Dakendak Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Nee, maa zei ik dat ik het zeker was? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eazy_ Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Voor de liefhebbers: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Wanneer gaan ze mafia 2 nou spelen? ik wil weten hoelaat het is en waar aub . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Voor de liefhebbers: Ik zou het spel gewoon kopen voor de magazines! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eazy_ Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Wanneer gaan ze mafia 2 nou spelen? ik wil weten hoelaat het is en waar aub . Video Streaming Software Om 23:00 uur dus 11 uur vanavond. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Wanneer gaan ze mafia 2 nou spelen? ik wil weten hoelaat het is en waar aub . Video Streaming Services Om 23:00 uur dus 11 uur vanavond. Bedankt! Wie gaan er allemaal kijken hierzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eazy_ Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Wanneer gaan ze mafia 2 nou spelen? ik wil weten hoelaat het is en waar aub . Video Streaming Software Om 23:00 uur dus 11 uur vanavond. Bedankt! Wie gaan er allemaal kijken hierzo? Nou ik ga het denk ik niet helemaal kijken anders weet je al wat er gaat gebeuren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 (bewerkt) Wanneer gaan ze mafia 2 nou spelen? ik wil weten hoelaat het is en waar aub . Video Streaming Software Om 23:00 uur dus 11 uur vanavond. Bedankt! Wie gaan er allemaal kijken hierzo? Nou ik ga het denk ik niet helemaal kijken anders weet je al wat er gaat gebeuren. achja, mij hebben spoilers nooit zo veel uitgemaakt. Bewerkt: 20 augustus 2010 door BoerDave Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Mij wel, helaas. Ik heb RDR nog niet verder gespeeld sinds ik de map voor mijzelf heb "gespoiled" door de multiplayer te gaan verkennen zonder eerst de hele game te hebben gespeeld.. Moet er nodig mee verder maar de interesse is toch wel afgenomen omdat ik de map nu al ken, en de vele gebouwen. :$ Ik ga dus zeker niet kijken. Offtopic: Vette sig, BoerDave. Lang leve That '70s Show. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
---Elias--- Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 (bewerkt) Weet ik wel, maar het is de demo versie. Daarom dat de kleren niet nat worden. Dus jij weet met 100% zekerheid dat het in het echte spel wel zo is? Proficiat! Dus jij weet met 100% zekerheid dat het in het echte spel niet zo is? Proficiat! Ik weet wel met 100% zekerheid dat het in het echte spel niet zo is. Danku! Vito cannot swim unfortunately, it messes with the suit... Zijn kleren kunnen dus ook niet nat worden. Anders zijn kleren naar de ******. Bewerkt: 20 augustus 2010 door ---Elias--- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Wanneer gaan ze mafia 2 nou spelen? ik wil weten hoelaat het is en waar aub . Enterprise Video Communications Om 23:00 uur dus 11 uur vanavond. Bedankt! Wie gaan er allemaal kijken hierzo? Ik ga misschien wel kijken, maar niet te lang. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Is het trouwens handig om een tijdje van te voren al naar de site te gaan omdat er maar een beperkt aantal mensen in kunnen ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eazy_ Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Is het trouwens handig om een tijdje van te voren al naar de site te gaan omdat er maar een beperkt aantal mensen in kunnen ofzo? Nou het is nu nog niet echt druk daar dus valt wel mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Het gaat beginnen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Begon stroefjes maar mamma mia wat ziet het er prachtig uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.