Jump to content

het grote raad de screenshot topic


Na$!

Recommended Posts

  • Reacties 301
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    59

  • Lantyz

    41

  • MrKooKie

    41

  • ZUMZUM

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ok, goedzo jij bent. Je kunt trouwens ook een screen plaatsen dat de plaats iet overzichtiger is. Maar jij mag de volgende

okej mar k dagt die villa heeft tog de helft (bijna) van het eiland in bezet dus

Hier is ie dan

plaats16lx.jpg

Map + Locatie (naam van gebied)

Bewerkt: door Dennizzzz
Link to comment
Delen op andere websites

Onder in de garage van Sunshine Auto's in Little Havan misschien? Even geen zin om plattegrond te posten. Ik vind em wel moeilijk. Trouwens geen screens gaan plaatsen van mods, die kan je alleen raden als je em zelf ook hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Onder in de garage van Sunshine Auto's in Little Havan misschien? Even geen zin om plattegrond te posten. Ik vind em wel moeilijk. Trouwens geen screens gaan plaatsen van mods, die kan je alleen raden als je em zelf ook hebt.

Ja dar dagt ik later ook aan met die mods dus ik heb bij de orginele gekeken en daar stond die plek ook in dus...............niet bij sunshine auto's iniiedergeval...k wil toch een plattengrond zien als je even tijd hebt

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is het zo'n villa op Star Fish Island B) Alleen ik weet niet precies waar ;) Volgens mij dat huis met dat R* zwembad. :unsure: Als je dan die trap opgaat sta je volges mij rechttegenover dat ding :unsure: :unsure: :puh: :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is het zo'n villa op Star Fish Island B) Alleen ik weet niet precies waar ;) Volgens mij dat huis met dat R* zwembad. :unsure: Als je dan die trap opgaat sta je volges mij rechttegenover dat ding :unsure: :unsure: :puh: :lol:

Nope fout...

Link to comment
Delen op andere websites

Vanaf suncine cars naar het vliegvelt dan aan de rechter kant?

mm dat snap ik niet helemaal :blink: een map is altijd handig ;)

@Mrkookie........nope fout sorry dat ik blijf vragu om un kaart maar ik ben bang dat ik me dadelijk vergis (dus dat je het wel goed had) dus kaartjuh :lol:

HINT: jullie zitten op het goeie eiland!

Link to comment
Delen op andere websites

We kunnen ook eerst gebied gaan raden, deze is ook zó moeilijk. Even kijken Little Havana? Misschien bij de Hardware Store?

Harware store??......... volgens mij niet. een map is veel handiger want ik weet bijv niet waar de harware store zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Je weet toch wel waar je die screen gemaakt hebt? Anders kunnen wij em niet eens meer raden zonder jouw 'bevestiging' De Hardware store zit in dezelfde straat als het politie-bureau, een zijstraat van de lange weg van Downtown naar Vice-Port. Op de hoek van de zijstraat zit de Donut-shop. Die winkel kun je 'gereedschap' kopen en je moet em overvallen voor 'Stores knocked off'

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...