Time-Bandit Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Mij boeit het niks hoor . We gaan de nazis het land uit zetten! Dat moeten we doen! Geen allochtonen maar nazis! Bij mijn weten kunnen jou zogenaamde Nazi's het land niet uitgezet worden. Want in tegenstelling tot de allochtonen die Wilders bedoeld hebben jou Nazi's geen dubbel paspoort. En ik weet om eerlijk te zijn niet hoe makkelijk ze zijn met het paspoort van een Nederlander afnemen. Als dat al mogelijk is En Vegeta: Ik denk aan alle criminelen waarvan de ouders een dubbel paspoort hebben. Zolang ze maar minderjarig zijn kan dat gewoon lijkt mij Reageren
Robin B Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Mij boeit het niks hoor . We gaan de nazis het land uit zetten! Dat moeten we doen! Geen allochtonen maar nazis! Bij mijn weten kunnen jou zogenaamde Nazi's het land niet uitgezet worden. Want in tegenstelling tot de allochtonen die Wilders bedoeld hebben jou Nazi's geen dubbel paspoort. En ik weet om eerlijk te zijn niet hoe makkelijk ze zijn met het paspoort van een Nederlander afnemen. Als dat al mogelijk is En Vegeta: Ik denk aan alle criminelen waarvan de ouders een dubbel paspoort hebben. Zolang ze maar minderjarig zijn kan dat gewoon lijkt mij Ben jij een nazi ofzo xD ? Ik schop ze gewoon in mekaar . Die lafbekken ... Reageren
AXIO Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Mij boeit het niks hoor . We gaan de nazis het land uit zetten! Dat moeten we doen! Geen allochtonen maar nazis! Bij mijn weten kunnen jou zogenaamde Nazi's het land niet uitgezet worden. Want in tegenstelling tot de allochtonen die Wilders bedoeld hebben jou Nazi's geen dubbel paspoort. En ik weet om eerlijk te zijn niet hoe makkelijk ze zijn met het paspoort van een Nederlander afnemen. Als dat al mogelijk is En Vegeta: Ik denk aan alle criminelen waarvan de ouders een dubbel paspoort hebben. Zolang ze maar minderjarig zijn kan dat gewoon lijkt mij Ben jij een nazi ofzo xD ? Ik schop ze gewoon in mekaar . Die lafbekken ... Robin, geen commentaar ofzo maar stop met dat stoere gedrag want volgens mij vind iedereen je maar een internet gangster Reageren
PatrickW Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Ben jij een nazi ofzo xD ? Ik schop ze gewoon in mekaar . Die lafbekken ... Dit is de laatste keer dat ik dit soort stoerdoenerij van jou wil zien in in dit topic. Iedereen weet ondertussen dat je een ras-echte E-Thug bent, dus ga je alsjeblieft normaal gedragen. Doe op een normale manier mee aan de discussie, of post gewoon niet. P.S. Dit geld ook voor de andere wannabe-gangstahs. Reageren
LangeDraak Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 (bewerkt) Kijk ik vind gewoon dat je mag dragen wat je wilt want niemand klaagt erover dat meisjes tegenwoordig te veel bloot dragen op straat en dat ze daarmee een slecht voorbeeld meegeven aan de jeugd. Ik vind gewoon dat iedereen mag dragen wat hij wilt en dat je niet perse iedereen zijn gezicht hoeft te zien als je hun wilt identificeren want daar heb je een id voor. Vegeta, Ik ben het met je eens dat de "meisjes" van tegenwoordig zich zeker veel te sexy kleden. En ook daar mag iets van gezegd worden is mijn mening. Maar het gaat er hier om dat wij in nederland behoorlijke vrijheid hebben. De meest belangrijke is denk ik het recht van meningsuiting. Dit is iets wat heel erg krachtig is. Daarbij is iedereen binnen nederland gelijk ongeacht je herkomst en is de wet op privacy ook erg prettig om te hebben. Echter willen we al deze dingen waarborgen betekend dit voor mensen van de Islam dat ze iets zullen moeten inleveren in Nederland en dat is bijvoorbeeld het dragen van een Burka. Dit omdat we een vrij land zijn maar ook een land waarin je herkenbaar moet zijn. En dit kan niet met een Burka aan. Daarentegen ben ik van mening dat het geloof Islam niet verboden moet worden. Dit kan je zien aan de vele Moskeeën die gebouwd worden/zijn binnen nederland en waar we de mensen met een andere cultuur en geloof de mogelijkheid bieden om tot hun geloof te bidden. Dus vindt ik door alles wat mijn medemens uit een andere cultuur in Nederland krijgt (ook al is het niet altijd tastbaar) het inleveren van het dragen van een kledingstuk (de Burka) op straat een kleine prijs is voor hetgeen wat je ervoor terug krijgt. Vergeet niet dat dit niet het land van herkomst is maar Nederland. En hier zijn nu eenmaal anderen Normen en Waarden (ook zo'n mooie term uit de politiek) en dus regels gelden. En ja mijn mening is dat mijn "allochtone" medemens zich daaraan moet confomeren. Ik daarentegen moet mij ook deels aan jullie conformeren zoals het toestaan van de Moskeeën, het respect opbrengen als jullie ramadan (excuses als ik het verkeerd spel) vieren, zorgen dat mijn hond niet gaat snuffelen bij jullie (omdat honden onrijn zijn heb ik ooit begrepen). Hier doe ik niet moeilijk over dus vanwaar de problemen met het niet dragen van de Burka ?? Bewerkt: 9 september 2008 door LangeDraak Reageren
FerryN Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Heus niet slecht ofzo . Ik vindt het juist mooi hier zoveel culturen . Ken je alles van elkaar leren enzo . Dat is hem het juist, door zoveel culturen en dus andere gewoontes op een plek, heb je juist kans op botsingen en dus ruzies. Reageren
Classic Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Mij boeit het niks hoor . We gaan de nazis het land uit zetten! Dat moeten we doen! Geen allochtonen maar nazis! Ik heb in geen tijden zo'n imbeciel antwoord gelezen... Ik hoop voor je dat het Sarcastisch bedoeld was, anders kom ik tot de conclusie dat je nog dommer bent dan ik al dacht... Maar goed aan je vorige reacties te zien.... Ik denk dat ik tot een conclusie ben gekomen Goed, nu weer on-topic Geert Wilders is een man die weet hoe die Nederland weer "Leefbaar" kan maken... Hoewel ik toch eerder voor Verdonk ben... vind ik Geert Wilders de slechtste niet... Alleen die Publiciteitsstunts als "Fitna" Enigzijds niet nodig. Anderzijds: Doe hij dat niet: Dan drukt Links hem weg en zwijgen ze hem dood net als Hans Janmaat en Joop Glimmerveen (Als ik me niet vergis...) (Maar dat waren écht Extreem-Rechtse (Vooruit dan maar) = Gekken. Reageren
LangeDraak Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 (bewerkt) Geert Wilders is een man die weet hoe die Nederland weer "Leefbaar" kan maken...Hoewel ik toch eerder voor Verdonk ben... vind ik Geert Wilders de slechtste niet... Alleen die Publiciteitsstunts als "Fitna" Enigzijds niet nodig. Anderzijds: Doe hij dat niet: Dan drukt Links hem weg en zwijgen ze hem dood net als Hans Janmaat en Joop Glimmerveen (Als ik me niet vergis...) (Maar dat waren écht Extreem-Rechtse (Vooruit dan maar) = Gekken. Mee eens. Janmaat had echt hele extreem rechtse ideen en die mag je ook rustig als Gek bestempelen. Dit soort mensen passen dus ook niet binnen Nederland. Maar Leefbaar is inderdaad een mooie term. En daar wordt aan gewerkt en inderdaad is Verdonk ook een minister die we hierin niet kunnen overslaan. Maar hoe krijgen we Nederland leefbaar. Dit kunnen we alleen doen door te praten met elkaar. Op deze manier kunnen we elkaar begrijpen en volgen. Echter om naar de Allochtone jeugd "Of deze u wel of niet in Nederland zijn geboren" te stappen is moeilijk, die reageren vaak aggressief en minachtend en dan wordt praten lastig. De oudere Generatie daarentegen is het ook niet eens met het gedrag van de jeugd en doen daar nu zelf ook wat aan. Met deze generatie valt ook "leuk" te praten en eens een discussie te starten over ideen die we beide kunnen hebben. Maar ook dat helpt niet genoeg.... En daarvoor hebben we dus richtlijnen en regels nodig van hogerhand... En dus mensen als Geert Wilders en Minister Verdonk. Bewerkt: 10 september 2008 door LangeDraak Reageren
Classic Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 Geert Wilders is een man die weet hoe die Nederland weer "Leefbaar" kan maken...Hoewel ik toch eerder voor Verdonk ben... vind ik Geert Wilders de slechtste niet... Alleen die Publiciteitsstunts als "Fitna" Enigzijds niet nodig. Anderzijds: Doe hij dat niet: Dan drukt Links hem weg en zwijgen ze hem dood net als Hans Janmaat en Joop Glimmerveen (Als ik me niet vergis...) (Maar dat waren écht Extreem-Rechtse (Vooruit dan maar) = Gekken. Mee eens. Janmaat had echt hele extreem rechtse ideen en die mag je ook rustig als Gek bestempelen. Dit soort mensen passen dus ook niet binnen Nederland. Maar Leefbaar is inderdaad een mooie term. En daar wordt aan gewerkt en inderdaad is Verdonk ook een minister die we hierin niet kunnen overslaan. Maar hoe krijgen we Nederland leefbaar. Dit kunnen we alleen doen door te praten met elkaar. Op deze manier kunnen we elkaar begrijpen en volgen. Echter om naar de Allochtone jeugd "Of deze u wel of niet in Nederland zijn geboren" te stappen is moeilijk, die reageren vaak aggressief en minachtend en dan wordt praten lastig. De oudere Generatie daarentegen is het ook niet eens met het gedrag van de jeugd en doen daar nu zelf ook wat aan. Met deze generatie valt ook "leuk" te praten en eens een discussie te starten over ideen die we beide kunnen hebben. Maar ook dat helpt niet genoeg.... En daarvoor hebben we dus richtlijnen en regels nodig van hogerhand... En dus mensen als Geert Wilders en Minister Verdonk. Heel simpel: Vraag 1: Heb je minstens 50% Nederlands bloed in je? Ja? (Vraag 2 --->) Nee? (Spullen pakken en weg wezen...) Vraag 2: Kan je vloeiend Nederlands spreken (ZONDER BUITENLANDS ACCENT) Ja? (Vraag 3) Nee? (3 maanden tijd om het VOLLEDIG te beheersen.) Vraag 3: Heb je een strafblad? (Ernstige delicten) Ja? (Spullen pakken en weg wezen...) Nee? (Vraag 4) Vraag 4: Voel je je Nederlander? Ja? (HEH??? Je bent 't of bent t niet ) Nee? (Spullen pakken en weg wezen...) Nee ik voel me niet Nederlander, IK BEN ER EEN!!!! (Welkom in Holland ) Als je door dit filter heen komt hebben we aardig wat normale mensen over. Met de rest valt dan waarschijnlijk te praten Reageren
Robin2130 Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 Nederland is in mijn ogen een beetje te soft aan het worden. Moslims proberen de overheid te verleiden met allerlei dingen. Ik noem er 2 op. 1) Een advocaat wou in Rotterdam niet opstaan voor de rechter, terwijl dat wel moet. Hij weigerde op te staan vanwege zijn geloof. 2) het suikerfeest moet een nationale feestdag worden. Nu mijn meningen. Punt 1: Je heb je maar aan te passen aan de Nederlandse normen en waarden. Dat geldt evengoed voor adovcaten. Heel simpel: Sta gewoon op of ga weg en zoek een andere baan. Punt 2: De allochtonen hebben in NL al genoeg nationale feestdagen. Het suikerfeest komt niet uit Nederland, maar uit de Arabische landen. Dus ik ben er absoluut tegen als het suikerfeest een nationale feestdag wordt. Willen moslims toch een nationale feestdag voor hun feesten? Vier het suikerfeest dan maar in je eigen land, of ga gewoon aan het werk. Reageren
Classic Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 Irritant allemaal... Moslims zeuren ook altijd om de idiootste dingen: - Bouwvakkers beledigen ons omdat we hun reetspleet kunnen zien. - Naakte kunst van vrouwen is niet toegestaan, MOET verplaatst worden. - Geen varkensvlees. - Mensen met honden in huis zijn onrein. - Homoseksuelen zijn vieze mensen. - Ga zo maar verder. En het blijft maar doorgaan en de lijst blijft maar langer worden... Wanneer stopt dit! Reageren
Robin2130 Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 Irritant allemaal...Moslims zeuren ook altijd om de idiootste dingen: - Bouwvakkers beledigen ons omdat we hun reetspleet kunnen zien. - Naakte kunst van vrouwen is niet toegestaan, MOET verplaatst worden. - Geen varkensvlees. - Mensen met honden in huis zijn onrein. - Homoseksuelen zijn vieze mensen. - Ga zo maar verder. En het blijft maar doorgaan en de lijst blijft maar langer worden... Wanneer stopt dit! Ik weet een goede oplossing dat gericht is aan de moslims die aan dit soort dingen ergeren: Stoor je eraan? Ga dan in een hutje op de hei wonen, of ga terug. Je heb tegenwoordig in Nederland van alles waar 'halal' voor staat. Daar moeten ze al blij mee zijn. Reageren
Classic Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 Irritant allemaal...Moslims zeuren ook altijd om de idiootste dingen: - Bouwvakkers beledigen ons omdat we hun reetspleet kunnen zien. - Naakte kunst van vrouwen is niet toegestaan, MOET verplaatst worden. - Geen varkensvlees. - Mensen met honden in huis zijn onrein. - Homoseksuelen zijn vieze mensen. - Ga zo maar verder. En het blijft maar doorgaan en de lijst blijft maar langer worden... Wanneer stopt dit! Ik weet een goede oplossing dat gericht is aan de moslims die aan dit soort dingen ergeren: Stoor je eraan? Ga dan in een hutje op de hei wonen, of ga terug. Je heb tegenwoordig in Nederland van alles waar 'halal' voor staat. Daar moeten ze al blij mee zijn. Ik provoceer alleen maar Bijvoorbeeld op me werk (McDonalds): Het is Ramadam (of RAM ME DAN ) En dan ga ik demonstratief tegen me Manager (Antiliaanse of Hollandse) zeggen: "Mag ik pauze nemen?" "Ja." Dan naar het keukenpersoneel (ALLEMAAL MOSLIMS xD): "Mag ik een Big Mac en een Hamburger want de bin is leeg. Ik heb honger man" Krijg ik een hoop gezeyk dat ik geen echte vent ben omdat ik geen Ramadam doe. (Ik zie het nut niet, rot op ik heb toch schijt aan jou..) Ik vind het geweldig om die boze blikken te zien als ik ga eten daarzo Goed ook homoseksualiteit: Helemaal geen problemen mee (Heb ik nooit gehad btw) maar omdat die Moslims het haten is het alleen maar leuker (Nu maak ik wel een klein beetje misbruik van de homo's :$ Sorry ) Ik bestel Varkensshoarma als ik d'r trek in heb... Ik eet vaak Varkensvlees... Ik vraag ook naar HALAL Varkensvlees... waarna ik een lief en gastvrij: ""GA WEG" ontvang Reageren
Disturbed Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 Irritant allemaal...Moslims zeuren ook altijd om de idiootste dingen: - Bouwvakkers beledigen ons omdat we hun reetspleet kunnen zien. - Naakte kunst van vrouwen is niet toegestaan, MOET verplaatst worden. - Geen varkensvlees. - Mensen met honden in huis zijn onrein. - Homoseksuelen zijn vieze mensen. - Ga zo maar verder. En het blijft maar doorgaan en de lijst blijft maar langer worden... Wanneer stopt dit! Ik weet een goede oplossing dat gericht is aan de moslims die aan dit soort dingen ergeren: Stoor je eraan? Ga dan in een hutje op de hei wonen, of ga terug. Je heb tegenwoordig in Nederland van alles waar 'halal' voor staat. Daar moeten ze al blij mee zijn. Ik provoceer alleen maar Bijvoorbeeld op me werk (McDonalds): Het is Ramadam (of RAM ME DAN ) En dan ga ik demonstratief tegen me Manager (Antiliaanse of Hollandse) zeggen: "Mag ik pauze nemen?" "Ja." Dan naar het keukenpersoneel (ALLEMAAL MOSLIMS xD): "Mag ik een Big Mac en een Hamburger want de bin is leeg. Ik heb honger man" Krijg ik een hoop gezeyk dat ik geen echte vent ben omdat ik geen Ramadam doe. (Ik zie het nut niet, rot op ik heb toch schijt aan jou..) Ik vind het geweldig om die boze blikken te zien als ik ga eten daarzo Goed ook homoseksualiteit: Helemaal geen problemen mee (Heb ik nooit gehad btw) maar omdat die Moslims het haten is het alleen maar leuker (Nu maak ik wel een klein beetje misbruik van de homo's :$ Sorry ) Ik bestel Varkensshoarma als ik d'r trek in heb... Ik eet vaak Varkensvlees... Ik vraag ook naar HALAL Varkensvlees... waarna ik een lief en gastvrij: ""GA WEG" ontvang Whehehe ik mag jou wel! Reageren
Robin B Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Classic wat ben jij voor een ? Die moslims doen Ramadam (Ikweet niet wsaarom) voor hun geloof en jij zit ze ermee te pesten ? Het suikerfeest dat daarna komt oelalala . Dan ga ik bij mijn neven eten Erg lekker veel suiker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.