Dr.Oppai Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2010 Hoelaat is dat precies dat je ze zien spelen in Nederlandse tijd? Volgens mij 12 uur s nachts vrijdag op zaterdag. ok bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2010 Hoelaat is dat precies dat je ze zien spelen in Nederlandse tijd? Volgens mij 12 uur s nachts vrijdag op zaterdag. Fout, 17:00u in nederlandse tijd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2010 5 uur 's nammidags? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2010 5 uur 's nammidags? :facepalm: Ja tuurlijk, 17:00 is namiddag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eazy_ Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2010 5 uur 's nammidags? :facepalm: Ja tuurlijk, 17:00 is namiddag Dat klopt echt niet. PDT = Pacific Daylight Time; UTC -7. Dat betekend Engelse tijd -7 uur. Daar komt nog 2 uur bij omdat wij UTC +1 zijn en door de zomer tijd nog een uur. Als het daar 2PM (s middags) is is het hier 23:00. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2010 5 uur 's nammidags? :facepalm: Ja tuurlijk, 17:00 is namiddag Dat klopt echt niet. PDT = Pacific Daylight Time; UTC -7. Dat betekend Engelse tijd -7 uur. Daar komt nog 2 uur bij omdat wij UTC +1 zijn en door de zomer tijd nog een uur. Als het daar 2PM (s middags) is is het hier 23:00. Kan iemand het nou met zekerheid zeggen want ik ben niet venplan het te missen namelijk . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eazy_ Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2010 (bewerkt) 5 uur 's nammidags? :facepalm: Ja tuurlijk, 17:00 is namiddag Dat klopt echt niet. PDT = Pacific Daylight Time; UTC -7. Dat betekend Engelse tijd -7 uur. Daar komt nog 2 uur bij omdat wij UTC +1 zijn en door de zomer tijd nog een uur. Als het daar 2PM (s middags) is is het hier 23:00. Kan iemand het nou met zekerheid zeggen want ik ben niet venplan het te missen namelijk . Ja ik weet het zeker. Zoek maar op google naar PDT dan zie je het vanzelf. Het is daar nu 6 uur 's morgens en hier 3 uur 's middags. Bewerkt: 19 augustus 2010 door Eazy_ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2010 5 uur 's nammidags? :facepalm: Ja tuurlijk, 17:00 is namiddag Dat klopt echt niet. PDT = Pacific Daylight Time; UTC -7. Dat betekend Engelse tijd -7 uur. Daar komt nog 2 uur bij omdat wij UTC +1 zijn en door de zomer tijd nog een uur. Als het daar 2PM (s middags) is is het hier 23:00. Kan iemand het nou met zekerheid zeggen want ik ben niet venplan het te missen namelijk . Ja ik weet het zeker. Zoek maar op google naar PDT dan zie je het vanzelf. Mijn telefoon heeft een wereldklok dus dat kan ik wel even checken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LSDesign Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2010 Heb net de demo gedownload en gespeeld, en mijn conclusie: AWESOMEVETGAAFROFLCOOL!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2010 Heb net de demo gedownload en gespeeld, en mijn conclusie: AWESOMEVETGAAFROFLCOOL!!! Download ook de wapen en map trainer dan heb je nog wat meer te doen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2010 Ik ga niet kijken denk ik, ik hou liever de spanning nog wat op voor mezelf en zie het allemaal wel wanneer ik het zelf speel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eazy_ Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2010 Benieuwd naar het doosje en de inhoud van het doosje? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2010 Ik kan geen Russisch. Ik spot trouwens wel ook sloten kraken, zoiets als Chinatown Wars. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eazy_ Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2010 (bewerkt) Ik kan geen Russisch. Ik spot trouwens wel ook sloten kraken, zoiets als Chinatown Wars. Ja je kan autodeuren openmaken zonder het raampje in te tikken. Werkt best wel leuk. Bewerkt: 19 augustus 2010 door Eazy_ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2010 Ziet er wel mooi uit, maar ik heb eigenlijk geen zin om dat bij elke auto te doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.