Jump to content

Respect van gangs

Terror of Vice City Area

Recommended Posts

Dat valt nog wel best mee, als je met een auto keihard door little Haïti rijdt schieten ze helemaal niet op je óf ze schieten mis, omdat je er veel te hard voor rijdt. Als ze dat bij mij doen ren ik altijd naar een Voodoo toe waar nóg zo'n gangster in zit en vervolgens wegrijden. Staan ze helemaal machteloos omdat ik ook nog een auto van hun gang heb gejat.

Delen op andere websites

Ik geloof nooit dat je met het verkeer mee ga rijden omdat dat wel zo sloom gaat dat je het met een trashmaster nog wel ruim voor kan blijven. En als het stoplicht dan op rood staat en degene die voor je rijdt stopt, doe jij het dan ook? Anders ga je niet met het verkeer mee.

Delen op andere websites

Klinkt niet echt geloofwaardig, maar als jij in Little Haïti rijdt met het verkeer mee met een gang van 30 km/h en je sta voor het stoplicht en er komt een hele groep gangsters op je af dan blijf je netjes eigenwijs in je auto zitten totdat ze je eruit trekken omdat je niet door rood mag rijden?

Delen op andere websites

Maar stel nou dat ik op het stoplicht moet wachten om mijn coole auto en met een coole kleur niet beschadigd wil maken, dan komen er een stel hoeren die op me schieten en ik kan niet rijden omdat dat stoplicht rood staat en der zijn veel auto's, ook al kan ik ze doden. mijn auto raakt toch beschadigd als achter me een auto staat, en die hoeren schieten op me dan gaat dat auto dat achter mij zat wegrijden omdat die bang is. Dan is mijn auto beschadigd van het achterkant.

Spijkertje,

[VUURWERK IS VUURWERK]

Bewerkt: door spijkertje
Delen op andere websites

Ok, als je het spel 100% uitgespeeld heb, doen de Cubanen je niks, de Haïtianen wel omdat je hun drugsfabriek heb opgeblazen, de Bikers Gang (Hell's Angels) doen je ook niks omdat je hun geholpen hebt, de Streetwannabee's (Mexicanen) doen je ook niks, jouw eigen gang (Vercetty Gang) helpt je, Diaz's Gang is uitgeroeid en de Maffia ook. Ook al heb je een gang als Minst Favoriete staan vallen ze jouw pas aan nadat je hun benadeelt heb in missies. De vraag was of je ook respect kan krijgen van de Haïtians, nou als ik een Haïtian was zou ik wel respect voor iemand hebben die met 6 man een complete fabriek uit kan roeien, maar daar denken hun blijkbaar anders over en het is ook onmogelijk om van hen wél respect te krijgen tenzij je een mod installeer. Maar dan doen ze ook niks als je op ze gaat schieten/slaan

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...