Jump to content

het grote raad de screenshot topic


Na$!

Recommended Posts

  • Reacties 301
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    59

  • Lantyz

    41

  • MrKooKie

    41

  • ZUMZUM

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nee, die ramen zitten overal, zowel aan de voorkant, zijkant als achterkant. Lantyz was de eerste die het raadde, namelijk gewoon bij de brandweerkazerne dus die moet nu een screen plaatsen vind ik. 8-Ball blijft een beetje te lang weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, maar ik vind het te lang duren. Het is in ieder geval bij de brandweerkazerne. Lantyz heeft het geraden als eerste, dus die is aan de beurt voor een nieuwe screen ervan. De laatste keer dat iemand geraden heeft is al meer dan een week geleden, dus ik plaats zelf maar een screen. Op deze zie je veel, maar de locatie is nog niet zo makkelijk

post-3-1105118650.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt teksten in kleur zo doen

Als je ze groter wilt maken is dat ook mogelijk alleen moet je dat wel kunnen. Plaatjes kan je als lid uploaden door een plaatje van je computer op deze site een afbeelding te plaatsen en vervolgens met de IMG knop deze te uploaden. We wachten nog op de nieuwe screen van Denizzzz. Trouwens als er weinig animo is om screens te plaatsen wil ik het wel de hele tijd doen hoor, ik heb er tijd genoeg voor. Anders wordt dit topic ook zo saai..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...