sevaboy Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2007 Welke suspecten heb je nodig om hət Te laten spelen op je pc? Want anders had ik hət gedownt,hoor! Heb je een video kaart nodig?Of is hət bij andere (oude) games? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
OG Loco Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2007 ik heb die GTA's download nu pas ontdekt, echt geweldig, ben nu GTA2 aan het binnen halen, altijd lekker als je even snel een potje wil GTA'en en niet je PS2 hoeft op te starten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bigstijn Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2007 Ja idd, Is altijd wel handig als ik me even verveel dan ga ik meestal gta 1 of 2 spelen Ik heb ze ook alle 2 gedownload van de site Vriendelijke groet stijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister.X Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2007 Dit is allang bekent!... GTA London is ook te downloaden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
OG Loco Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2007 Dit is allang bekent!...GTA London is ook te downloaden! Waar dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta vc Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2007 ja bij mij lukte het ook al niet.ik ben al drie dagen aan het proberen!!!!!!!!!! mij lukte het wel om te downloaden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevaboy Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2007 Dit is allang bekent!...GTA London is ook te downloaden! Hij bedoelt zeker *illigaal* ,want op de officiele site van Rockstar staat niets van downloaden van GTA: London,maar ik zal nog eens kijken voor de zekerheid Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dylijn Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2007 bij mij doet die het niet er staat bestand is beschadigd en ik kan hem niet openen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-->nick<-- Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2007 Moet je die gegevens allemaal invullen want ik snap niet waarom hun ingodsnaam willen weten waar ik woon, en wat is zip? en hoe wil je State invullen als je niet eens in de VS woont Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister.X Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2007 Zip is je postcode. Natuurlijk -als je slim bent- hoef je eigen gegevens niet intevullen maar wat neerzetten. Bij State vul je de provincie van je in. Veel plezier -->Nick<-- met invullen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JelleVD Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2007 Als je Amerikaanse gegevens invoert doet hij het wel . JelleVD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Anton van Hussel Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2007 ik heb hem gedownload 1uur wachten wil ik hem openen in winrar zegt winrar dat hij het niet vijlig vind wat moet ik in hemels naam doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2007 Je moet hem normaal kunnen openen, of WinRAR het nu onveilig vindt of niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Anton van Hussel Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2007 (bewerkt) dan krijg ik een bericht van winrar diacnostic messages en dan kan ik zo lang als maar kan drukken maar hij doet het niet EDITERDIEDIT: laat maar hij doet het al Bewerkt: 24 augustus 2007 door Anton van Hussel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fransen Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2007 Dat autodetect is hetzelfde als GTA-manager dus moet je gewoon GTA-manager aanklikken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.