Jump to content

[MOD] GTAF Modeling Contest '07 Vragen&Reacties


Wazuup

Recommended Posts

Mag je zelf weten waar je de camera plaatst? Mag je dan ook wat uitzoomen zodat je net boven de muur kan kijken? of is dat niet toegestaan?

Alles in 3dsmax is toegestaan, dus ook de camera verplaatsen. Of het alleen mooi is om over de muur heen te kunnen kijken is aan jou. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Op verzoek van verschillende leden is de deadline uitgesteld tot maandag, zodat er in het weekend nog aan de scene gewerkt kan worden. Lever zo snel mogelijk je scene in via pb!!

Mag er in dat geval ook een nieuwe render worden opgestuurd als er al een render is opgestuurd?

Link to comment
Delen op andere websites

Big Bear: mooie creatie werkje maar is te donkere scene vind ik misschien meer lichtinval(len) bijmaken volgende keer (vooral de achtergrond zie ik niet echt goed wat het is ik zie een houten kistje meer niet?) :)

Nou der zijn een paar kisten met pallets en een paar tonnen, en als je wat beter kijkt ken jet het zien:D EN het draait natuurlijk om die tafel;)

Maar wat anders wanneer gaat dit stemtopic eigenlijk dciht:O?

Link to comment
Delen op andere websites

De scene van big-bear kun je beter in de avond bekijken. Dan zul je de objecten op de achtergrond beter kunnen zien. Overigens gaat het stemtopic op Woensdag avond dicht. Dat is dus vanavond. Stem dus nog nu het nog kan!!

Link to comment
Delen op andere websites

- Jorge F, prachtig die graffiti op de muur, prachtig rommelige dingen gemaakt maar waar is de lichtinval? nu lijkt het te renderachtige screenshot, misschien een lichtinval van lage hangende zon (zonsondergang ofzo) maar toch geef ik jou de zilverenen prijs aan jou!

Ik was zondag begonnen en mijn render duurde 3 uur om te renderen. Ik had dus niet echt tijd om lichtinval te regelen :7.

Wel bedankt voor je stem trouwens :)!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...