DonJappo Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2007 Heej ik ben niew hier. Ik zit vast bij de missie "In the air tonight" met dat concert. Ik heb op utube gekeken, daar leek het zo makkelijk maar ik ben steeds te laat. Weet iemand hoe je em moet halen? Ik heb vcs op de psp. >>> Door SummerBase: Verplaatst naar "Missie Hulp". <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2007 Ik heet je eerst van harte welkom op het forum. In het eerste deel moet je Reni eerst naar het vliegveld brengen. Je begint vanaf het ziekenhuis te rijden. Je wordt echter achtervolgd door de mannen van Mendez. Je moet daarom snel rijden. Je moet eerst de brug over. Geef daar volgas over de brug en neem dan de kortste weg naar het vliegveld. Bij de brug moet je rechtdoor aanhouden. Je passeert daarna een paar Empire Buildings. Rij rechtdoor en daarna moet je een bocht naar rechts nemen. Daarna moet je een stukje links afslaan en daarna weer rechtdoor. Steel dan een auto om naar het stadion te rijden. Als je in het stadion bent aangekomen, dan heb je eerst een intro en daarna begint de missie. Je moet ervoor zorgen dat het concert van Phil niet helemaal gesaboteert gaat worden. Je moet boven die mannetjes tegenhouden die het concert willen verpesten. Je hebt helaas geen wapens, dus zorg in ieder geval voor genoeg health en armor. Je moet je vooral focussen op diegene die het meest gevaarlijk zijn. Die zijn op de radar met rood aangegeven. Let niet op die mannetjes die dicht in de buurt staan en niet op de radar zijn aangegeven. Je moet af en toe wachten totdat iemand gevaarlijk wordt. Als deze missie je toch niet wil lukken, kun je in dit topic een Savegame-Aanvraag doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DonJappo Geplaatst: 12 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2007 Bedankt het is gelukt. Ik sloeg eerst elke keer die gastjes die me aan vielen neer, maar dan kom je tijd te kort. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klaasko Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2007 je had ook gewoon de heli kunne pakke aran zo heb ik het gedaan en ik had hem toen in een keer gehaalt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.