Jump to content

kheb hulp nodig!

Recommended Posts

Geplaatst:

Jah, kwil héél graag GTA kopen voor op de PSP.

Wie kan my zegge welke game de beste is??:D

- Grand Theft Auto: Vice City Stories

- Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Zeg plz welke jullie de beste vinde:d

ciao

Geplaatst: (bewerkt)
Jah, kwil héél graag GTA kopen voor op de PSP.

Wie kan my zegge welke game de beste is??:D

- Grand Theft Auto: Vice City Stories

- Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Zeg plz welke jullie de beste vinde:d

ciao

ik zou zelf gta vc stories kope

en liberty city stories ik volgens mij bijna het zelfde als gta 3

heb je eigenlijk al een gta op welk platform dan ook??

hoort dit thuis in het feedback forum??

Bewerkt: door bramboy
Geplaatst:

nou eigenlijk is dat hetzelfde als appels met peren vergelijken heb je the godfather gezien en wil je die graag zelf een keer spelen dan moet lcs maar als je de stoere crimineel wil spelen alá shaft dan moet je vcs hebben maar je kan altijd allebij de spellen eerst een dagje huren voordat je een van de spellen speelt

Geplaatst:

Allereerst: dit is een mening, dus het kan zijn dat jijzelf verschilt van mening met mij... Ik zou zeggen Vice City Stories, goede sfeer, goede gameplay, misschien ietwat teleurstellend verhaal, maar IMO is de gameplay veel belangrijker als het verhaal.

Maar er zijn zeker ook leuke dingen om LCS te kiezen. Daarom kan je misschien beter in dit topic kijken en een ieder zijn mening goed doorlezen. Kom je misschien tot een conclusie. ;)

Geplaatst:

Naast je mening moet je er ook rekening mee houden dat je ze maar in één volgorde kunt spelen; eerst LCS en dan VCS. Omgekeerd gaat wat moeilijk, want dan vind je LCS snel heel beperkt en klein, terwijl dat helemaal niet zo is, alleen in vergelijking met VCS. En als LCS je goed bevalt kan je altijd VCS achteraf kopen. Daarnaast zou ik (eerst) voor LCS door de goede sfeer in combinatie met een hele leuke verhaallijn, en ongeveer 75 missies. In vergelijking met VCS zijn de missies vrij kort, oke, maar je merkt daar helemaal niets van zolang je VCS nog niet hebt gespeeld. Ook is LCS bijna helemaal bugloos, en in mijn ogen maakt dat de gameplay beter. Ik probeer VCS niet af te kraken, want als je die liever wilt moet je die zeker kopen, maar onthoudt vooral dat eerste als je overweegt eerst voor VCS te gaan ;)

Geplaatst:

Zoals Dutchy3010 al zei iedereen heeftz'n eigen mening dus ik ook :puh:.

Moest ik jou zijn ging ik Grand Theft Auto Liberty City Stories kopen.

Er zit veel humor in en het is ook een goed verhaal.

Ook zijn er veel gebieden te verkennen als je nog nooit GTA III gespeelt hebt.

Er zitten veel outfits in en meer.

Ook zit er een multiplayer functie in.

Dus aan jouw de keuze,hé.

D. :cya:

Geplaatst:

GTA LCS :

-Leukere missies

-Verhaal is opzich wel beter

-Graphics zijn niet zo goed op de Psp.

GTA VCS :

-Graphics zijn best mooi voor Psp.

-Meer auto's & Vliegtuigen.

-Meer mogelijkheden zoals Empire Bulding.

Tsjaa,

Ik zelf zou kiezen voor Vcs. ^_^

Als je mij aan kijkt zou ik voor Liberty City Stories gaan. Een van de belangrijkste onderdelen is het verhaal. Dat is in mijn ogen veel beter bij LCS dan bij VCS. Drugsbaronnetje spelen is opzich niets mis maar onderling is het gewoon zwaar verneukt. In LCS maken de peronages nog wat leuke grapjes tussendoor maar Victor wil Lance alleen maar beschermen en Lance wil juist vrij zijn. Of dat Lance in drugs wil gaan handelen en Victor daar niets van moet hebben. Het is erg veel geruzie onderling bij die twee. Bij LCS kun je wat meer lachen. Bijvoorbeeld met Vincezo Cilli, die laat zich pijpen terwijl hij met z'n moeder aan het bellen is. (:D) Het verhaal opzich vind ik ook leuker. Dat drugs gedoe vind ik persoonlijk veel veel slechter dat de maffia sfeertje in LCS. Vechten met gangs om de stad, mensen liquideren, etc. De sfeer is ook helemaal op jezelf. Vice City is een zonnige stad terwijl Liberty City een grauwe stad is. Dat grauwe benadrukt het maffia sfeertje nog eens extra. Het is waar je zelf van houd maar ik ga persoonlijk voor Liberty City. VCS barst ook van de bugs, wat bij LCS niet zo is. Een bugje is niet erg maar soms rijd je gewoon over een brug die nog niet is geladen, er hangen auto's op de kop aan de brug. Voertuigen bij je bedrijven spawnen in de muur, etc. Die verzieken gewoon de gehele gameplay.. De graphics zijn redelijk het zelfde dus daar moet je de games niet op uitsluiten.

Je zult wel zien waar mijn voorkeur naar uitgaat maar de keuze is bij jouw. ;)

Bewerkt: door ASPHALT
Geplaatst:

Als je van donkere steden houd kies je voor GTA LCS.

Of als je van zon zee en strand houd dan kies je voor GTA VCS.

Het is net wat je zelf wilt natuurlijk maar ik zou voor GTA VCS gaan.

De sfeer is erg goed! :tu: Bij GTA LCS heb ik dat totaal niet :N

Ook als is GTA LCS toch wel een goed spel zou ik toch voor VCS gaan.

Betere missies en een beter verhaal..

(...) Dat grauwe benadrukt het maffia sfeertje nog eens extra. Het is waar je zelf van houd maar ik ga persoonlijk voor Liberty City. (...)

Ik wil niet lullig doen, maar ik wist niet dat jij weet hoe een maffiasfeer is...? Ben jij soms een grauwe Italiaanse maffiosi of zo? :7 (Grapje hoor, moet je niet serieus nemen. :puh:)

Nou ja, persoonlijk ga ik voor GTA Vice City Stories, aangezien alles in dat spel me gewoon hartstikke aanspreekt. De zon, de tropische sfeer, de stranden, de personages, de verhaallijn (ik begrijp eigenlijk niet dat sommigen deze verhaallijn tegen vinden vallen, ik vind 'm op zich wel goed), het uiterlijk, de auto's, de soundtrack, de eighties... Dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening, het ligt er natuurlijk maar net helemaal aan waar je van houdt. GTA Vice City Stories bevat inderdaad enkele bugs, maar op zich vind ik ze niet zó storend dat ze de gameplay zodanig beïnvloeden. Oké, je ziet als je geluk hebt wel eens een auto ondersteboven onder een brug geplakt hangen, maar verder vind ik dat het speelplezier niet echt drukken. Misschien ligt het er ook maar net aan wat voor PlayStation Portable je in bezit hebt, want ik heb relatief weinig last van bugs in vergelijking met wat ik sommige anderen hoor zeggen. In ieder geval: mijn devies is eigenlijk dat je gewoon alletwee spellen koopt, te beginnen met GTA Liberty City Stories. Met beide spellen zul je je sowieso vermaken, ongeacht de enkele minpunten doch de vele pluspunten die beide spellen hebben zodat ze mekaar weer compenseren. :tu:

Bewerkt: door Pietje II

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...