Scarface92 Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2007 File? ,Of het kan dat de bus met pech aan de kant staat...Wie heeft er gister Ajax TV gezien ik zag de busshauffeur van ajax en zijn achternaam is kuyt. Ja ik heb het ook gezien en ze zeiden dat ie totaal geen verstand van voetbal had. Maar ja over Ajax gesproken AJAX staat voor met 2-1 tegen AZ Alkmaar!!!!!!!! Ja en nu met 1-3 voor! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2007 1st helft : Psv 3-0 Feyenoord !! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2007 Az-Ajax=3-2 Doelpuntenmakers 1 Hunterlaar 2 suarez 1 Dembelé 1 De zeeuw Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RobertSA Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2007 WE WORDEN ALTIJD KAMPIOEN!!!!!!!!! PSV-Feyenoord was echt relax. 4-0, magistraal PSV. Feyenoord was vrij mat. Sfeer was kei goed! Haha en die Feyenoorders begonnen in de 80e min. te rellen, ze wouden naar huis denk ik. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NilsHolgersson Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2007 Wel sneu voor Feyenoord, ze dachten net dat ze kampioen gingen worden. Maarja, ik zat me al af te vragen wanneer de ouderwetse Feyenoord-uitslagen de kop weer op zouden steken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2007 Wel sneu voor Feyenoord, ze dachten net dat ze kampioen gingen worden. Maarja, ik zat me al af te vragen wanneer de ouderwetse Feyenoord-uitslagen de kop weer op zouden steken. Dat zal denk ik niet meer komen.. Die feyenoord moet eerst maar eens een goede tactiek hebben Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Groot-Duimpje Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2007 ajax staat zoals het moet eerste ! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marsmello Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2007 Whaha. Ik geloofde het niet 4-0! Ik zat te eten in een restaurant komt zo gast aan die roept: 4-0 voor PSV! We worden zeker wel kampioen! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NilsHolgersson Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2007 Ik weet niet of ik het hier moet zetten maar ik erger me dood aan die Jan van Halst tussen de samenvattingen door. Na PSV-Feyenoord wil ik gewoon meteen AZ-Ajax zien, en niet eerst een doodsaaie analyse van die kale hansworst. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2007 Ik weet niet of ik het hier moet zetten maar ik erger me dood aan die Jan van Halst tussen de samenvattingen door. Na PSV-Feyenoord wil ik gewoon meteen AZ-Ajax zien, en niet eerst een doodsaaie analyse van die kale hansworst. Voor welk team ben je dit seizoen nou eigenlijk? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NilsHolgersson Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2007 Voor welk team ben je dit seizoen nou eigenlijk? Doe eens een suggestie? Ik heb er moeite mee om voor één club te zijn.. ben een volledig objectieve toeschouwer. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2007 ajax staat zoals het moet eerste ! Gedeelt eerste ja .. Want psv en ajax hebben allebij 13 punten en 12 doelsaldo !! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2007 Ajax is gewoon de beste het word tijd dat ik me ajax sig maar weer eens aanpak... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Groot-Duimpje Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2007 Ajax is gewoon de beste het word tijd dat ik me ajax sig maar weer eens aanpak... haha , misschien wel een goed idee ja , Ajax heeft weer zelfvertrouwen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2007 Groote duimen op. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts