Clowntje_93 Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Gefeliciteerd flame...doe je best en laat je van je beste kant zien Ik denk dat jij het niet helemaal begrijpt... Flame^ is juist GEEN moderator meer en Azer heeft zijn taak over genomen. Dus het moet zo: Jammer Flame^, maar blijf je wel altijd bij ons? En: Gefeliciteerd Azer! Hopelijk doe je het NOG beter dan je voorganger! Zoiets, begrijp je?
Wijst Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Gefeliciteerd Azer met je promotie, ik denk dat je een zeer goede moderator zult zijn. Je hebt veel verstand van SA:MP dus dat zit wel goed bij jou. En ook nog een dubbele promotie van Super lid naar Morderator dus dat is helemaal top ! Flame^ jammer dat je bent gestopt, we hopen je nog eens terug te zien als eervolle Moderator !
.Timothy Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Zo te zien zijn er wat dingen gebeurt in de crew, al moest ik natuurlijk weer weg zijn . Allereerst, jammer Flame^ met je degradatie, en gefeliciteerd Azer met je promotie.
.Levi. Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 Gefeliciteerd Azer, welkom in de crew van GTAForum.nl en heel veel plezier de komende tijd als moderator. Jammer om je te zien vertrekken Flame^, we hebben vroeger erg veel contact gehad in de tijd dat je nog samen met mij SA beheerde. Ik wil je in ieder geval nog veel succes verder wensen en bedanken voor die leuke tijd.
Azer Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Bedankt voor alle felicitaties en flame <3!
-_- Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 go Flame^ go azer jullie zijn de beste;) zal je mij dat beschremen?
Koen729 Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Flame^, ik ken je niet maar je deed je werk zeker goed. Veel plezier als Megalid Azer, jij zal het zeker evengoed doen als Flame^. Veel succes!
DenkaanHenk Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Een beetje laat maar goed , gefeliciteerd met je moderatorschap Azer!
Venzio Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 Beetje laat maar tog altijd leuk Gefeli ik ken je al wel een beetje je bent echt een grote sa-mp kenner en Flame^Farewell:P Je hebt top werk geleverd Echt top Groetjes venz
Fiegel5 Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 gefeliciteert azer veel suces en flame jamer maar ik kende je niet
Visser23 Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Veel succes en plezier Azer, ik hoop dat je net zo goed/beter bent als de voorganger!
Dutchy3010 Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Azer is inmiddels alweer meer als 2 maanden moderator. Hem nu nog feliciteren lijkt me wat laat en ook volstrekt overbodig.
sandesh Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 the godfather is coolmaar gta natuurlijk ook The godfather is de saaiste free roaming game die ik ooit heb gespeeld. Het mist vooral de leuke sfeer van GTA!
Recommended Posts