Jump to content

Nieuwe SA:MP moderator

Recommended Posts

Geplaatst:

Van harte gefeliciteerd Azer, je zal je taak goed volbrengen. Je weet superveel van SA-MP dus qua kennis zal het geen probleem vormen. Ook qua leiding zal het geen probleem opleveren en zodoende heeft de crew een geschikte kandidaat gevonden. Flame^ helaas, maar je was niet echt meer zo heel actief, maar toch bedankt voor de tijd dat je nog moderator was in San Andreas forum. Kortom, je was een geweldige moderator, maar je tijd heb je de laatste tijd bij andere dingen geplaatst. Bedankt voor je taken! _O_

• Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -_-

2

• Lantyz

1

• Thundercover

1

• Gino99

1

Geplaatst:

Bedankt voor de goede hulp Flame^! Ik was zelf niet echt actief in de SA-MP fora maar wat ik van je gezien heb was goed! Je wordt vast wel weer eens ergens anders of misschien zelfs wel weer in de SA-MP fora mod zodra je tijd/zin hebt.

En Azer, welkom als mod in de SA-MP fora! Ik heb er ale vertrouwen in dat je je taak goed zal volbrengen en zorgt dat er orde blijft in de SA-MP fora. Relax en take it easy! :D

Grtz :cya:

Boris H.

Geplaatst:

Tsja.. een betere kandidaat voor het SA:MP forum kon ik me ook niet bedenken. Maar dat wil niet zeggen dat Flame^ zijn taken niet goed uitvoerde; in tegendeel zelfs.

Flame^

Echt goed kende ik je niet, aangezien ik eigenlijk nooit echt contact met je hebt gehad. Maar dat jij (vroeger) een erg goede moderator was valt niet te ontkennen, uiteraard. Helaas was je eind vorig jaar en geheel 2007 niet tot weinig actief meer, wat er ook voor zorgde dat ik jouw taak in het San Andreas fora destijds overnam.

Maar goed, bedankt voor je inzet, Flame^, en ik wens je nog veel plezier met je groene kleur en andere zaken (buiten het forum). Het ga je goed! :cya:

Azer

Jij was/bent mijns inziens, zoals ik al zei, de beste kandidaat om Flame^ op te volgen. Je hebt erg veel verstand van de multiplayermods, bent hier erg hulpvaardig in en weet hoe je met leden om moet gaan. Daarom wens ik je bij deze heel veel plezier en succes met je nieuwe functie!

Nogmaals, gefeliciteerd! :Y

Geplaatst:

Gefeliciteerd Azer!Ik hoop dat je je job goed doet ;).

Flame^Jmmr dat je weg bent,maar toch,veel plezier met je groen kleurtje ;)!

Geplaatst:

Gefeliciteerd Azer je zal het denk ik heel goed doen :tu:

Jammer Flame^ maarja niet alles kan het gaat je goed met je nieuwe groene kleur :tu:

Veel succes allebei _O_

MVG gtaman122

Geplaatst:

Gefelicitieerd Azer!

Ik kom eigenlijk nooit in het SA MP forum , misschien als ik SA MP heb wel. In ieder geval veel succes met je taak.

Jammer Flame^ , maar Groen staat je naam ook erg goed ^_^

Greetz :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

Een beetje laat maarja.

Gefeliciteerd Azer ik hoop dat je het leuk vind. Veel plezier.

Jammer Flame^ dat je stopt.

Bewerkt: door Mister.X
Geplaatst:

Azer, ik weet zeker dat je je taak als Moderator goed gaat vervullen. Je kent erg veel van SA:MP, als betatester en ik zag je altijd enorm veel helpen in het forum. Wat mij betreft dus een uitstekende keuze :Y . Best geinig dat je het MegaLid groep hebt overgeslaan als een van de weinige, wat ik je natuurlijk niet kwalijk neem :7 . Nogmaals welkom, je gaat het vast naar je zin hebben.

Flame, Het zat er denk ik toch wel aan te komen. Je werd minder actief enzovoort. Ik vind het tevens jammer dat je gestopt bent met modelen, dat kon je best wel goed :Y . Ik mis nog steeds je screens in het model showroom topic. Je was een goede moderator. Bedankt voor al de moeite, Flame!

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:

Flame^ vanaf me registratie zag ik je hier al aan het werk als moderator onder Big Smoke. Heb je ook nog even als Ocean Leader gehad, wat daarna Jowx werd. Heb nog echt veel contact met je gehad maar af en toe als we elkaar toch toen per pb sproken merkte ik dat je een erg aardige moderator was. Bedankt voor al je diensten en werk hier dat je meer dan 1,5 jaar in GTAforum gestoken hebt.

Azer, gefeliciteerd met je promotie tot Moderator. Ik zelf speel wel geen sa:mp maar heb al vaak positieve reacties gehoord over je daarover dus denk dan ook dat deze status voor dat forum zeker en vast bij jouw toehoort. Gefeliciteerd _O_

Geplaatst:

Flame^,jou ken ik niet,maar alle moderators doen hun werk goed.

Van Azer heb ik ergens van gehoort,maar proficiat met je moderator taak ;)

Geplaatst:

Van harte welkom in de crew Azer! Zoals Lantyz al zei heb ook ik er alle vertrouwen in dat je een goede Moderator zult zijn. Hopelijk is dat vertrouwen terecht en zien we je nog lange tijd binnen de crew van 't Forum :)

En Flame^, dank voor al het Moderatorwerk dat je hebt verzet in de periode dat je crewlid was. Dit afscheid zat er eigenlijk al aan te komen, maar toch blijft het jammer om een Moderator te zien vertrekken. Veel succes met alle dingen die je buiten 't Forum doet!

Geplaatst:

Ha die Azer, jij bent een lid dat zich focussed op één ding hier op het forum namelijk SA:MP. Dat vind ik super. Elk lid zou zijn eigen speciale plek op het forum moeten hebben zoals dat bij mij bijvoorbeeld de modding fora zijn. Daarom vind ik jou de perfecte opvolger van Flame die ook zeer goed moderator werk verricht heeft.

Bedankt Flame, en veel succes en plezier Azer!

Geplaatst:

Jammer Flame^ dat je bent gestopt. Azer, gefeliciteerd en veel succes met je moderatorschap!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...