Jump to content

Mafia II


007 RoadRunner

Recommended Posts

  • Reacties 946
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    82

  • TekaLoca

    44

  • Dakendak

    43

  • PowerPats

    42

ja ik vind hem wel gruwelijk je speelt een missie maar wat ik niet begrijp is dat hij eerst zegt dat het niet in de game zelf voor gaat komen

en daarna opeens to be contineud dus dan moet het tog wel?

het vechten is echt nice gedaan btw

Bewerkt: door iefen
Link to comment
Delen op andere websites

en je hebt weer benzine in je wagens! :D

Lol, in je huis ligt er op de bar een playboy die je kan bekijken :puh:, je kan er in de main game 50 verzamelen.

Haha ze geven je tenminste wel een reden om die kut dingen te zoeken inplaats an die stomme duiven in IV :7 .

Bewerkt: door BoerDave
Link to comment
Delen op andere websites

PlayStation Plus abbonees krijgen gedurende 24 uur exclusieve toegang tot de Mafia II demo. Dat maakte Sony bekend via het PlayStation Blog.

Plus

De demo zal voor PlayStation Plus abonnees zowel beschikbaar worden gesteld via de Automatic Download als de PlayStation Plus sectie in de PlayStation Store. Op woensdag verschijnt de demo voor iedere PS3 gebruiker. De Xbox 360 variant wordt ook morgen verwacht.

Bron: ps site

Maar boeien kan wel even wachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat is rot maar ach, als die 10 minuten bijna voorbij zijn gewoon weer doodgaan, terug bij af = telefoon opnemen en bij hello start drukken en skippen. Hop weer een kleine 10 minuten.

Overigens heb ik gemerkt dat je ook dingen kan doen waar je tijd bij krijgt, alleen geen flauw idee wat ik precies deed waardoor ik tijd erbij kreeg.

edit: Trouwens een topper dit hoor. :dans:

Bewerkt: door Shorty_D
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...