Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2010 Die trailer is al meer als een maand oud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2010 Bederf m'n pret nou niet. Op 9lives stond het bij gamescom, dus dacht ik dat hij nieuw was. Je kan het ook gewoon zeggen hoor. :duh: :duh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2010 Ik zeg het ook normaal? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2010 Die Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2010 gentlemen... behave please ------------------------------------------------ 9h de demo gespeeld, best leuk hoe je in zo'n klein stukje eiland zo'n tijd kan spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2010 Je gaat toch niet lopen huilen omdat er geen 3d gras in de game zit? En dat 2K daar dan een hele andere game voor geeft (gratis DLC, zijmissies) is al helemaal belachelijk. Laat ze dan gewoon dat gras fixen, dat is toch niet zo moeilijk? dan is iedereen blij. Zijmissies? De PS3 krijgen gratis DLC. Ja maar toch geen zij-missies? :S In die DLC zitten een soort zij-missie achtige missies zoals huurmoordenaar enzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2010 Vers van de (twitter) pers Mafia2GameWant to see the first hour of Mafia II live? We'll be playing on Friday at 2 PM - RSVP to watch on our Ustream channel! http://bit.ly/9deLej *KUCH*mwah 2 uur vers*KUCH* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2010 Ik ga echt niet tot 3 uur wakker blijven om dat te zien hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LSDesign Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2010 Is dit spel een aanrader als je van spellen zoals GTA: IV en Just Cause 2 houdt? Ik heb namelijk nooit Mafia gespeeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2010 Download de demo? Maar ik denk dat ik deze aan me voorbij laat gaan... Ik spaar wel verder voor m'n tv Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2010 idd demo downloaden helpt wel om de keuze te bepalen... copy-paste dan het onderstaande in je adresbar, of zoek naar de download demo button... javascript:showGotSteamModal('gotSteamModal',%20'steam://install/50280',%20'Mafia%20II%20Demo') Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2010 Er is weer een nieuwe trailer van Mafia 2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2010 kon je volgens mij al een tijdje op de site zelf zien als interactive clip, desalniettemin blijft et een mooi filmpje ( op de site zie je dan nog wat extra info over die mama enzo ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2010 Hoelaat is dat precies dat je ze zien spelen in Nederlandse tijd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eazy_ Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2010 Hoelaat is dat precies dat je ze zien spelen in Nederlandse tijd? Volgens mij 12 uur s nachts vrijdag op zaterdag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.