat je Marokkanen zegt in plaats van dat je iedereen zwart maakt. Begrijp me niet verkeerd, ik sta er ook niet achter als je Marokkanen zegt, dit aangezien het niet alle Marokkanen zijn die hieraan meedoen. Probeer mensen individueel te beoordelen en niet telkens één groep zwart te maken.

Beste Jay,

Ik geloof dat jij degene bent die de vinger naar één bepaalde groep wijst.

Ik dacht het eventjes niet. Als je de rest ook even dikgedrukt kan maken ("Begrijp me niet verkeerd, ik sta er ook niet achter als je Marokkanen zegt, dit aangezien het niet alle Marokkanen zijn die hieraan meedoen.") geeft dat een totaal ander beeld LangeDraak.

En tuurlijk heb je er ook goede tussen zitten.... maar zolang deze zich netjes gedragen is er toch niets aan de hand... Dan hoeven deze mensen niet bang te zijn dat ze ook het land worden uitgezet![/color]

Als er met deze mensen niets aan de hand is, waarom spreek je in je voorbeelden steeds over 'de Marokkanen' of 'de allochtonen'? Je spreekt nu de hele groep aan waaraan een groot deel zich gewoon als een 'normale' Nederlander gedraagt. Dit is dan ook totaal onnodig. Door mensen zonder enkele reden zwart te maken groeit de haat alleen maar in plaats van dat deze afneemt.

Link to comment
Delen op andere websites

Als er met deze mensen niets aan de hand is, waarom spreek je in je voorbeelden steeds over 'de Marokkanen' of 'de allochtonen'? Je spreekt nu de hele groep aan waaraan een groot deel zich gewoon als een 'normale' Nederlander gedraagt. Dit is dan ook totaal onnodig. Door mensen zonder enkele reden zwart te maken groeit de haat alleen maar in plaats van dat deze afneemt.

Beste Jay,

Als je mijn posts nu eens echt zou lezen dan weet je dat ik niet steeds spreek over "de Marokkanen" dat moet je nu toch wel weten.

Jij bent degene die steeds "De Marokkanen" erbij haalt.

Ik heb het over elke buitenlander ongeacht hun land van herkomst, Turken, Marokkanen, Antilianen, Polen, Roemenen, Engelsen, Duitse, Fransen enz enz..

Ongeacht hun huidskleur, Rood, Geel, Bruin, Zwart, Blank

Ongeacht hun geloof, Boedhist, Islam, Christen, Protestands enz enz

Dus een ieder die geen nederlander is..........

Hieronder nogmaals een stukje uit mijn twee posts terug waarin ik hetzelfde zeg Echter met een stuk minder woorden:

Ik geloof dat jij degene bent die de vinger naar één bepaalde groep wijst.

Ik heb het echter over de buitenlander (en ja daar bedoel ik IEDEREEN mee die geen Nederlander is) die zich niet kan gedragen.

En als een Turk over de scheef gaat moet deze van mij verdwijnen maar datzelfde geld ook voor de Engelsen om maar met twee afkomsten te spreken.

Ik vind dat elke "Buitenlander" ongeacht huidskleur, afkomst en geloof zich hier aan de regels moet houden....Kan je het niet dan zijn we je liever kwijt dan rijk.....

Ik heb het nu voor de laatste keer zo gezegd dus ik hoop dat je nu eens wilt ophouden om te zeggen dat ik het alleen over "De Marokkanen" heb.

Tevens heb ik het ook in mijn post over de groep allochtonen die zich NIET kan gedragen binnen de wet en regelgeving van Nederland.

Ik heb juist respect voor de wel werkende en goedwillende Buitelander (Goh gooi ik het weer over de gehele buitenlandse meuk.... NOT!!!!!!). Ik ben namelijk van mening dat het echt niet makkelijk is om je te vestigen is een land waar je de taal niet spreekt... De gewoontes onbekend en soms zelfs raar en verkeerd zijn.... Weg van je wel bekende thuisfront...

Om dan alsnog binnen de cultuur en wet van je nieuwe "Thuis" een positie te verkrijgen daar heb ik alleen maar respect voor.....

Daarom is het ook zo jammer van de groep die het verpest voor iedereen....

En die groep (DUS DE GROEP DIE HET VERPEST EN NIET IEDEREEN!!!!! <- IK DENK IK ZEG HET NOG MAAR EEN KEERTJE) die mag van mij (en zo denkt meneer Wilders er ook over) vertrekken....

En nu is dan mijn vraag aan jou (want jij staat hier heel anders tegenover):

Waarom zou de kleine groep, Respectloze, Geweldplegende, Niet werkende (of het "verkeerde" werk hebbende), Vernielende, Moordende, Afpersende, Berovende (er zit nu vast wel 1 categorie bij waar ze aan voldoen) dan niet het land uit moeten maar zouden we deze groep gewoon moeten accepteren ??

Waarom moeten wij mensen accepteren die de veiligheid binnen Nederland in gevaar brengen elke maand geld brengen en beschermen... Die energie en kosten steek ik liever in de mensen die wel willen.....

Dus voordat ik weer een antwoord krijg waar ik niets mee kan:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bovenstaande post geldt dus alleen voor "De buitenlanders" die zich NIET kunnen gedragen, Geen Respect hebben voor onze Cultuur en omgangsnormen en Wetten en regelgevingen hebben, Die maar denken alles te kunnen doen wat tegen de Nederlandse Wet ingaat ??

Hierbij gaat het om elk individue die geen Nederlander is ongeacht zijn land van herkomst, Geloof, Huidskleur en Cultuur!!!!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...