Jump to content

Mafia II


007 RoadRunner

Recommended Posts

  • Reacties 946
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    82

  • TekaLoca

    44

  • Dakendak

    43

  • PowerPats

    42

Nu nog maar 3.. :ch:

Ik ga me maar invriezen, Cartman style.

wel door iemand die betrouwbaar is anders word je 1000jaar later weer ontdooit en dan is er geen televisie meer waar je AV of HDMI kan aansluiten. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Nu nog maar 3.. :ch:

Ik ga me maar invriezen, Cartman style.

wel door iemand die betrouwbaar is anders word je 1000jaar later weer ontdooit en dan is er geen televisie meer waar je AV of HDMI kan aansluiten. :7

Shit.. Daar heb je me, jij nog idee's dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Nu nog maar 3.. :ch:

Ik ga me maar invriezen, Cartman style.

wel door iemand die betrouwbaar is anders word je 1000jaar later weer ontdooit en dan is er geen televisie meer waar je AV of HDMI kan aansluiten. :7

Shit.. Daar heb je me, jij nog idee's dan?

misschien lang slapen, dan wordt je morgen wakker als de demo er is XD

Link to comment
Delen op andere websites

Nu nog maar 3.. :ch:

Ik ga me maar invriezen, Cartman style.

wel door iemand die betrouwbaar is anders word je 1000jaar later weer ontdooit en dan is er geen televisie meer waar je AV of HDMI kan aansluiten. :7

Shit.. Daar heb je me, jij nog idee's dan?

misschien lang slapen, dan wordt je morgen wakker als de demo er is XD

of een slaappilletje? kan toch ook?

maar OT;

is er al wat bekend over de demo, wat je kan doen enzo?

Bewerkt: door onbekendeIV
Link to comment
Delen op andere websites

hier een artikel uit playstation only over de demo;

Nieuws | 23 juli 2010 - 2K heeft enkele details vrijgegeven betreffende de demo van het langverwachte Mafia II, zo meldt Computer and Video Games.

Buzzsaw

De missie de je speelt in de demo luistert naar de naam Buzzsaw. Het is een hoofdstuk van de game waarin jij als maffioso samen met je 2 kompanen een bendelid, beter bekend als 'The Fat Man', uit de weg moet ruimen. Mafia II zal zo'n tijdspanne van 2 decennia in beslag nemen, terwijl de demo zich afspeelt in de zomer van de jaren '50. Tijdens het spelen van demo zal je eveneens een deel van de enorme stad Empire Bay kunnen waarnemen. Deze stad met de naam Empire Bay is een vrije interpretatie van New York uit de jaren '40 en '50.

http://www.psonly.nl/nieuws/26182/Mafia_II_demo_details/

Bewerkt: door onbekendeIV
Link to comment
Delen op andere websites

yeah nog 2 minuten en heb de demo binnen!

meteen spelen en zeggen wat ik dr van vind

als je met steam wil downloaden moet je ff in de store rechts boven mafia 2 intypen en dan demo installeeren

hij staat (nog) niet op de homepage

Link to comment
Delen op andere websites

yeah nog 2 minuten en heb de demo binnen!

meteen spelen en zeggen wat ik dr van vind

als je met steam wil downloaden moet je ff in de store rechts boven mafia 2 intypen en dan demo installeeren

hij staat (nog) niet op de homepage

Ik ga hem nu ook downloaden :) .

ik heb hem opgestart en hij zegt dat de missie niet in de game voorkomt of in een aangepaste wijze.

Bewerkt: door BoerDave
Link to comment
Delen op andere websites

De besturing op de pc is een beetje wennnen maar de auto's rijden dan wel goed :puh:.

En je hebt in het begin trouwens niet de keus voor een missie of freeroam voor 10 minuten, je heb 10 minuten om op de plaats van de missie te komen dus je kan ook 9minuten rond rijden en dan naar de missie gaan.

edit@ nog een tip: als je bijna door je tijd heen ben, laat je dan neerschieten door de politie want dan spawn je weer in je huis met de volle tijd zonder opnieuw de demo op te starten.

Bewerkt: door BoerDave
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...