Jump to content

Mafia II


007 RoadRunner

Recommended Posts

Als er jongens zijn die niet tevreden zijn dat bij de Ps3 versie een paar dingen zijn weglaten zoals:

- Geen bloedplassen

- Geen gras

- Geen bewegende kleren

Dan kun je je hier laten gaan en de petitie tekenen zodat 2K (De makers) misschien vroeg of later met een patch afkomen.

Bewerkt: door ---Elias---
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 946
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    82

  • TekaLoca

    44

  • Dakendak

    43

  • PowerPats

    42

Ik ben geen PS3 gamer, maar namens Death Incorporated clan heb ik de petitie getekend. Fair play is wat de game developers willen, wel, dit is geen fair play. Als het andersom was geweest dan was ik ook blij geweest als de PS3 gamers een petitie voor een 360 patch zouden tekenen. :Y

Ik gun jullie die effecten ook! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net weer even de Demo gespeelt: ik hebt nou wel gezien. Daarom laat ik mafia II in de winkel rekken liggen: ipv Mafia II koopt ik misschien in next jaar GTA V!! 8)

Gaan we weer....

het is niet aangekondigt dat er volgende jaar een nieuwe gta komt...

En de demo is waarschijnlijk heel anders dan het orgineel want als je naar de livebeelden heb gekeken waarin ze een uur speelden zag je wel dat het wel anders was en er ook leuker uitzag.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik twijfelde eerst om hem te kopen maar ga hem toch wel kopen omdat mn zus de helft geeft voor het spel XD

Btw, why doen er mensen zo stom dat er kleine details niet goed zijn in ps3 versie :? egt lame.

Omdat zodra je het verschil opmerkt je het niet zomaar opzij kan zetten. Ik denk bijna wel zeker dat de PS3 die kleine effecten gewoon kan verwerken. Natuurlijk zal het de gameplay niet beïnvloeden maar het oog wilt natuurlijk ook wat.

Zelf sla ik Mafia II over, ik wacht wel op een volgende GTA.

Cheers :bier:

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

Ik twijfelde eerst om hem te kopen maar ga hem toch wel kopen omdat mn zus de helft geeft voor het spel XD

Btw, why doen er mensen zo stom dat er kleine details niet goed zijn in ps3 versie :? egt lame.

Omdat zodra je het verschil opmerkt je het niet zomaar opzij kan zetten. Ik denk bijna wel zeker dat de PS3 die kleine effecten gewoon kan verwerken. Natuurlijk zal het de gameplay niet beïnvloeden maar het oog wilt natuurlijk ook wat.

Zelf sla ik Mafia II over, ik wacht wel op een volgende GTA.

Cheers :bier:

paul007

Ik ga Mafia II ook overslaan. Ik vind de sfeer wel helemaal top en alles, maar dat zoiets als gras en bloed er niet zijn, dat gaat voor mij best ver. Verder denk ik eigenlijk dat je heel snel op dit spel bent uitgekeken. Geen side-missions, maar weinig fun, etc. Ik ga toch liever voor GT5.

Bewerkt: door Gijsso
Link to comment
Delen op andere websites

@ Flitskikker: Dit zijn wel dikke spoilers, dat je het even weet. :puh:

Ik kijk zo ontzettend uit naar deze game, de demo heeft mij al erg doen verbazen. Ik heb zoveel (kleine) details in het spel gezien die ik eerlijk gezegd niet eens had verwacht. De gameplay is realistisch en werkt goed naar mijn mening, ook de graphics zijn prachtig. Veel mensen vergelijken dit spel met GTA maar dat moet je dus absoluut niet doen, het is wel een free-roaming game maar onthoudt goed dat Maffia 2 maar 1 verhaal heeft en geen dergelijke zijmissies. Iets wat mij ook wel bevalt, nu richt je je gewoon op 1 verhaal in plaats van door de hele stad te reizen op zoek naar missies. Ben er benieuwd naar de final versie, heb zo'n zin om deze game te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...