Kenny-Petrovic Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2010 Is inderdaad wel grappig maar zoals jimmieflits al zegt na 2x heb je er wel genoeg van, het kost simpelweg te veel tijd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2010 Is inderdaad wel grappig maar zoals jimmieflits al zegt na 2x heb je er wel genoeg van, het kost simpelweg te veel tijd. Daarom is er natuurlijk ook gewoon de mogelijkheid om het raam naar de klote te slaan . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Is inderdaad wel grappig maar zoals jimmieflits al zegt na 2x heb je er wel genoeg van, het kost simpelweg te veel tijd. Daarom is er natuurlijk ook gewoon de mogelijkheid om het raam naar de klote te slaan . Of gewoon een wagen uit je garage nemen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 vind et wel jammer dat je niet kan zwemmen. En dat je Kleding niet nat wordt of omvalt ( bijv. bij spuitende brandweerspuit ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Demo versie? Overigens vind ik het dom dat iedereen zit te vergelijken met gta iv. Moest er een demo van gta iv zijn geweest, denk je echt dat die evengoed en mooi zou zijn als het spel zelf? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Je kan als PlayStation gebruiker een demo downloaden in de PlayStation Store, Als Xbox360 gebruiker de demo downloaden op de Xbox live Marketplace en als PC gebruiker de demo downloaden op Steam. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Weet ik wel, maar het is de demo versie. Daarom dat de kleren niet nat worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Weet ik wel, maar het is de demo versie. Daarom dat de kleren niet nat worden. Dus jij weet met 100% zekerheid dat het in het echte spel wel zo is? Proficiat! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eazy_ Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Weet ik wel, maar het is de demo versie. Daarom dat de kleren niet nat worden. Dus jij weet met 100% zekerheid dat het in het echte spel wel zo is? Proficiat! Nog een weekje wachten en dan weten we het. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Weet ik wel, maar het is de demo versie. Daarom dat de kleren niet nat worden. Dus jij weet met 100% zekerheid dat het in het echte spel wel zo is? Proficiat! Dus jij weet met 100% zekerheid dat het in het echte spel niet zo is? Proficiat! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 (bewerkt) Kan iemand me helpen? Ik heb net de Mafia 2 demo voor PC op Steam gedownload, maar als ik hem wil starten verschijnt er alleen zo'n introschermpje en dan sluit het zichzelf??? Bewerkt: 20 augustus 2010 door vice infernusX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Kan iemand me helpen? Ik heb net de Mafia 2 demo voor PC op Steam gedownload, maar als ik hem wil starten verschijnt er alleen zo'n introschermpje en dan sluit het zichzelf??? Als admins runnen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Kan iemand me helpen? Ik heb net de Mafia 2 demo voor PC op Steam gedownload, maar als ik hem wil starten verschijnt er alleen zo'n introschermpje en dan sluit het zichzelf??? Als admins runnen? ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Kan iemand me helpen? Ik heb net de Mafia 2 demo voor PC op Steam gedownload, maar als ik hem wil starten verschijnt er alleen zo'n introschermpje en dan sluit het zichzelf??? Als admins runnen? ??? als admin het spel opstarten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Weet ik wel, maar het is de demo versie. Daarom dat de kleren niet nat worden. Dus jij weet met 100% zekerheid dat het in het echte spel wel zo is? Proficiat! Dus jij weet met 100% zekerheid dat het in het echte spel niet zo is? Proficiat! Dat heb ik nooit gezegd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.