Jump to content

Filmpjes over hoe je op het 2de eiland komt.


Dwayne Forge

Recommended Posts

Hey zijn er filmpjes die laten zien hoe ik op de PS2 versie op het 2de eiland kan komen zonder missies te doen want ik heb de buis geprobeerd maar ikk kon het niet vinden.

Die rioolbuis bestaat helemaal niet, in GTA III waren er wel tunnels waarmee van 2de naar 3de eiland kon komen als je eerst de flying cars cheat gebruikte om op 2de eiland te komen.

Je zult dus de missies moeten spelen om op het 2de eiland te komen, of er zijn wel manieren om een savegame te downloaden maar geniet maar gewoon van de missies.

Link to comment
Delen op andere websites

Die rioolbuis bestaat helemaal niet, in GTA III waren er wel tunnels waarmee van 2de naar 3de eiland kon komen als je eerst de flying cars cheat gebruikte om op 2de eiland te komen.

Het is niet zo dat er in GTA Vice City Stories een rioolbuis bevindt die diep onder de grond gaat (zoals in GTA III), maar dat er een aantal rioolbuizen in aanleg zijn en dáár zit kennelijk een kleine bug. Als je met Victor Vance daarin valt wordt hij automatisch verplaatst naar de Leaf Links Golf Course, het is er namelijk standaard in geprogrammeerd dat Victor Vance daar naar verplaatst wordt als hij in de blue hell terecht komt. Deze bug had dus net zo goed bij een bordeel plaats kunnen vinden of zo. :puh:

Maar goed, zover ik weet zijn er geen filmpjes gemaakt over de werking van deze bug, dus ik vrees dat je het met =>deze post<= zult moeten doen...

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

kan nog beter, moet gewoon autos hebben meer grip op de weg intypen en een cheeta pakken dan naar het huis naast ricardo diazs huis met die pjc-600 achteraan gaan staan en als het goed is zie je dan de zijkant van de brug op starfish island nu neem je een aanloop gaat langs die rare witte paal en bunnyhopt,nu ben je op de brug! ann de andre kant ven t hek(mij is het gelukt!) :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...