matt Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Ik zoek een Mod voor GTA SA Zodat alles Nederlands word. Weet iemand of hij bestaat, en zoja waar ik hem kan Downloaden? grtz, matt Reageren
Little Jacob Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 (bewerkt) Uhm, ja die is er wel ik zou hem even zoeken op welke site die was Ja gevonden hij staat hier namelijk op gtagames.nl Toevallig! Hier is de link: http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...amp;showfile=44 Veel plezier ermee! Bewerkt: 21 augustus 2007 door DJ CJ Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Ik zoek een Mod voor GTA SA Zodat alles Nederlands word.Weet iemand of hij bestaat, en zoja waar ik hem kan Downloaden? grtz, matt Ik ben helaas nog geen complete mod tegengekomen, maar wel kleine stukjes. Ik heb hier wel een lijstje met Nederlandse dingen: Nederlandse ambulancepersoneel Nederlandse Politieauto Nederlandse ondertiteling Zeeman Tevens vind je op de verschillende sites uit dit lijstje ook veel textures, voor bijvoorbeeld MC Donalds en Burger King. Daarnaast kun je via daar ook verscheidene moderne voertuigen downloaden. Succes! Reageren
matt Geplaatst: 21 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Ik zoek een Mod voor GTA SA Zodat alles Nederlands word.Weet iemand of hij bestaat, en zoja waar ik hem kan Downloaden? grtz, matt Ik ben helaas nog geen complete mod tegengekomen, maar wel kleine stukjes. Ik heb hier wel een lijstje met Nederlandse dingen: Nederlandse ambulancepersoneel Nederlandse Politieauto Nederlandse ondertiteling Zeeman Tevens vind je op de verschillende sites uit dit lijstje ook veel textures, voor bijvoorbeeld MC Donalds en Burger King. Daarnaast kun je via daar ook verscheidene moderne voertuigen downloaden. Succes! Bedankt allebij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.