Lantyz Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Geplaatst: 13 februari 2005 @ Peter99: Pas een vraag posten als je zelf het goede antwoord geraden hebt van de vorige, svp. @ Baffie: Tenzij ik me heel erg vergis heb je je screen gemaakt in dit gebouw: Reageren
Baffie Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Geplaatst: 14 februari 2005 Oké Lantyz klopt, dus de volgende is voor jou! Bedankt trouwens dat jullie ervoor gezorgd hebben dat er niet meer mensen voor hun beurt screens posten! Reageren
Lantyz Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Geplaatst: 14 februari 2005 Pompidompidom... En hier is de nieuwe screen om je tanden op stuk te bijten... Reageren
Baffie Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Geplaatst: 14 februari 2005 Vlakbij de haven waar de enige Bus vast in het spel geparkeerd staat, hier even plattegrond om geen verwarring te geven, áls deze tenminste goed is! Er zit volgensmij ook een HP daar in de buurt. Reageren
hey dude Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Geplaatst: 15 februari 2005 ja maar soms krijg ik de beurt niet om een screenshot te plaatsen als ik het zie dan posten jullie derek dan krijg ik geen kans nou en dan doe ik niet meer mee oke de groeten Reageren
Lantyz Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Geplaatst: 15 februari 2005 Logisch... De grap is juist: Wanneer je een screen raadt, dan mag je de volgende screen posten. Zo heeft iedereen dezelfde kansen om een screen te kunnen plaatsen. Reageren
Baffie Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Geplaatst: 15 februari 2005 Oké, dan aan mij de eer om de volgende weer te plaatsen. Deze plek. Is te doen. Locatie + plattegrond beschrijven. Trouwens, mag ook wel meteen in de EasterEgg's. Reageren
Lantyz Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Geplaatst: 15 februari 2005 [Offtopic: Dat is zo'n lijkkist die uit de Romero Hearse komt tijdens die missie van Avery Carrington... Waarom moet dat bij de EasterEggs..?] Reageren
Baffie Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Geplaatst: 15 februari 2005 (bewerkt) Ik vond het wel grappig, het is inderdaad uit de missie Two Bit Hit. Als je de lijkwagen achteraan gaat, zal hij lijkkisten uit de auto gooien. Toen de auto wegging en ik rende er achteraan gooide hij ook zo'n ding. Ik dacht zelf eerst dat het een paar staven dynamiet waren, maar kwam er achter dat het gewoon een échte lijkkist was versierd met bloemen, het grappige vond ik dat de lijkkist die erin staat er gewoon in blijft staan en de wagen daarna meerdere kisten naar buiten gooit. Vond het wel grappig, misschien wel waardig genoeg als EasterEgg. Bewerkt: 15 februari 2005 door Baffie Reageren
The Outlaw Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Geplaatst: 16 februari 2005 Oké, dan aan mij de eer om de volgende weer te plaatsen.Deze plek. Is te doen. Locatie + plattegrond beschrijven. Trouwens, mag ook wel meteen in de EasterEgg's. he die kist was ik al kwijt? heb je hem niet in de zijstraat gevonden die toegang geeft tot de vuilstort plaats in death row? Reageren
Baffie Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Geplaatst: 16 februari 2005 Je zit er heel dichtbij, maar je beschrijft de verkeerde straat. Als je even plattegrond + korte beschrijving geeft is het oké, oké? Reageren
Na$! Geplaatst: 20 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2005 (bewerkt) zo hier heb je hem Bewerkt: 20 februari 2005 door marco vercetti Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 (bewerkt) die lijkkist is inderdaad een lijkkist. maar er zit een bom in. ik reed er eens overheen en toen BOOM e die screen is het mischien hier??? deze screen wel ff checkuh he een nieuw lid Bewerkt: 22 februari 2005 door oeneboy Reageren
Baffie Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 (bewerkt) Sorry. eerst zei ik dat marco vercetti het geraden had, maar die had de verkeerde straat. oeneboy is de volgende die een screen mag plaatsen! Bewerkt: 23 februari 2005 door Baffie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.