Jump to content

Eredivisie 2007/2008


Bright

Recommended Posts

  • Reacties 420
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Groot-Duimpje

    60

  • RobertSA

    30

  • NilsHolgersson

    28

  • GekkieJ01

    27

Wie heeft er gister AJAX gezien?,Ik wel en ze speeldde weer zwak!

Ik begrijp wel dat ze zich moeten voor bereiden op de wedstrijd tegen AZ maar die fans gingen naar AJAX om te kijken hoe ze spelen en dit was dus niet het echte AJAX.

Link to comment
Delen op andere websites

Ajax heeft misschien niet het beste laten zien , alleen iedereen heeft wel is zo'n moment . vorig jaar PSV ook , verloren ze opeens ook heelveel , zijn evengoed ook nog eerste geworden , dus ik vind dit een beetje overdreven , heb ook een beetje zelfvertrouwen in je clubje :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ajax liet zich inderdaad niet van zijn beste kant laten zien, maar het resultaat is prima. Kijk, als je in de eredivisie met 1-0 uit van Heracles wint met wat geluk, dan is de kritiek nog wel begrijpelijk, maar in het Europese voetbal telt dat niet zo. Als je een lastige uitwedstrijd met 0-1 wint, dan heb je het toch goed gedaan? Het was natuurlijk wel bagger, maar je kan ook met heel slecht voetbal de Champions League of de Uefa Cup winnen. Kijk bijvoorbeeld eens naar Juventus of Inter. Ze zetten alles helemaal vast, waardoor het net schaken is, maar toch winnen ze meestal net, en kijk eens hoe ver hun altijd komen in Europese toernooien. En zwak speelde ze niet eens, ze speelde alleen heel verdedigend, en ondanks dat ze maar een paar grote kansen hadden gaven ze achterin vrijwel niets weg.

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop natuurlijk dat PSV gaat winnen, ik ben er in elk geval bij. Maar Feyenoord is wel goed..nou ja, we zullen het zien. (wordt morgen weer '3 X KAMPIOEN IN DERTIG JAAR' naar het uitvak zingen!).

Link to comment
Delen op andere websites

PSV moet toch wel kunnen winnen vind ik.. (niet alleen omdat ze de laatste drie jaar net zo vaak kampioen zijn geworden als Feyenoord in de laatste dertig jaar, maar ook omdat ik Feyenoord nog maar een redelijk wankel geheel vind.. ze winnen nog wel maar het kan ieder moment compleet omslaan)

Link to comment
Delen op andere websites

Ajax - AZ kan nog een lastig potje worden , hetzelfde geld voor PSV-Feyenoord , beide wedstrijden zullen uiterst spannend zijn. :Y

het is AZ - ajax ;) maar ik hoop dat ajax wint en feyenoord verliest :D maar feyyenoord wint denk ik wel zal wel een mooie wedstrijd zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Ajax - AZ kan nog een lastig potje worden , hetzelfde geld voor PSV-Feyenoord , beide wedstrijden zullen uiterst spannend zijn. :Y

het is AZ - ajax ;) maar ik hoop dat ajax wint en feyenoord verliest :D maar feyyenoord wint denk ik wel zal wel een mooie wedstrijd zijn

ik zag nu net dat de wedstrijd AZ-Ajax 10 minuten later begint doordat de Ajaxbus later aankwam.

Link to comment
Delen op andere websites

File? :puh: ,Of het kan dat de bus met pech aan de kant staat...

Wie heeft er gister Ajax TV gezien ik zag de busshauffeur van ajax en zijn achternaam is kuyt.

Ja ik heb het ook gezien en ze zeiden dat ie totaal geen verstand van voetbal had. :schater:

Maar ja over Ajax gesproken AJAX staat voor met 2-1 tegen AZ Alkmaar!!!!!!!! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...