Jump to content

het grote raad de screenshot topic


Na$!

Recommended Posts

  • Reacties 301
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    59

  • Lantyz

    41

  • MrKooKie

    41

  • ZUMZUM

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ok, en ik heb het volgensmij nu alweer goed geraden alhoewel ik het niet zeker weet, maar ik wacht op de bevestiging van Romero. Ik heb geduld, hij komt écht nog wel een keer in dit topic. En trouwens, dit topic is vastgeplakt, afzakken zal dus wel niet gebeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, en ik heb het volgensmij nu alweer goed geraden alhoewel ik het niet zeker weet, maar ik wacht op de bevestiging van Romero. Ik heb geduld, hij komt écht nog wel een keer in dit topic. En trouwens, dit topic is vastgeplakt, afzakken zal dus wel niet gebeuren.

hij was goed baffie!

jij bent :)

Link to comment
Delen op andere websites

raad dit maar eens :puh:

[EDIT door Lantyz: Screen verwijderd. Even op je beurt wachten: Pas een screen posten zodra je de vorige screen geraden hebt. By the way; Je screen was gemaakt in het binnenplaatsje achter Romero's, in de buurt van de Well Stacked Pizza in Little Haiti. ;) ]

Link to comment
Delen op andere websites

raad dit maar eens :puh:

Gaan we weer leuk doen? We hebben net zo'n 'gezeur' achter de rug met mensen die niet op hun beurt kunnen wachten, niet echt leuk als jij dan weer screens voor je beurt gaat plaatsen.

is dat niet naast de pizza hut in little haiti en waar je ook de missie had death row?

Romero, ik weet niet of jij mijn screen of die ongeldig geplaatste van r0ry.B.bellOws bedoelt, hij is in ieder geval fout.

Link to comment
Delen op andere websites

Oops!! nu ben ik de plaats weer vergeten...

Is het niet bij Ocean Beach?

Sh*t nu denk ik dat het bij Leafe Links Golf Club is!! :unsure:

@Edit: Ik weet waar die ligt úhm is het niet naast zo'n gebouw waar je vlakbij een Sparrow zit?

Of is het die ene die....die....die..... :(

Bewerkt: door spijkertje
Link to comment
Delen op andere websites

Erg vaag, maar zeker niet goed. Het is níét in Ocean Beach en in de Leaf Links heb je niet eens zulke palen. Het is ook niet in de buurt bij een gebouw met een sparrow, aangezien je alleen maar sparrows hebt op Appartement 3C, naast het huis van de dief in de missie The Chase, eerste gebouw in missie G-spotlight en gebouw waar je op komt met unieke stunt 5. Dus niet goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...