Jump to content

het grote raad de screenshot topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik geloof dat ik de locatie heb gevonden, is het niet bij het benzinestation in Ocean Beach? Plattegrond kan ik niet geven omdat ik de preciese locatie nog niet gevonden heb.

• Reacties 301
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

59

• Lantyz

41

• MrKooKie

41

• ZUMZUM

24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

achter dat ding waar je dat wapen moet gaan halen aan de missietelefoon bij roadkill , hoop dat het goed beschreven is kan even geen screen gaan maken . :angry:

ps aan de andere kant aan het politie bureau (dichts bij dat wapen)

Bewerkt: door marco vercetti
Geplaatst:

Die tip dat het in de buurt van de missie Roadkill was heb je ook weinig aan, die missie start naast het winkelcentrum in Washington beach, maar Carl Earson (ofzoiets) die rijdt door heel Ocean Beach en Washington Beach. Is het dan in de buurt van die telefoon óf in zijn gebied waar de pizza's bezorgd worden?

Geplaatst:
[...]Carl Earson (ofzoiets) die rijdt door heel Ocean Beach en Washington Beach. [...]

En hij rijdt nog wel verder. ^_^

Weet je wat: Nog een tip. Het is niet ten zuiden van het politiebureau uit de missie 'no escape'.

Geplaatst:

Het ligt er ook maar net aan wanneer je hem vermoordt, ik heb wel eens gehad dat ik amper bij de telefoon vandaan was en dat ik hem al had. Maar dan is die screen zeker bij een basketbalveldje in Vice Point genomen?

Geplaatst:
Het ligt er ook maar net aan wanneer je hem vermoordt, ik heb wel eens gehad dat ik amper bij de telefoon vandaan was en dat ik hem al had. Maar dan is die screen zeker bij een basketbalveldje in Vice Point genomen?

Zou best eens kunnen. ;) Maak 's een screen, dan weten we het zeker.

Geplaatst:

Oké, mijn beurt weer. Hoeveel geld krijg je als je een screen geraden hebt? In ieder geval hier de nieuwe. Niet te moeilijk dacht ik, dus voorlopig géén hints en tips.

post-3-1107876039.jpg

Geplaatst:

aan de andere kant van bij de missie van de cubans waar je meemoet op die boot en dan die andere boten en haitions afschieten (weet juiste naam niet meer )

aar achter de andere kant dus eigenlijk dicht bij starfish island :)

screen volgt :puh:

Geplaatst:

Hey dude jij was helemaal niet aan de beurt om een screen te laten raden. Baffie was aan de beurt of begrijp ik jou nou verkeerd?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...