Jump to content

Geert Wilders

Clowntje_93

Recommended Posts

Geplaatst:
hey , het doe ff normaal jij :7Maar kijk dan nederland is een vrij land toch je mag alles zeggen wat je wilt waarom mag ik dan niet voor neus van een politie agent staan en zeggen dat ik zijn petje lelijk vind zonder in een busje worden gegooid. En waarom moet die sukkel van een theo en wilders dan andere mensen zoveel pijn doen als hij gwn zijn bek had kunnen houden en verder leven. Meeste weten niet hoeveel pijn het moslims doet als iemand ons zo erg beledigd. Ik zelf zou t niet kunnen laten om die theo of wilders kapot te slaan. Maar ik zou ze niet vermoorden dat komt vanzelf wel.

Nederland is toch een vrij land :7

Jah maar dat vergeleek ik met het feit dat je een politie agent niet mag uitschelden. Verder zei ik : Als geertje en theo nou ff niet iemand anders hadden gekwetst konden ze gewoon doorleven. Ze konden ook gwn zeggen ik vind de islam neit goed maar wrm beginnen met schelden dan vraag je er gewoon om.

• Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -->nick<--

84

• Moonbeam

82

• Vegeta

59

• Amfetamientje

56

Geplaatst:
Jah maar dat vergeleek ik met het feit dat je een politie agent niet mag uitschelden. Verder zei ik : Als geertje en theo nou ff niet iemand anders hadden gekwetst konden ze gewoon doorleven. Ze konden ook gwn zeggen ik vind de islam neit goed maar wrm beginnen met schelden dan vraag je er gewoon om.

iemand anders hadden gekwetst konden ze gewoon doorleven???

Dit slaat dus nergens op zodra het over moslims en de Islma gaat mag het ineens niet, maar als het ergens anders over gaat wel? Geen één van die 3 mensen verdiend het om dood te gaan. Als je het niet met hem eens bent zijn er andere manieren om er wat tegen te doen.

Citeer eens 1 tekst waarin Geert Wilders Islam uitscheld? En jij scheld toch ook over homo's? moet jij dan ook niet dood? Want dan vraag je er toch ook zelf om?

Geplaatst:

Nouja ik & Vegeta vinden Wilders gewoon dom . Als hij dit niet gedaan had . Had hij zich niet bedreigt gevoeld . Nu heeft ie dat gedaan . Jammer maar helaas... Nu heeft ie wel dit naar zijn kop geslingerd . Moslims zijn gewoon meer in hun geloof en vinden dit onacceptabel . Wij gaan ongeveer 1x per week naar de kerk ( De Christenen) . De moslims hun eigen keuze . Sommige zijn dus geloviger dan andere . En kwetsen dit . Ik vind extreme moslims wel slecht, maar nu heeft hij de extreme moslims, bendes , Al-Quaida,Taliban,en heel moslims tegen hem . Dus denk ik zelf over 2 jaar ; Bam! Gat in zijn kop . Begraven .

Geplaatst:

Dit slaat dus nergens op zodra het over moslims en de Islma gaat mag het ineens niet, maar als het ergens anders over gaat wel? Geen één van die 3 mensen verdiend het om dood te gaan. Als je het niet met hem eens bent zijn er andere manieren om er wat tegen te doen.

Citeer eens 1 tekst waarin Geert Wilders Islam uitscheld? En jij scheld toch ook over homo's? moet jij dan ook niet dood? Want dan vraag je er toch ook zelf om?

Kom me dan neerschieten als jij ervoor bent dat k dood moet gaan , ga je gang !

Geplaatst:

Kom me dan neerschieten als jij ervoor bent dat k dood moet gaan , ga je gang !

Dat zeg ik niet, want ik vind zowiezo niet dat iemand om welke reden dood moet. Jij hebt je mening over homo's die anderen moeten respecteren enz. maar dat moeten ze bij Wilders ook, ben je het niet met hem eens dan zijn er andere manieren dan hem doodschieten om hem duidelijk te maken dat hij het verkeerd doet.

Geplaatst:

Nouja ik & Vegeta vinden Wilders gewoon dom . Als hij dit niet gedaan had . Had hij zich niet bedreigt gevoeld . Nu heeft ie dat gedaan . Jammer maar helaas... Nu heeft ie wel dit naar zijn kop geslingerd . Moslims zijn gewoon meer in hun geloof en vinden dit onacceptabel . Wij gaan ongeveer 1x per week naar de kerk ( De Christenen) . De moslims hun eigen keuze . Sommige zijn dus geloviger dan andere . En kwetsen dit . Ik vind extreme moslims wel slecht, maar nu heeft hij de extreme moslims, bendes , Al-Quaida,Taliban,en heel moslims tegen hem . Dus denk ik zelf over 2 jaar ; Bam! Gat in zijn kop . Begraven .

Geplaatst:

Beedje minder van em, om een geloof te willen gaan verbieden, hoe hij praat over ander z'n geloof, spoort niet.

Als hij op straat wordt gezien, en er staan een groepje ofzo, is die deraan :dans:

Spreekt voor zich.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben trouwens ook niet echt blij met Geert Wilders als lijder van een rechtse partij. Ik had veel liever Pim Fortuyn, omdat er in zijn opvattingen nog wat enige inteligentie zat. Maarja, we hebben helaas niets anders dan wilders.

Ok wat ik dus vind: Ze moeten alle allochtonen niet terugsturen, maar ze moeten wel het intergratie beleid strenger maken, want er zijn mensen die de slimste truukjes hebben om te kunnen profiteren van onze samenleving

greetz. Tim

Bewerkt: door Tim
Geplaatst:
Wijzelf verzieken ons land ook .

Dus je geeft toe dat je dit land verziekt?

:N

Geloof het of niet , maar de meeste boeren hebben wel wietplantages in hun akkers staan dus eeuhh ik weet niet wat je denkt :

Sinds wanneer heb ik iets tegen Wiet? Wiet is fucking geweldig. Legalisatie ervan zorgt ervoor dat we heel veel gekut ontlopen.

Ik heb alleen nog nooit een jointje gehad. Ben wel van plan though...

Wijzelf verzieken ons land ook .

Dus je geeft toe dat je dit land verziekt?

:N

Geloof het of niet , maar de meeste boeren hebben wel wietplantages in hun akkers staan dus eeuhh ik weet niet wat je denkt :

Sinds wanneer heb ik iets tegen Wiet? Wiet is fucking geweldig. Legalisatie ervan zorgt ervoor dat we heel veel gekut ontlopen.

Ik heb alleen nog nooit een jointje gehad. Ben wel van plan though...

Ik ga later mischien heel af en toe een jointje roken, maar das alles .

Laten we nu naar GW gaan want die rookt geen wiet .

Bewerkt: door Robin B
Geplaatst:
Ik ben trouwens ook niet echt blij met Geert Wilders als lijder van een rechtse partij. Ik had veel liever Pim Fortuyn, omdat er in zijn opvattingen nog wat enige inteligentie zat. Maarja, we hebben helaas niets anders dan wilders.

Ok wat ik dus vind: Ze moeten alle allochtonen niet terugsturen, maar ze moeten wel het intergratie beleid strenger maken, want er zijn mensen die de slimste truukjes hebben om te kunnen profiteren van onze samenleving

greetz. Tim

Kijk nu praat je goed , dat vind ik wel goed. Maar Robin rook jij een joint ? Njah k ga dat dus echt niet doen want k wil altijd gezond blijven.

Geplaatst:

Geert Wilders moet lekker blijven.

Dat is mijn mening welke is graag hieronder zal toelichten.

Waarom zou Geert Wilders weg moeten ??

Hij zegt toch eindelijk gewoon wat wij allemaal denken ??

En voor alle mensen die zeggen dat Geert Wilders discrimineert heb ik 1 ding te zeggen... Luister eens objectief naar wat hij zegt en niet met je haat. Dan zal je erachter komen dat hij helemaal niet zo discrimineert...

Hoe ik erbij kom ??

Simpel ik zal hieronder een paar voorbeelden geven:

- Geen dubbel paspoort:

Hier ben ik het helemaal mee eens. Als je kiest om in Nederland te wonen dan kies je er dus ook voor om Nederlander te zijn. Wil je geen Nederlander zijn of maar half (omdat je met de andere helft veel meer voordeel kan halen) prima maar dan doe je dat maar in je land van herkomst....

Hiermee discrimineert hij niet. Als je Nederlander wilt zijn moet je dat helemaal zijn en niet wanneer het je uitkomt Nederlander zijn en dan weer het paspoort van je land van herkomst dragen.

- Criminele Allochtonen terug naar hun land:

Hier ben ik het ook helemaal mee eens. We hebben onze handen al vol aan de criminele Nederlanders. En als ze zo graag in Nederland willen wonen moeten ze zich netjes gaan gedragen en dus niet gaan bezighouden met criminele activiteiten. Doen ze dat wel willen ze hier niet om de juiste reden zijn en gaan ze maar weg.

- Strenger asiel beleid:

Ook hier ben ik het helemaal mee eens. Het proces moet sneller en strenger worden. Wij leven in een dusdanig mooi land dat we hier de mogelijkheid hebben om vluchtelingen (die om de juiste reden weg gaan uit hun eigen land) gratie te verlenen en ze hier onderdak te geven. Prima. Echter hebben we niet de luxe van veel ruimte en kampen we al met een woning gebrek. Dus als we de luxe willen kunnen blijven bieden aan "arme" buitenlanders die noodgedwongen hun land hebben moeten verlaten voor hun veiligheid dan moeten we tegen de asielzoekers waar na onderzoek blijkt dat ze geen recht op opvang hebben deze mensen weer het land uit zodat er weer plek vrijkomt voor de echt hulpbehoevende.

- Burka verbieden op straat:

Ook hier ben ik het helemaal mee eens. Ik snap dat dit kledingstuk z'n geschiedenis heeft binnen de cultuur van de buitenlanders maar op straat willen we graag elkaar kunnen herkennen. Daarom past zo'n kledendracht niet in "ons" straatbeeld en vindt ik dus ook dat deze moet verdwijnen. Dat er binnen in huis alle regels en traditionele dingen in ere worden gehouden vindt ik prima maar op straat graag de normen en waarden van de Nederlander overnemen.... Tenslotte zijn ze zelf ook Nederlander.

- Ritueel slachten:

Ook hier ben ik tegen. We hebben ooit in Nederland afspraken gemaakt ten aanzien van het slachten van dieren en daarmee hebben we het voor de dieren zo prettig (crue woord als je dood gaat) mogelijk gemaakt... Graag willen we dit zo houden. En daarbij is er geen plaats voor ritueel slachten....

- Grondwet niet aanpassen tbv buitenlandse feesten e.d.:

Ik ben ook van mening dat we onze grondwet niet aan moeten passen. Deze wet hebben onze voorvaderen met hun leven verdedigd en dat is waar we zo trots op zijn. Dat is juist wat Nederland tot Nederland maakt...

Ik ben daarom ook vel tegen het aanpassen van de grondwet!!!

Nogmaals Nederland is zo'n mooi multicultureel erfgoed en dat moeten we zeker verdedigen en in stand houden. Maar hou het daarbij nog steeds wel Nederland... en dat is wat Geert Wilders doet...

Zijn laatste film.... Fitna....

Wat was daar discriminerend aan ??? Helemaal niets... Daar werd niets nieuws getoond dan wat we allemaal al wisten.... De acties (sommige waren in een ander licht gezet) die je daarin zag (neem de twin towers als voorbeeld) is wat je krijgt op het moment dat er radicale ideeën onder de naam Islam worden verspreidt... Niet discriminerend maar even opsommend over wat er de laatste jaren allemaal is gebeurt met de radicale islamieten.

Dus Geert... Je hebt mijn stem als dit zo doorgaat......

En discrimineer ik hiermee... Nee ik gebruik mijn stemrecht en vrije meningsuiting waar ik dankzij onze grondwet gewoon recht op heb :tu:

Geplaatst:

Draak ownt gewoon......

Ik ben er wel op tegen dat hij de burkas wil verbieden . En die criminele allochtonen, ja ? Dat hebben we altijd al gehad :)

Die burkas is gewoon hun geloof . Daar vind ik niks mee .

Geplaatst:

Wat is in godsnaam mis met Ritueel slachten? Dat je geen verdoving gebruikt is ietwat lelijk ja, maar wist je dat de dieren die ritueel volgens de islam geslacht worden over het algemeen een beter leven hebben dan niet-halal? Denk maar maar eens over na...

Verder ben ik het wel met je eens inderdaad.

Wat is in godsnaam mis met Ritueel slachten? Dat je geen verdoving gebruikt is ietwat lelijk ja, maar wist je dat de dieren die ritueel volgens de islam geslacht worden over het algemeen een beter leven hebben dan niet-halal? Denk maar maar eens over na...

Verder ben ik het wel met je eens inderdaad.

Jah fyre ownt pas echt ..... Soldaat

Wij moslims , wij hebben in pakistan vele dieren zoals schapen, kalfen en koeien. Weet je wat voor leven wij ze geven ? Waarom wij dat doen is omdat ze dood gaan om ons eten te geven dus geven wij hun een fantastische leven , veel te eten en veel ruimte en ze mogen eventueel op msn :D

En langedraak jij stukje 3 musketierige onbelul. Wrm zou je geen burka mogen dragen ? Dat is gwn geloof je hoeft ze niet perse hun kont te zien en als politie hun wilt identificeren laten ze gwn hun id pas ofzo zien.

Bewerkt: door Vegeta

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...