-->nick<-- Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Wat is in godsnaam mis met Ritueel slachten? Dat je geen verdoving gebruikt is ietwat lelijk ja, maar wist je dat de dieren die ritueel volgens de islam geslacht worden over het algemeen een beter leven hebben dan niet-halal? Denk maar maar eens over na...Verder ben ik het wel met je eens inderdaad. Jah fyre ownt pas echt ..... Soldaat Wij moslims , wij hebben in pakistan vele dieren zoals schapen, kalfen en koeien. Weet je wat voor leven wij ze geven ? Waarom wij dat doen is omdat ze dood gaan om ons eten te geven dus geven wij hun een fantastische leven , veel te eten en veel ruimte en ze mogen eventueel op msn En langedraak jij stukje 3 musketierige onbelul. Wrm zou je geen burka mogen dragen ? Dat is gwn geloof je hoeft ze niet perse hun kont te zien en als politie hun wilt identificeren laten ze gwn hun id pas ofzo zien. Hmm.. je hebt veel aan een ID kaart wanneer je toch niet kan zien wie er onder de sluier zit. Reageren
Vegeta Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 De ID zegt het toch al En desnoods laat je het zien als t echt moet. Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 De ID zegt het toch al En desnoods laat je het zien als t echt moet. Ja zo kunnen we ook over Bivakmutsen, integraalhelmen, mummiemaskers en papieren zakken gaan beginnen. Ik weet dat het niet hetzelfde is. Dus laat die preek maar hangen. Maar het idee is gewoon simpel: De allochtonen moeten integreren. Dat betekend dus ook hun gezicht laten zien op straat. En ik denk dat ik voor veel mensen spreek als ik zeg dat 2 ogen geen gezicht maken. Reageren
FerryN Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 De ID zegt het toch al En desnoods laat je het zien als t echt moet. Ja zo kunnen we ook over Bivakmutsen, integraalhelmen, mummiemaskers en papieren zakken gaan beginnen. Ik weet dat het niet hetzelfde is. Dus laat die preek maar hangen. Maar het idee is gewoon simpel: De allochtonen moeten integreren. Dat betekend dus ook hun gezicht laten zien op straat. En ik denk dat ik voor veel mensen spreek als ik zeg dat 2 ogen geen gezicht maken. Laat ik even grof worden, Buitenlanders moeten eigenlijk aan ons aanpassen, en daar hoort de burka verbod eigenlijk ook bij. En als iemand een burka opheeft, kan diegene mijn id geven, als ze zo'n burka ophebben weten ze toch niet wie eronder zit? Tevens, bij sommige bedrijven met camera beveiliging, kunnen niet zien wie er binnenkomt en eventueel iets verkeerds doet. Als ze zeggen dat ze die af moeten doen, raken ze geïrriteerd en soms vinden ze ook dat ze gediscrimineerd worden terwijl het gewoon een regeltje is van dat bedrijf. Dat Nederland ook aan de buitenlanders aanpast, ok, maar het moet niet te veel worden, als ze gewoon alles willen wat ze in hun eigen land ook hadden, ga dan terug(Niet racistisch bedoeld), Anders word dit Turkije of Marokko in het klein, terwijl er gewone Nederlanders wonen waarvan hun voorvaderen hier al geboren zijn en eventueel ook voor gevochten hebben. Nu ga ik even CoD4 doen. Reageren
Vegeta Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Ik snap wat jullie bedoelen maar het hoort gewoon bij de islam en het gaat niet verboden worden. Reageren
Robin B Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Ik snap wat jullie bedoelen maar het hoort gewoon bij de islam en het gaat niet verboden worden. Inderdaad de moslims verbieden ons toch ook niks . Reageren
Pietje II Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Ik snap wat jullie bedoelen maar het hoort gewoon bij de islam en het gaat niet verboden worden. Inderdaad de moslims verbieden ons toch ook niks . Heh heh, dat zou mooi zijn, ons een beetje komen vertellen wat we moeten doen. Dat is hetzelfde als dat ik bij jou op bezoek kom in jouw huis en ga vertellen dat je om 20:00 uur in bed moet liggen terwijl je van je mamma om 21:00 uur in bed mag liggen. Reageren
LangeDraak Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 (bewerkt) En langedraak jij stukje 3 musketierige onbelul. Mijn beste Vegeta, Ten eerste even de vraag waarom er gelijk weer minachtend gereageerd moet worden ?? Geef daar eens 1 goede reden voor dit omdat mijn post al helemaal niet aanvallend gericht op jouw persoontje was dus waarom dan de minachting... Waarom de agressie in je post ?? Zou je me dat kunnen uitleggen ?? Wrm zou je geen burka mogen dragen ? Dat is gwn geloof je hoeft ze niet perse hun kont te zien en als politie hun wilt identificeren laten ze gwn hun id pas ofzo zien. En ze mogen geen burka dragen omdat ik graag wil zien wie mijn mede burgers zijn.... En volgens mij ging het over de bedekking van het gezicht met een burka dus snap ik je link naar hun kont ook niet helemaal ?? Dus wellicht dat je die opmerking ook even kunt verklaren?? Want ik heb nooit maar dan ook nooit in mijn post beweerd dat ik de burka afkeur omdat ik niet naar hun kont kan kijken Maar de ik zie nu eenmaal graag een gezicht van mensen die ik tegenkom op straat. Van het gezicht is een hoop af te lezen. Het is met de radicalen extremisten ook een stuk veiligheid die we hiermee krijgen.... En wat is er tegen veiligheid op straat... ??? Volgens mij helemaal niets. Groet, Draak (het stukje 3 musketierige onbelul (en daar heel erg blij mee is dat hij 1 v/d 3 is... )) Laat ik even grof worden, Buitenlanders moeten eigenlijk aan ons aanpassen, en daar hoort de burka verbod eigenlijk ook bij. En als iemand een burka opheeft, kan diegene mijn id geven, als ze zo'n burka ophebben weten ze toch niet wie eronder zit? Tevens, bij sommige bedrijven met camera beveiliging, kunnen niet zien wie er binnenkomt en eventueel iets verkeerds doet. Als ze zeggen dat ze die af moeten doen, raken ze geïrriteerd en soms vinden ze ook dat ze gediscrimineerd worden terwijl het gewoon een regeltje is van dat bedrijf. Dat Nederland ook aan de buitenlanders aanpast, ok, maar het moet niet te veel worden, als ze gewoon alles willen wat ze in hun eigen land ook hadden, ga dan terug(Niet racistisch bedoeld), Anders word dit Turkije of Marokko in het klein, terwijl er gewone Nederlanders wonen waarvan hun voorvaderen hier al geboren zijn en eventueel ook voor gevochten hebben. FerryN, Helemaal mee eens, We tollereren een hoop in Nederland en dat moeten we zeker niet gaan veranderen. Een mooi multicultureel waarbij Ras, Geloof en huidskleur niet bepalen wie je bent maar je innerlijk dat bepaald. Daarbij zijn we zeker bereidt om ons aan te passen aan de multiculturele samenleving echter wel volgens de regels van onze Grondwet..... Daarbuiten past een ander zich maar aan zodat het via de regels van de Nederlandse wet en Grondwet gaat Bewerkt: 9 september 2008 door LangeDraak Reageren
Tim Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Kijk dit is nou politiek waar we iets aan hebben. Ikzelf ben het volkomen eens met draak. Draak laat zijn standpunt merken met een hoog politiek niveau. Op deze manier zouden we allemaal moeten praten, en geen doodsbedreidingen gaan opzeggen. Kijk het zal goed zijn wanneer moslims de berichten van draak zullen respecteren, En bepaalde rituelen op cultuureel/Goddienstig met geringe aanpassen. Hierdoor zal er ook minder discriminatie zijn. greetz. Tim Reageren
Vegeta Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Kijk ik vind gewoon dat je mag dragen wat je wilt want niemand klaagt erover dat meisjes tegenwoordig te veel bloot dragen op straat en dat ze daarmee een slecht voorbeeld meegeven aan de jeugd. Ik vind gewoon dat iedereen mag dragen wat hij wilt en dat je niet perse iedereen zijn gezicht hoeft te zien als je hun wilt identificeren want daar heb je een id voor. Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 (bewerkt) Ik snap wat jullie bedoelen maar het hoort gewoon bij de islam en het gaat niet verboden worden. Voorlopig is het nu wel verboden op een hoop scholen. Las het vandaag in de krant. Edit: Stond trouwens ook in dat als minderjarige criminele allochtonen als veelpleger beschouwt kunnen worden, dat de ouders dan hun Nederlands paspoort kwijt kunnen raken en zelfs het land uitgegooit kunnen worden. Dit omdat het snijden in kinderbijslag bij dat soort gezinnen niet werkt. En ik vind dat hij daar totaal gelijk in heeft. Wie niet horen wil die moet maar voelen. Eerst in de portomonnee en heeft dat geen effect? Dan mag je van mijn part inderdaad opbokken Bewerkt: 9 september 2008 door Time-Bandit Reageren
Tim Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 (bewerkt) Maar hoe kan je dan weten of diegene met de ID die een boerka draagt wel die persoon is. Want je mag niet vragen of de boerka af mag. Btw: Ik ben trouwens blij dat dit topic is uitgelopen tot een serieus debat, en niet tot een scheld party Dus ik, en ongetwijfeld ook anderen zijn er niet meer blij mee wanneer iemand begint te schelden, zowel tegenover geert wilders, als tegenover allochtonen Bewerkt: 9 september 2008 door Tim Reageren
Robin B Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Mij boeit het niks hoor . We gaan de nazis het land uit zetten! Dat moeten we doen! Geen allochtonen maar nazis! Reageren
Vegeta Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Mwjah k denk dat hier eerder de Marokkanen worden geprobeerd het land uit gezet te worden dan alle allochtonen in het algemeen. Bij een burka heb je die mondkapje en voor een politie agent kan die echt wel eventjes af om hun te identificeren. Reageren
Robin B Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Heus niet slecht ofzo . Ik vindt het juist mooi hier zoveel culturen . Ken je alles van elkaar leren enzo . Nouja Marrokanen ? Alleen maar omdat die wat meer criminelen meeneemt ? Echt zwak . Dit doet ook ons land en alle landen die hier komen . Niet alleen Marrokanen . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.