Jump to content

Geert Wilders

Clowntje_93

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik als moslim en allochtoon vind : iedereen die zich slecht gedraagt moet gelijk behandeld worden allochtoon of autochtoon. Als autochtonen niet de land uit worden gegooid dan moeten allochtonen dat ook niet. Als autochtonen gevangenis straf krijgen moeten allochtonen dat ook. Iedereen heeft het recht om in nederland rustig te kunnen leven als hij zich aan de regels houdt.

• Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -->nick<--

84

• Moonbeam

82

• Vegeta

59

• Amfetamientje

56

Geplaatst:
En nu is dan mijn vraag aan jou (want jij staat hier heel anders tegenover):

Waarom zou de kleine groep, Respectloze, Geweldplegende, Niet werkende (of het "verkeerde" werk hebbende), Vernielende, Moordende, Afpersende, Berovende (er zit nu vast wel 1 categorie bij waar ze aan voldoen) dan niet het land uit moeten maar zouden we deze groep gewoon moeten accepteren ??

Waarom moeten wij mensen accepteren die de veiligheid binnen Nederland in gevaar brengen elke maand geld brengen en beschermen... Die energie en kosten steek ik liever in de mensen die wel willen.....

Waarom zou de grotere groep, Respectloze, Geweldplegende, Niet werkende (of het "verkeerde" werk hebbende), Vernielende, Moordende, Afpersende, Berovende Nederlanders het land niet uit moeten, maar krijgen deze mensen een 2e kans? Juist, omdat vergissen menselijk is. Als jij in je jeugd iemand in elkaar slaat omdat je je dan gewoon nog niet goed genoeg beseft wat je doet, dan krijg je straf en een 2e kans binnen dit wetsysteem, dit heeft altijd gewerkt voor Nederlanders en het is niet anders met Buitenlanders, behalve dat buitenlanders er hun hele leven op aangekeken worden en nederlanders ook écht een 2e kans krijgen.

Geplaatst:
En nu is dan mijn vraag aan jou (want jij staat hier heel anders tegenover):

Waarom zou de kleine groep, Respectloze, Geweldplegende, Niet werkende (of het "verkeerde" werk hebbende), Vernielende, Moordende, Afpersende, Berovende (er zit nu vast wel 1 categorie bij waar ze aan voldoen) dan niet het land uit moeten maar zouden we deze groep gewoon moeten accepteren ??

Waarom moeten wij mensen accepteren die de veiligheid binnen Nederland in gevaar brengen elke maand geld brengen en beschermen... Die energie en kosten steek ik liever in de mensen die wel willen.....

Waarom zou de grotere groep, Respectloze, Geweldplegende, Niet werkende (of het "verkeerde" werk hebbende), Vernielende, Moordende, Afpersende, Berovende Nederlanders het land niet uit moeten, maar krijgen deze mensen een 2e kans? Juist, omdat vergissen menselijk is. Als jij in je jeugd iemand in elkaar slaat omdat je je dan gewoon nog niet goed genoeg beseft wat je doet, dan krijg je straf en een 2e kans binnen dit wetsysteem, dit heeft altijd gewerkt voor Nederlanders en het is niet anders met Buitenlanders, behalve dat buitenlanders er hun hele leven op aangekeken worden en nederlanders ook écht een 2e kans krijgen.

Ik verwacht ook niet dat de desbetreffende mensen het land worden uitgezet voor het stelen van een snoepje....

Echter vind ik wel dat je wat meer moet nuanceren... Het beroven, vermoorden van mensen vind ik wel wat anders dan het stelen van een mars!!! Het gaat hier om Buitenlanders die aan een tweede, derde en misschien zelfs een vierde kans niet genoeg hebben... Het gaat hier om de buitenlanders die Lak hebben aan onze wet en cultuur!!!

Daarbij slaat jouw argument natuurlijk helemaal nergers op (en dat weet je hopenlijk net zo goed als ik) en dit zelfde slaat op Vegeta.... Wij kunnen nederlanders er niet uitzetten....

Als we namelijk dezelfde procedure zouden volgen dan sturen we deze Nederlanders terug naar hun moederland Nederland.... Owwwww daar waren ze al :bonk:

daar om kunnen we dat niet doen bij de "Verkeerde" Nederlanders.... en begrijp me niet verkeerd.... Deze mensen ben ik ook liever kwijt dan rijk maar aan deze groep kunnen we helaas niets doen qua uitzetting....... Dus hier zal de maatschappij voor moeten opdraaien...

Geplaatst:
Ik verwacht ook niet dat de desbetreffende mensen het land worden uitgezet voor het stelen van een snoepje....

Echter vind ik wel dat je wat meer moet nuanceren... Het beroven, vermoorden van mensen vind ik wel wat anders dan het stelen van een mars!!! Het gaat hier om Buitenlanders die aan een tweede, derde en misschien zelfs een vierde kans niet genoeg hebben... Het gaat hier om de buitenlanders die Lak hebben aan onze wet en cultuur!!!

Ik mis iets? Stelen is geen beroven? En mijn argument slaat wel ergens op want zodra mensen emigreren wordt hun nieuwe land hun thuisland, daar horen ze thuis en je gaat mensen niet hun huis uit zetten zodra ze de buurtregels overtreden, hoogstens moeten ze voor straf een nachtje in het buurthuis slapen..

Geplaatst:

Ik mis iets? Stelen is geen beroven?

Maar AwiVC,

Nogmaals nuanceer een beetje aub.

Nogmaals is er een groot verschil tussen het stelen van een mars en het beroven van mensen.

En tuurlijk heb je gelijk.... Beide dingen is niet goed echter moet de straf niet hetzelfde zijn. Mijns inziens moeten mensen die andere mensen beroven vele malen harder worden gestraft als mensen die een mars hebben gestolen uit de plaaselijke super!!!

Maar om even terug te komen over hetgeen wat Wilders roept en waar ik het mee eens ben:

En mijn argument slaat wel ergens op want zodra mensen emigreren wordt hun nieuwe land hun thuisland, daar horen ze thuis en je gaat mensen niet hun huis uit zetten zodra ze de buurtregels overtreden, hoogstens moeten ze voor straf een nachtje in het buurthuis slapen..

Wat als de mensen ipv zorgen dat hun nieuwe huis ook hun thuis wordt, gewoon hun nieuwe huis afbreken en ze zich niet thuis willen voelen ?

Wat dan ??

Dan geven we ze weer een nieuw huis ??

Totdat deze weer kapot is en dan geven we ze weer een nieuw huis ??

enz enz...

Maar wel elke keer aan de buren vragen of ze willen meebetalen aan het opknappen van het oude en verwoeste huis EN het bouwen van hun nieuwe huis.....

Dat kan toch geen oplossing zijn... we zijn tolerant in Nederland... Gelukkig wel maar daar moet men geen misbruik van maken.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Woorden als:

Huis, Thuis en Buren zijn hier gebruikt als metafoor en moeten niet letterlijk worden genomen in bovenstaande post!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

• 3 weken later...
Geplaatst:
Ik als moslim en allochtoon vind : iedereen die zich slecht gedraagt moet gelijk behandeld worden allochtoon of autochtoon. Als autochtonen niet het land uit worden gegooid dan moeten allochtonen dat ook niet. Als autochtonen gevangenis straf krijgen moeten allochtonen dat ook. Iedereen heeft het recht om in nederland rustig te kunnen leven als hij zich aan de regels houdt.

Nee. want autochtonen wonen hier al hun hele leven. Allochtonen

hebben een land waar ze vandaan komen en dan kunnen ze daarna terug ^_^

Geplaatst:
Ik als moslim en allochtoon vind : iedereen die zich slecht gedraagt moet gelijk behandeld worden allochtoon of autochtoon. Als autochtonen niet het land uit worden gegooid dan moeten allochtonen dat ook niet. Als autochtonen gevangenis straf krijgen moeten allochtonen dat ook. Iedereen heeft het recht om in nederland rustig te kunnen leven als hij zich aan de regels houdt.

Nee. want autochtonen wonen hier al hun hele leven. Allochtonen

hebben een land waar ze vandaan komen en dan kunnen ze daarna terug ^_^

ermm de meesten allachtonen(moslims)die komen alleen hier met een smoesje dat ze niet in hun land kunnen blijven en dan zoeken ze hier een baantje werken ze als ze vinden dat het ze bevalt blijven ze.

Geplaatst:

Ik vind hem een rare vent. :duh:

Een beetje ons in gevaar brengen, door Fitna te maken, mensen discrimineren, en dan denken dat we op hem gaan stemmen... :bonk:

Met zijn blonde tooi

>>> Door Jowx: Let op je taalgebruik svp.. <<<

Geplaatst:
Nee, als je het woord 'buitenlanders' gebruikt scheer je niet over één kam? Je maakt nu alle buitenlanders (Engelsen, Schotten, Italianen etc.) zwart door ze te gebruiken uit feitjes die je uit de media hoort. Dan heb ik nog liever dat je Marokkanen zegt in plaats van dat je iedereen zwart maakt. Begrijp me niet verkeerd, ik sta er ook niet achter als je Marokkanen zegt, dit aangezien het niet alle Marokkanen zijn die hieraan meedoen. Probeer mensen individueel te beoordelen en niet telkens één groep zwart te maken.

Beste Jay,

Ik geloof dat jij degene bent die de vinger naar één bepaalde groep wijst.

Ik dacht het eventjes niet. Als je de rest ook even dikgedrukt kan maken ("Begrijp me niet verkeerd, ik sta er ook niet achter als je Marokkanen zegt, dit aangezien het niet alle Marokkanen zijn die hieraan meedoen.") geeft dat een totaal ander beeld LangeDraak.

We kunnen ook gewoon even alle vervelende lui bij naam op gaan noemen. Dat elke post en daarbij dit topic dan ellenlang wordt is dan het gevolg, maar we scheren tenminste niet meer over één kam.

Geplaatst:
Ik vind hem een rare vent. :duh:

Een beetje ons in gevaar brengen, door Fitna te maken, mensen discrimineren, en dan denken dat we op hem gaan stemmen... :bonk:

Met zijn blonde tooi

Hoezo brengt ie ons in gevaar met Fitna?

Ik vind op Youtube zat filmpjes waar ze ons zwartmaken hoor :7

Zoek maar eens op.

Geplaatst:

En als Wilders dit zou zeggen in de 2de kamer, zal Links meteen reageren met:

"Ach, ze bedoelen het niet zo."

Dus zo zullen de Linkse forummers er ook wel over denken.

Geplaatst:

Ik vind Geert Wilders een hypocriet,

vooral vanwege zijn kritiek op de Islam. Zijn partij heet 'Partij van de vrijheid', hmpf.

Ja, lekker veel vrijheid, mensen mogen Mohamed in homoseksuele kleding tonen, ben ik ook mee eens, Wilders ook, maar als Islamieten gaan protesteren, is dat weer niet goed. Wat nou vrijheid? Zijn eigen naam spreekt hem al tegen, dus als ik al 18 was zou ik zo ie zo niet op hem stemmen.

Dat is nou net met al dat hypocriete zooitje VVD'rs en PVV'rs, want iedereen heeft vrijheid, behalve de Marokkanen waarvan maar 5% in de criminaliteit zit en omdat ze een andere mening dan dat rechtse zooitje hebben..

Ik ben 13, misschien weet ik er niet veel vanaf, maar ik zou het geen probleem vinden als iemand mij tegenspreekt.

Geplaatst:
Eigelijk zou ik willen dat hij overeden werd.

:dans: Ging ik gelijk een groot feest geven.

Dit soort onzin in het vervolg niet meer posten s.v.p., tegen iemands standpunten zijn mag. Maar dit gaat een beetje te ver, ken je grenzen! ;)

Geplaatst:

Hij heeft wel wel ergens gelijk.

In de Koran staat inderdaad alle ongelovigen afmaken ofzo.

En dat je daardoor een mooier plekje krijgt in de 'hemel' van hen.

Maar hij fokt die moslims wel op!

Straks hebben we weer zo'n terroristische aanslag.

Hij maakt die moslims echt boos.

Ik vind het inweze een beetje egoïstisch van die man.

Hij vindt dat, dus zegt hij het ook maar.

Maar wat als er strakes een aanslag in Amsterdam of Den Haag ofzo gepleegd wordt?

Hij zorgt er zelf voor dat we hem dan de schuld gaan geven.

Maar weer aan de andere kant, hij doet niks strafbaars.

En ik vind dat je een geloof opzich niet mag verbieden.

Dat deed Hitler toch ook? Of niet?

Hij had toch wat tegen de Joden?

Zo iets willen we toch niet weer?

Nu mijn eigen mening.:

Ik vind die bijbel van hun niet kloppen.

Er zit geen liefde, genade, trouw in van Allah.

In de bijbel van christenen staat juist geschreven: denk om je medemens.

Geen enkele vorm van hebzucht, God is genadig, trouw, geduldig, liefde, etc.

Dus ik vind de bijbel van de moslims niet kunnen.

Ik zelf zou het mooi vinden als de hele wereld in God zou geloven.

Maar dat is niet zo,

Ik vind dat Wilders de moslims niet hun geloof af mag nemen, en dat gaat hem ook niet lukken denk ik.!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...