Jump to content

het grote raad de screenshot topic


Na$!

Recommended Posts

Het duurt weer té lang. 3 dagen geleden kon je al een screen plaatsen, het lijkt me dat het je inde tussentijd al wel gelukt is om een beetje een moeilijke plek te vinden, dus als het maandag nóg niet gebeurd is, is er wat mij betreft een ander aan de beurt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 301
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    59

  • Lantyz

    41

  • MrKooKie

    41

  • ZUMZUM

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kom op éy Dennizzzz alleen zeggen of het goed is want dit duurt TE lang! <_< ;)

Ik begrijp dat je het irritant vind?! Ga dan niet lopen jouwen van 'Schiet op!' enz. Dan ben je alleen maar bezig met spammen en je postgehalte omhoog te brengen.

Wacht gewoon totdat hij weer online is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrijp dat je het irritant vind?! Ga dan niet lopen jouwen van 'Schiet op!' enz. Dan ben je alleen maar bezig met spammen en je postgehalte omhoog te brengen.

Wacht gewoon totdat hij weer online is.

Danku geniuz .... heb het de laatste tijd heel druk met School dus..... mar het is allemaal fout jullie zittu wel heel dicht in de buurt

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is natuurlijk geen probleem, ik heb het namelijk gevonden. We zaten inderdaad heel erg dichtbij, maar het was uiteindelijk hier. Nu Denizzzz er bijna niet meer is, en ik zeker weet dat die plek goed is zeg ik maar dat ik de volgende ben die aan de beurt is. Ik zal er eens even één opzoeken die moeilijk is.

post-3-1106235438.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...