Jump to content

Nieuwe SA:MP moderator


Lantyz

Recommended Posts

Vanaf heden heeft Flame^ zijn moderatortaken in het multiplayerforum neergelegd. Flame^, op het forum op 4 april 2005 geboren als Big Smoke, is al moderator sinds 1 oktober 2005 en heeft ook in het GTA San Andreas forum gemodereerd. Na ruim anderhalf jaar besluit hij er echter een punt achter te zetten. Bedankt voor je inzet gedurende al die tijd op het forum, Flame^, en moge we je nog regelmatig langs zien komen!

Flame^ geeft de scepter door aan gezworen SA:MP-kenner Azer, die vanaf vandaag modereert in het SA:MP-forum en het Overige Multi-Player Mods-forum. Gefeliciteerd, Azer, en succes!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -_-

    2

  • Lantyz

    1

  • Thundercover

    1

  • Gino99

    1

Gefeliciteerdt Azer! Flame^, je was zeker een goede Moderator. Je hebt beginnende server makers goed opweg geholpen en zeker je taak voltooidt. Ik denk dat Azer! Je taak ook goed kan voltooien. Ik wens jullie bijde succes met jullie nieuwe kleurtje.

Link to comment
Delen op andere websites

Spijtig om te zien dat jij nu ook moderator 'af' bent, thomas. Dat is vooral omdat we vroeger veel contact hadden. We werden ongeveer rond dezelde periode moderator (scheelde een maandje of 2) en hebben alletwee het SA forum gemodereert. Verder hadden we ook veel 'fun' in de MTA clan Qubi. Waar is de tijd toch, he. :D

Maar goed, nog veel succes met wat je verder van plan bent en mogen we elkaar vlug nog eens spreken. Het ga je goed. :Y

Dan natuurlijk nog een dikke proficiat voor Azer. Wij hebben nog geen contact gehad maar ik ken de crew vrij goed en als zij er vertrouwen in hebben, dan ik ook. _O_:tu:

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

Flame^ of Big Smoke, je hebt het heel erg lang goed gedaan, maar er komt eens een einde aan natuurlijk :) Ik denk niet dat je hier niet heel veel maar blijft rondhangen, maar je was altijd een toffe gast en moderator.

Azer is toch wel de SA:MP en MTA kenner hier op het forum, gefeliciteerd Azer! Het is niet zo'n heel erg druk fora, dus dat is lekker :)

@Dizzee, alle oude mods uitgezonderd de admins en enkele G-Mods zijn al weg of gestopt. Alleen RTS en RonaldVC zijn al een aardig tijdje moderator, de rest is redelijk nieuw. Nieuw bloed :D

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Flame^ geen moderator meer? Hoe lang heb jij wel niet in het blauw rondgelopen? (Ruim anderhalf jaar ja, ik weet het. -.-) Maar goed, het is gewoon ongelooflijk, want ik ken jou niet anders dan iemand die steeds maar in het blauw rondloopt. Ik vond je een goede moderator en een bovenal een gezellig persoon, bedankt voor al je inzet dus! ^^

En dan Azer. Ik ken jou niet zo goed, maar ik weet zeker dat jij het goed gaat doen als moderator (is ook nogal logisch als de crew dit zegt :puh:). Ik wens je ontzettend veel succes en plezier toe! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wensAzer veel plezier en succes met zijn nieuwe taak. Zoals de meeste mensen hier, ken ik je ook niet echt; maar toch vertrouw ik er wel op dat je het goed zal verzorgen!

En Flame^, ik vond je altijd een uitstekende mod in de tijd dat je op het forum zat. Ik wens je veel plezier en succes verder!

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd, Azer. Je bent dé SA-MP kenner hier op het forum, dus je bent zeker de juiste persoon hiervoor. Veel plezier en succes! :)

Flame^, ik ken je niet persoonlijk, maar je was een erg goede moderator. Eigenlijk ken ik je niet anders als met een blauw kleurtje, dus dat is weer even wennen in de gebruikerlijst. Ik wens je in ieder geval nog veel plezier verder op het forum! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd Azer, en ken jou wel van verschillende fora's die over SA:MP gaan en MTA. Je hebt me zelfs eens geholpen toen mijn SA:MP het niet meer deed en toen ik vragen had. Ik weet zeker dat je het goed gaat doen! :Y

En Flame, je hebt je job goed vervult! Veel plezier met je verdere leven! ^_^

Bewerkt: door Grove St.
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...