Jump to content

Geert Wilders

Clowntje_93

Recommended Posts

Geplaatst:
Irritant allemaal...

Moslims zeuren ook altijd om de idiootste dingen:

- Bouwvakkers beledigen ons omdat we hun reetspleet kunnen zien.

- Naakte kunst van vrouwen is niet toegestaan, MOET verplaatst worden.

- Geen varkensvlees.

- Mensen met honden in huis zijn onrein.

- Homoseksuelen zijn vieze mensen.

- Ga zo maar verder.

En het blijft maar doorgaan en de lijst blijft maar langer worden...

Wanneer stopt dit!

Ik weet een goede oplossing dat gericht is aan de moslims die aan dit soort dingen ergeren:

Stoor je eraan? Ga dan in een hutje op de hei wonen, of ga terug. Je heb tegenwoordig in Nederland van alles waar 'halal' voor staat. Daar moeten ze al blij mee zijn.

Ik provoceer alleen maar :engel::engel::engel::engel:

Bijvoorbeeld op me werk (McDonalds):

Het is Ramadam (of RAM ME DAN :clown: ) En dan ga ik demonstratief tegen me Manager (Antiliaanse of Hollandse) zeggen: "Mag ik pauze nemen?" "Ja." Dan naar het keukenpersoneel (ALLEMAAL MOSLIMS xD): "Mag ik een Big Mac en een Hamburger want de bin is leeg. Ik heb honger man" Krijg ik een hoop gezeyk dat ik geen echte vent ben omdat ik geen Ramadam doe. (Ik zie het nut niet, rot op ik heb toch schijt aan jou..)

Ik vind het geweldig om die boze blikken te zien als ik ga eten daarzo :puh:

Goed ook homoseksualiteit: Helemaal geen problemen mee (Heb ik nooit gehad btw) maar omdat die Moslims het haten is het alleen maar leuker (Nu maak ik wel een klein beetje misbruik van de homo's :$ Sorry :()

Ik bestel Varkensshoarma als ik d'r trek in heb...

Ik eet vaak Varkensvlees...

Ik vraag ook naar HALAL Varkensvlees... waarna ik een lief en gastvrij: ""GA WEG" ontvang :puh:

Shit man wat lul je ziek ?? Patrick doe hier ook eens wat aan dan. Deze gozer is me zomaar aam het beledigen :duh: Ramadan doen we om met de arme mee te leven , dus wat is daar verkeerd aan ?

• Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -->nick<--

84

• Moonbeam

82

• Vegeta

59

• Amfetamientje

56

Geplaatst:

Als ik graag provoceer dan doe ik dat Vegeta..

Werd in de jaren 70 ook gedaan door de Provo's

En toen heb ik je niet horen zeuren, Nee! Want dat was tegen het Koningshuis en de Regering gericht en niet tegen jou...

En ik heb de VRIJHEID om te eten wat ik wil! En als het keukenpersoneel weigert dat eten voor me te maken en ik een hoop gezeur krijg... Dan is het alleen maar leuker... Het Management heeft by the way dezeflde nog de "Weigerende" kok ontslagen.

Classic wat ben jij voor een ? Die moslims doen Ramadam (Ikweet niet wsaarom) voor hun geloof en jij zit ze ermee te pesten ?

Het suikerfeest dat daarna komt :eten: oelalala . Dan ga ik bij mijn neven eten :) Erg lekker veel suiker :D

Ik zie het nut niet in van de Ramadam...

Niet eten om aan de mensen van Afrika te denken. Maar sorry hoor: 1 ding:

Afrikanen eten 's Ochtends niet, 's Avonds niet. en hebben al HELEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL geen SUIKERFEEST!

Dus even serieus: Wat is het nut??

Ik heb het aan het keukenpersoneel gevraagd. Maar die waren te lui om te antwoorden...

Geplaatst:
Shit man wat lul je ziek ?? Patrick doe hier ook eens wat aan dan. Deze gozer is me zomaar aam het beledigen :duh: Ramadan doen we om met de arme mee te leven , dus wat is daar verkeerd aan ?

Hij heeft van mening dat hij de rammadan negens op vind slaan, dus dan beledigd hij jou in een keer. Zoiets vind ik ook zwak onder de Islamitische populatie, ze zijn onnodig gevoelig voor dingen.

Ik wil ook zeggen dat het het dus eens ben met de uitspraak van Classic (vorige post)

Afrikanen eten 's Ochtends niet, 's Avonds niet. en hebben al HELEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL geen SUIKERFEEST!

Geplaatst:

Zeg gaat het hier nou over Geert Wilders of over de Ramadan? Maar goed even mijn mening over Geert Wilders:

Met een paar dingen ben ik het wel eens wat er komen harstikke veel Moskeeen hier in Nederland maar als je ergens een kerkje bouwt in Arabie is aan het eind van de dag al in de fik gestoken. Ik vind daarom ook dat er niet al te veel moskeeen hier moeten komen in Nederland. Kijk een paar vind ik in orde want je moet natuurlijk wel een plaats hebben om je God te aanbidden maar je moet niet overdrijven. Nederland is nog steeds een Christelijk land en dat zal ook wel zo blijven.

En trouwens van dat het suikerfeest een nationale feest dag moet worden dan ik toch even van ...........

Het suikerfeest is zoals iemand al zei een Arabisch feest en geen Nederlands feest dus van mij mag je het vieren maar het hoeft geen nationale feestdag te worden.

Geplaatst:

Die is goed :schater: . Maar hij heeft inderdaad wel een punt, als je dan een bikkel wil zijn moet je helemaal niks eten die tijd. En niet 3 weken weinig eten (of hoelang het ook mag zijn) en dan daarna een dikke party houden waar je alles op kan vreten. Dat is toch geen respect voor armen?

Geplaatst: (bewerkt)
Als ik graag provoceer dan doe ik dat Vegeta..

Als ik jou was, zou ik de regels nog maar een keertje nalezen voordat je een volgende post aanmaakt.

Gedragsregels

Ongewenst gedrag

* Schelden, vloeken, pesten, ruziezoeken, provoceren.

Met sommige punten zal ik het best met je eens zijn en niet alles is even leuk, maar je moet enigszins respect hebben voor de mensen die wel aan Ramadan doen. Het hoeft van mij ook geen nationale feestdag te worden, maar we hebben in Nederland mensen die dat uitoefenen, dat mag volgens de grondwet dus zullen ze er ook niet mee stoppen. Je mag best een mening hebben maar ik vind nu dat je met het beledigen en provoceren nu wel erg ver gaat.

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:
Irritant allemaal...

Moslims zeuren ook altijd om de idiootste dingen:

- Bouwvakkers beledigen ons omdat we hun reetspleet kunnen zien.

- Naakte kunst van vrouwen is niet toegestaan, MOET verplaatst worden.

- Geen varkensvlees.

- Mensen met honden in huis zijn onrein.

- Homoseksuelen zijn vieze mensen.

- Ga zo maar verder.

En het blijft maar doorgaan en de lijst blijft maar langer worden...

Wanneer stopt dit!

Ik weet een goede oplossing dat gericht is aan de moslims die aan dit soort dingen ergeren:

Stoor je eraan? Ga dan in een hutje op de hei wonen, of ga terug. Je heb tegenwoordig in Nederland van alles waar 'halal' voor staat. Daar moeten ze al blij mee zijn.

Ik provoceer alleen maar :engel::engel::engel::engel:

Bijvoorbeeld op me werk (McDonalds):

Het is Ramadam (of RAM ME DAN :clown: ) En dan ga ik demonstratief tegen me Manager (Antiliaanse of Hollandse) zeggen: "Mag ik pauze nemen?" "Ja." Dan naar het keukenpersoneel (ALLEMAAL MOSLIMS xD): "Mag ik een Big Mac en een Hamburger want de bin is leeg. Ik heb honger man" Krijg ik een hoop gezeyk dat ik geen echte vent ben omdat ik geen Ramadam doe. (Ik zie het nut niet, rot op ik heb toch schijt aan jou..)

Ik vind het geweldig om die boze blikken te zien als ik ga eten daarzo :puh:

Goed ook homoseksualiteit: Helemaal geen problemen mee (Heb ik nooit gehad btw) maar omdat die Moslims het haten is het alleen maar leuker (Nu maak ik wel een klein beetje misbruik van de homo's :$ Sorry :()

Ik bestel Varkensshoarma als ik d'r trek in heb...

Ik eet vaak Varkensvlees...

Ik vraag ook naar HALAL Varkensvlees... waarna ik een lief en gastvrij: ""GA WEG" ontvang :puh:

Dat je ze er niet mee helpt

Geplaatst:

Oprotte classic dit forum is voor mensen die alle geloven , gta respecteren , en geen racist zijn . Want als je wilt weten wat ramadam is ? Pb dan Vegeta .

Ik vind juist de mense dapper die ramadam doen xD

Maar Gw vind ik ook gewoon niks xD Mensen mogen alles doen wat ze willen behalve criminaliteit . Niks alle buitenlanders eruit zetten .

Geplaatst:
Oprotte classic dit forum is voor mensen die alle geloven , gta respecteren , en geen racist zijn . Want als je wilt weten wat ramadam is ? Pb dan Vegeta .

Ik vind juist de mense dapper die ramadam doen xD

Maar Gw vind ik ook gewoon niks xD Mensen mogen alles doen wat ze willen behalve criminaliteit . Niks alle buitenlanders eruit zetten .

Ik meen dat dit forum voor iedereen is. Racist of niet, allochtoon of niet, maakt geen donder uit lijkt mij. Want ja... Iedereen is toch gelijk :7

En ik gok dat Classic in het echte leven provoceert. En daar is geen regel tegen zoals hier op het forum.

Als je racist ben , ben je niet gelijk want je respecteert alleen je eigen ras xD . En mij boeit het wel , classic als je racistisch ben niet op dit forum houde want je kan dan korte metten met mij krijgen :)

Ik ben toevallig wel het eerste op de Gtaforums most wanted lijst gelijk met Vegeta :puh:

Bewerkt: door Robin B
Geplaatst:
Als je racist ben , ben je niet gelijk want je respecteert alleen je eigen ras xD . En mij boeit het wel , classic als je racistisch ben niet op dit forum houde want je kan dan korte metten met mij krijgen :)

Ik ben toevallig wel het eerste op de Gtaforums most wanted lijst gelijk met Vegeta :puh:

Dus in jou ogen.. Als je racist bent, ben je minder dan andere? Dat betekend dan dat jij ook een racist bent.

Geertje for President :7 Niet dat ie dat wilt ofzo

Geplaatst:

wat zijn jullie allemaal voor anti-moslims wij moslims doen niks vergeleken met jullie o.a holleeder en volkert van de gee wij moslims hebben tenmsnte grenzen jullie niet en als je wilt vechten dan kunnen we best een afspraak maken

Geplaatst:
wat zijn jullie allemaal voor anti-moslims wij moslims doen niks vergeleken met jullie o.a holleeder en volkert van de gee wij moslims hebben tenmsnte grenzen jullie niet en als je wilt vechten dan kunnen we best een afspraak maken

Anti moslim is een groot woord, ik vind alleen als je dan stoer wilt doen. En de armen wilt helpen door niet te eten, dan moet je ook maar gewoon niet eten. En niet daarna een fucking Suikerfeest geven, doen ze dat in Afrika ook? Na 3 weken niks eten een vreetpartij houden?

Jah echt hea , zelfs het gene waar ze juist niet druk om hoeven te maken proberen ze negatief te beoordelen. Ramandan is gewoon om met armen mee te leven en hoeven hun niet perse te helpen want meeleven is al goed genoeg. DE meeste denken niet eens aan de armen. Zelfs over de ramadan proberen sommigen negatief te denken. Jongens dan is mijn conclusie niks anders dan : Heel erg fucking racistische bezig ben jij classic. Je moet gewoon een 3 dubbele dikke warn krijgen. Dit soort gedrag kan ik echt niet accepteren en ik snap niet waarom patrick w niks tegen je zegt.

@ Fiegel , jij rare **** **** ** ***** !!1!1!1!!!!

Wat is je fucking probleem we mogen tegenwoordig niet eens normaal ramadan doen ?? Wat is er mis mee. En wat is er mis mee met een feest ?? We mogen het toch gewoon vieren dat we na lang niet eten , we iets hebben gehaald ??

Bewerkt: door Vegeta
Geplaatst:

Owww en met die laatste zin bevestig jij wel dat jij een moslim bent met goede intenties. Wij zijn niet anti Moslims. Tenminste ik niet in mijn ogen. Maar jullie moslims doet niks? Wie heeft er een gat in de USS Cole geblazen? Wie heeft de aanslagen van 11 sept 2001 gepleegd? En die in Londen? En waarom is uit onderzoek gebleken dat het merendeel van de Loverboys in Nederland moslim is?

Ik weet best wel dat vooral die eerste punten aparte gevallen zijn. Dat zijn extremisten. Net zoals je die ook onder de Nederlanders hebt. En ook onder de Russen, Polen, Chinezen, Mongoliers (en dus niet Mongolen :7 ) en overal te wereld.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...