Jump to content

Respect van gangs


Terror of Vice City Area

Recommended Posts

Ik ben niet erg geliefd bij de haitians; elke keer als ik bij ze in de buurt kom gaan ze op me schieten en proberen ze me uit m'n auto te trekken. Is er een manier om respect te krijgen zonder cubans af te maken? (anders krijg ik dáár weer gedonder mee)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ooit een keer een mod gehad waar ze allemaal respect voor je hadden en niets meer tegen je deden ook niet als je ze neerknalde maar ik weet niet meer waar ik die gehaald hebt (als je even kijkt met google zul je hem wel vinden )

Link to comment
Delen op andere websites

Er is geen m,anier om respect (terug) te winnen nadat je missies voor de cubans heb gedaan vinden de anderen je veraders en nadat je voor hun missies heb gedaan vinden de cubans jou veraders, vandaar dat ze allebei tegen je zijn.. Idd de enigste oplossing is MOD aanschaffen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ooit gelezen dat er een manier is om respect van beide te hebben door de missies in een bepaalde volgorde te doen, maar ik betwijfel of dit waar is.

Heeft overigens iedereen alleen problemen met de Haïtians na alle Cuban en Haïtan missions uitgespeeld te hebben, of zijn er ook mensen die respect van andere (of geen) gangs hebben? Ikzelf heb alleen strubbels met de Haïtians.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ooit gelezen dat er een manier is om respect van beide te hebben door de missies in een bepaalde volgorde te doen, maar ik betwijfel of dit waar is.

Heeft overigens iedereen alleen problemen met de Haïtians na alle Cuban en Haïtan missions uitgespeeld te hebben, of zijn er ook mensen die respect van andere (of geen) gangs hebben? Ikzelf heb alleen strubbels met de Haïtians.

ik heb zelf ook alleen maar problemen met de haitians

maar voor de rest met geen enkel andere gang

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het zonder GTA bekijkt lijkt het me aardig logisch dat de Haïtians een hekel aan je hebben, wat zou jij doen als iemand je hele drugsfabriek opblaast, een deal niet door laat gaan en een hele bus vol met drugs van je jat. Kapot schieten natuurlijk. Ik heb ook alleen maar bonje met de Haïtians

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook alleen maar ruzie met de haitains

alleen omdat k maar een drugsfabriekje heb opgeblazen <_<

flauw hoor :puh:

maar Vice city is er geen balkje waar je kon zien hoeveel respect je had bij gangs dat had je bij gta 2 wel

Link to comment
Delen op andere websites

Jaah.... Natuurlijk schieten ze terug op je als jij op hun schiet.

De Cubans doen jou bijna niks alleen als jij ze iets aan doet.

De Haitins' doen alleen maar wat als ze jou zien.

Ook al schiet je van ver op hun... Ze komen op je af alleen soms doen ze niks.

Vooral op ''The Junkard'' daarzo ongeveer....WOW allemaal haitins'.

Ik wil het liefst geen mod downloaden van de gangs dat ze aardig doen want, ik vind het leuk als ze terug schieten en als ik oorlogje met hun speel met mijn bodyguards...Helaas zijn de bodyguards zo dom dat ik ze kill.

Spijkertje,

_________________

Link to comment
Delen op andere websites

De enige gang, die ooit echt een hekel aan je krijgt, en dus zonder aanleiding, je uit de auto trekt en op je begint te schieten zijn de haitianen.

Dit doen ze vanaf het moment dat je hun drugsfacbriek hebt opgeblazen, en daar kun je op geen enkele wijze iets aan veranderen, tenzij zoals gezegd een mod installeerd.

Zo spreekt de source-code.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niks tegen mods hoor, stuur a.u.b. een pm met een link want ik vind het zwaar irritant als je een auto hebt die niet snel genoeg optrekt om te vluchten, dan moet je weer een halve volksstam uitmoorden voor je verder kan. En ondertussen de helft van je body armour weg :angry:

Link to comment
Delen op andere websites

Nou... Ik vind het juist leuk dat ze zo doen. Alleen als ik in Little Haiti' ben, en ik zie een mooie auto die ik lekker wil stelen en in mijn garage wil doen, en ik rij erin in Little Haiti' om het auto naar mijn garage te brengen, schieten een paar hoeren op me. Mijn auto is dan best beschadigd of een wil is lek, maar ik kan nog steeds naar een of andere garage toe. Maar als ik een kleur leuk vind van een auto, dan moet ik mijn auto de hele tijd eruit en dan erin terugzetten om het juiste kleur te vinden.

Als ik een paar haitianen zie, dan schieten ze natuurlijk op me, maar ik neem WRAAK..... :angry:

Spijkertje,

_______________________

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...