Svenie Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 (bewerkt) DenkaanHenk ik denk dat GTAinfo zich afvraagt hoe hij moet saven in GTA 2, en niet in GTA 1. Dat kan je afleiden uit de quote die in zijn post terug te vinden is. Even kijken: Om te saven, moet je allereerst weten waar je het moet doen. Dat antwoord is de simpel: De kerk. Ga de kerk binnen, om te saven Als je genoeg geld hebt, dat wil dus zeggen $50.000, dan kan je naar de kerk gaan om je status op te slaan. Hoe je dit geld verdiend, dat maakt niet uit, zolang je het maar hebt! De kerk is door het Top Down View waarschijnlijk niet makkelijk terug te vinden. Hier bestaat een trucje voor, als je een TV Van in je bezit hebt, dan zal je zien dat de satelliet op het dak constant beweegt! De punt van de satelliet wijst steeds naar de kerk, wat het vinden dus een stuk makkelijker maakt. Bron: Svenie (enkele topics terug) Bewerkt: 25 maart 2008 door Svenie Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 DenkaanHenk ik denk dat GTAinfo zich afvraagt hoe hij moet saven in GTA 2, en niet in GTA 1. Dat kan je afleiden uit de quote die in zijn post terug te vinden is. Even kijken:Om te saven, moet je allereerst weten waar je het moet doen. Dat antwoord is de simpel: De kerk. Ga de kerk binnen, om te saven Als je genoeg geld hebt, dat wil dus zeggen $50.000, dan kan je naar de kerk gaan om je status op te slaan. Hoe je dit geld verdiend, dat maakt niet uit, zolang je het maar hebt! De kerk is door het Top Down View waarschijnlijk niet makkelijk terug te vinden. Hier bestaat een trucje voor, als je een TV Van in je bezit hebt, dan zal je zien dat de satelliet op het dak constant beweegt! De punt van de satelliet wijst steeds naar de kerk, wat het vinden dus een stuk makkelijker maakt. Bron: Svenie (enkele topics terug) Ooh, okeey thanls Reageren
daanverheijke Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 [size="3"]ik snap er geen ene reed van ik heb maling aan dingen die te downloaden zijn maar nauwlijks te downloaden vallen ik word overal heen gestuurt ik heb een mail gestuurt en ik heb nu nog steets niks ontvangen maar veder een top cite! Reageren
Mr-Triple-X Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 (bewerkt) Hoe moet je het downloaden? Ik vulde mijn info. in en klikte daarna op Submit > I agree... etc. Ik kom dan weer hiet: http://www.rockstargames.com/classics/?c=1...to%202&id=3, maar er wordt niks gedownload. Oh, laat maar. Ik heb weer eens iets over het hoofd gelezen. Bewerkt: 11 mei 2009 door Mr-Triple-X Reageren
rockcompany Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 beter idee: tik op google in gta 2 free download en je hebt het ook. Reageren
Mr-Triple-X Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 (bewerkt) [size="3"]ik snap er geen ene reed van ik heb maling aan dingen die te downloaden zijn maar nauwlijks te downloaden vallen ik word overal heen gestuurt ik heb een mail gestuurt en ik heb nu nog steets niks ontvangenmaar veder een top cite! Nadat je je gegevens hebt ingevuld en akkoord gaat met de voorwaarden, dan staat er onder aan de pagina dat er een e-mail naar je is gestuurd. In de e-mail van Rockstars staat er dan een link met click here. Als je dat doet wordt GTA 2 gedownload. Bewerkt: 11 mei 2009 door Mr-Triple-X Reageren
MrKooKie Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 [size="3"]ik snap er geen ene reed van ik heb maling aan dingen die te downloaden zijn maar nauwlijks te downloaden vallen ik word overal heen gestuurt ik heb een mail gestuurt en ik heb nu nog steets niks ontvangenmaar veder een top cite! Je kunt bij dat formulier gewoon onzin invullen. Je moet alleen wel aangeven dat je 18 jaar of ouder bent anders wordt je download geblokkeerd aangezien de 18+ rating van de game. Reageren
TRMM Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 bij mij lukte het in `1 keer na 10 minuten was ie klaar Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 GTA 2 Te downloaden? Waarover gaat dit? " Downloading " is illegaal op dit forum he, Je kan hiervoor een waarschuwing krijgen op je strafblad! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 GTA 2 Te downloaden?Waarover gaat dit? " Downloading " is illegaal op dit forum he, Je kan hiervoor een waarschuwing krijgen op je strafblad! Aangezien het topic al 5jaar bestaat zal nog geen mod dit gezien hebben? Mocht het tegen de regels zijn was dit toch al lang dicht , trouwens het is te downloaden van de site van R* zelf, dus... Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 GTA 2 Te downloaden?Waarover gaat dit? " Downloading " is illegaal op dit forum he, Je kan hiervoor een waarschuwing krijgen op je strafblad! Aangezien het topic al 5jaar bestaat zal nog geen mod dit gezien hebben? Mocht het tegen de regels zijn was dit toch al lang dicht , trouwens het is te downloaden van de site van R* zelf, dus... Als rockstar zelf het toestaat dan is het inderdaad legaal, sorry Reageren
benhelsloot Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Geplaatst: 20 november 2009 waar dowload ik GTA 2 gratis Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 hoi allemaal! ik wil graag GTA2 downloaden (geen demo!!!). weet iemand waar & hoe??? alfast bedankt. SUPER GTA GAMER >>> Door Lantyz: Topic samengevoegd. Downloadlink staat in dit topic; voortaan eerst zelf even rondkijken svp.<<< Reageren
Advancegta Geplaatst: 26 november 2019 Rapport Geplaatst: 26 november 2019 Op 25-6-2006 om 21:11, Advancegta zei: welkom op het forum je mag niet dubbelposten. je mag niet topics bumpen. >>> Door GTA-Sheep: En moderatorgedrag wordt ook niet op prijs gesteld...<<< Wel een warm welkom was dit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.