Dutchy3010 Geplaatst: 13 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Nice enkel snap ik er niets van en Ped Editor werkt niet bimj mij ik krijg altijd/steeds een foutmelding als ik hem open. Ik weet niet welke foutmelding je krijgt, maar ik kreeg eerst ook een foutmelding. Dit was simpelweg omdat ik de map niet goed had ingevoerd. Je moet namelijk ook op het laatst een \ hebben staan, anders werkt hij niet. Bij mij is de map die je op moest geven als volgt: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\ @ Jorge: Je kunt de goede naam bij een model eenvoudig opzoeken met de Ped Editor. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Ik krijg de error bij SB : Niet genoeg parameters. Verwachte parameters 6. Wat betekent dit en hoe los ik dit op. .:TOM:. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Parameters zijn in te vullen waardes. Als je de regel waarbij hij de fout aangeeft hier even plaatst, kan ik (of iemand anders) kijken wat je fout is. Als je niet weet welke regel het is: Compile hem, je ziet de fout, en vervolgens zie je welke regel fout is (daar staat de cursor). Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 12@ = Actor.Create(GANG, #DNB1, 2488.5601, -1680.84, 13.3438 ) Hier geeft hij de fout aan. .:TOM:. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 12@ = Actor.Create(GANG, #DNB1, 2488.5601, -1680.84, 13.3438 )Hier geeft hij de fout aan. .:TOM:. Dat komt omdat "GANG" geen type is. Je hebt namelijk GANG1, GANG2, GANG3, GANG4, GANG5, GANG6, GANG7, GANG8, GANG9 en GANG10, niet gewoon GANG dus. DNB1 is overigens standaard GANG5. Veel plezier met modden! Reageren
Tjerk Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Tutorial 5: Een eenvoudige missie Ik heb dit gedaan en het werkt allemaal perfect, maar hoe zou je nu een start tread kunnen maken zodat als je in een marker loopt de missie begint? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Tutorial 5: Een eenvoudige missieIk heb dit gedaan en het werkt allemaal perfect, maar hoe zou je nu een start tread kunnen maken zodat als je in een marker loopt de missie begint? Binnenkort komt daar een tutorial van, nog even geduld dus. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Oh, eindelijk, ik heb daar al een maand ofzo problemen mee Ik kijk er naar uit om deze te zien verschijnen. Tom Reageren
Tjerk Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 oh geweldig!!!, wanneer ongeveer Reageren
Black Force Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 JgunterS heeft hier al een tutorial over, maar die methode sluit niet aan op deze methode, dus ik raad je af die methode vanaf het begin aan te leren, ik zou gewoon even gedult hebben totdat er 1 van deze methode uit is. Maar ja, Patrick en Dutchy zijn druk met Threasurehunt, dusja, gedult is een schone zaak Maar ja, ben je toch beniewd, zie de master tutorial list maar... Greetz, Black Force Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 6 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Heeft iemand nog onderwerpen waarover wij tutorials kunnen schrijven? Wij willen namelijk mensen helpen met behulp van onze tutorials, en wat kan dan beter als problemen/onduidelijkheden etcetera van jullie in een tutorial gieten? Verzoeken graag ! Reageren
Tjerk Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 (bewerkt) Ja ik weet er een!!! Hoe je zo'n schade balkje moet maken zoals in drive-by ik hoop dat die komt EDIT: En ook eentje over hoe je een goeie save pickup maakt en hoe je een bodyguard maakt Bewerkt: 6 november 2007 door tjerk Reageren
Black Force Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Ik zou graag een tutorial zien, over hoe je een racemissie kan maken met een tijdklok en tegenstanders enzo, maar ik vermoed dat dat iets met car paths te maken heeft. Greetz, Black Force Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 (bewerkt) Een tutorial over nuttige opcodes enz.. zoals : [/color][color="#000000"]00A7: car[/color] [color="#0000ff"]99@[/color] [color="#000000"]drive_to[/color] [color="#0000ff"]252@ 253@ 254@[/color][/color][/color] [color="#00bfff"][color="#000000"]0213: $EXAMPLE = create_pickup #EXAMPLE type 3 at [/color][/color][color="#0000ff"]$X $Y $Z[/color] [color="#00bfff"][color="#000000"] 064B: [color="#0000ff"]62@[/color] = create_particle [color="#ff0000"]"PUKE"[/color] at [color="#0000ff"]90@ 91@ 92@[/color] type [color="#8b0000"]1[/color] En dan natuurlijk een tut over de finishing touches van een missie dus daarmee bedoel ik: - plaatsen van de spheres en markers : 02A7: [color="#0000ff"]$439[/color] = create_icon_marker_and_sphere [color="#0000ff"]$ICON_CJ[/color] at [color="#0000ff"]$X_JOHNSON_HOUSE $Y_JOHNSON_HOUSE $Z_JOHNSON_HOUSE [color="#000000"]- en ook de andere codes voor door te gaan als je in de sphere staat[/color] [color="#000000"]00EC:[/color] [color="#000000"]actor[/color] $PLAYER_ACTOR [color="#8b0000"]0[/color] [color="#000000"]near_point[/color] 1812.369 -1929.922 [color="#000000"]radius[/color] [color="#8b0000"]80.0 80.0 [/color] [/color] Tom Bewerkt: 11 november 2007 door .:TOM:. Reageren
Black Force Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Ik wilde bij deze Dutchy3010 bedanken voor het maken van een tutorial texten ik heb gehoord dat je hier aardig lang mee bezig bent geweest, dus bedankt voor het uitzoeken en het maken van de tutorial. Ik zal hem eens gaan volgen als ik zin en tijd heb. Greetz, Black Force Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.