WackoX Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 Hallo, Ik hoor veel dingen over MTA maar ik zou echt niet weten wat dit is / betekend. Wat ik gok: Dat het hetzelfde als sa:mp is, maar dan met een ander chatbox, camerapunt, etc. Overig: Ik heb heb het ooit gebrobeert te downloaden, is ook gelukt, maar als ik het run snap ik er geen strontvlieg van. P.S: Wat is map editor? kan je er een eiland voor sa:mp mee maken of opjecten mee plaatsen? en is dit makelijk?
TheGuardian Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 Hey, MTA betekent Multi Theft Auto Tevens vind je hier ook alle info over MTA wat al eens een keer gevraagd werd Klik hier
Scarface92 Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 (Multi Theft Auto)MTA is GTA maar dan online spelen tegen elkaar. Ik zelf heb niet zo veel verstand van SA:MP wel van MTA:VC
EyeOnMe Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 volgens mij is MTA alleen races et c. in een bepaalde map, SA:MP is dat je over heel de map kan lopen etc. denk ik
Joriz Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 In de preview die ik een tijdje terug heb geschreven over MTA kan je lezen wat het is.
san andreas piloot Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 maar om dat te downloaden moet je dan ook gta san andreas hebben?
-Matthijs- Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 maar om dat te downloaden moet je dan ook gta san andreas hebben? Je moet een originele van GTA in huis hebben liggen, wil je MTA (of SA-MP) kunnen spelen. Het zijn niet twee volledig op zichzelf staande mods. Was dat wel het geval geweest, dan had je ze wel ergens kunnen kopen/downloaden of iets dergelijks. Het zijn beide mods die gemaakt zijn vanuit en met behulp GTA, zodoende heb je gewoon San Andreas nodig om er mee te kunnen spelen.
RTS Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Even zoeken en je vind hier genoeg topics over. Locked.
Recommended Posts