Baffie Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 Ik geloof dat ik de locatie heb gevonden, is het niet bij het benzinestation in Ocean Beach? Plattegrond kan ik niet geven omdat ik de preciese locatie nog niet gevonden heb. Reageren
Lantyz Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 Plattegrond kan ik niet geven omdat ik de preciese locatie nog niet gevonden heb. Doe geen moeite; Daar is het niet. Reageren
Na$! Geplaatst: 7 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 (bewerkt) achter dat ding waar je dat wapen moet gaan halen aan de missietelefoon bij roadkill , hoop dat het goed beschreven is kan even geen screen gaan maken . :angry: ps aan de andere kant aan het politie bureau (dichts bij dat wapen) Bewerkt: 7 februari 2005 door marco vercetti Reageren
Lantyz Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 Anope. Zal gelijk een onduidelijkheidje uit de wereld helpen; Het is niet in de buurt van dat toegankelijke politiebureau. Reageren
Baffie Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 Die tip dat het in de buurt van de missie Roadkill was heb je ook weinig aan, die missie start naast het winkelcentrum in Washington beach, maar Carl Earson (ofzoiets) die rijdt door heel Ocean Beach en Washington Beach. Is het dan in de buurt van die telefoon óf in zijn gebied waar de pizza's bezorgd worden? Reageren
Lantyz Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 [...]Carl Earson (ofzoiets) die rijdt door heel Ocean Beach en Washington Beach. [...] En hij rijdt nog wel verder. Weet je wat: Nog een tip. Het is niet ten zuiden van het politiebureau uit de missie 'no escape'. Reageren
Baffie Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 Het ligt er ook maar net aan wanneer je hem vermoordt, ik heb wel eens gehad dat ik amper bij de telefoon vandaan was en dat ik hem al had. Maar dan is die screen zeker bij een basketbalveldje in Vice Point genomen? Reageren
nick Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 Zal best eens kunnen! Ergens in het eerste eiland denk ik toch wel of nie? :huh: Reageren
Lantyz Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 Het ligt er ook maar net aan wanneer je hem vermoordt, ik heb wel eens gehad dat ik amper bij de telefoon vandaan was en dat ik hem al had. Maar dan is die screen zeker bij een basketbalveldje in Vice Point genomen? Zou best eens kunnen. Maak 's een screen, dan weten we het zeker. Reageren
Baffie Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Ik wist eerst niet eens waar het basketballveldje in Vice Point was, maar ik weet bijna zeker dat dit de goede locatie is. Reageren
Lantyz Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Helemaal juist; U gaat door voor de 64.000,= gulden-vraag. Wij wachten met smart op de nieuwe screen van Baffie. Reageren
Baffie Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Oké, mijn beurt weer. Hoeveel geld krijg je als je een screen geraden hebt? In ieder geval hier de nieuwe. Niet te moeilijk dacht ik, dus voorlopig géén hints en tips. Reageren
Na$! Geplaatst: 9 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 aan de andere kant van bij de missie van de cubans waar je meemoet op die boot en dan die andere boten en haitions afschieten (weet juiste naam niet meer ) aar achter de andere kant dus eigenlijk dicht bij starfish island screen volgt Reageren
hey dude Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Geplaatst: 13 februari 2005 hier is ook een screen voor vice city waar is het ik weet niet als het moeilijk is oke raad maaar http://img235.exs.cx/my.php?loc=img235&ima...221606758bw.png Reageren
Pete-R Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Geplaatst: 13 februari 2005 Hey dude jij was helemaal niet aan de beurt om een screen te laten raden. Baffie was aan de beurt of begrijp ik jou nou verkeerd? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.