Jump to content

het grote raad de screenshot topic


Na$!

Recommended Posts

Je weet toch wel waar je die screen gemaakt hebt? Anders kunnen wij em niet eens meer raden zonder jouw 'bevestiging' De Hardware store zit in dezelfde straat als het politie-bureau, een zijstraat van de lange weg van Downtown naar Vice-Port. Op de hoek van de zijstraat zit de Donut-shop. Die winkel kun je 'gereedschap' kopen en je moet em overvallen voor 'Stores knocked off'

jaah ik weet waar die is gemaakt!!! en nope allebij fout. (kwis niet dat dat ding op meerdere plaatsen hing!)

Bewerkt: door Dennizzzz
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 301
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    59

  • Lantyz

    41

  • MrKooKie

    41

  • ZUMZUM

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ehem, ik denk niet dat het verstandig is om een screen te gaan plaatsen zonder dat de vorige door jouw geraden is. De vorige is door nog niemand geraden, Lantyz heeft nog geen bevestiging gegeven. Waarschijnlijk heeft Denizzzz het goed dus mag hij waarschijnlijk de volgende screen plaatsen die wij gaan raden, als jij em dán goed hebt mag je een screen plaatsen. Die van jouw is trouwens gemaakt bij het ziekenhuis in Ocean Beach

Link to comment
Delen op andere websites

plaats233rdy5fr.jpg

Hierzo Misschien??

deze is gemaakt bij de brug bij washinton beach

en bij de advocaat vlabij

hotel harisson

zo heet dat hotel

Dit was mijn screen grapjas :blink: En bounceFm Baffie heeft gelijk .......waar ben je mee besig en je bent ook nog eens aan het dubbelposten!!!

Bewerkt: door Dennizzzz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel een beetje lang duren, we zitten al 2 dagen te wachten en er is nog steeds geen screen. We wachten er nog steeds op, kan je er snel eentje plaatsen Denizzzz? Anders kunnen we weer gaan ruzie maken wie de volgende mag plaatsen :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...