Shorty_D Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2010 (bewerkt) Ik weiger te kijken! (ah ok na een paar seconden drukte ik op pauze) :$ Misschien nog 3 nachten, maar dan is het eindelijk voor de mensen die hem gewoon kopen ook Mafia 2 time. Bewerkt: 23 augustus 2010 door Shorty_D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2010 Het lijkt me sterk dat een patch iets uit kan halen. Ze hebben die effecten er namelijk niet voor niks uit gehaald. Waarschijnlijk krijgt dat ding al moeilijkheden met een intensiefe car chase ofzo als die effecten erbij zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2010 @GTT/Shorty_D: ik vind het plaatje van de video al te veel spoiler XD.... ook ik kan niet wachten die 3 nachten over 3 dagen ligt de Collectors Edition op de mat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2010 (bewerkt) Mafia krijgt maar een miezerige 7 van Gamer.nl pluspunten Prachtige spelwereld, sterk verhaal met interessante personages, destructieve vuurgevechten, sfeer. minpunten Weinig ruimte voor eigen aanpak, komt erg traag op gang, saaie vuistgevechten, maar beperkt aantal echt leuke missies. Weet niet of ik hem nu ga halen maar ik zie het wel. Volgens mij is er na de missies weinig te doen. Bewerkt: 24 augustus 2010 door PowerPats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2010 Ik las in het blaadje van Saturn, (Is net zo'n winkel als Media Markt) Dat je Mafia II kunt preorderen voor 49 euro! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2010 Da´s de PC versie, de consoleversies betaal je gewoon €60,- voor.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2010 Ik heb een video gemaakt van de eerste minuten van het spel. http://www.youtube.com/watch?v=jYtp0haLKGk&fmt=22 HD: http://www.youtube.com/watch?v=jYtp0haLKGk&fmt=22 Jij hebt hem zeker illigaal dan? Of heb je hem gekocht? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eazy_ Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2010 http://www.gametrailers.com/video/exclusive-bringing-mafia-ii/703368 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FrankDangerz Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2010 *Filmpje* Leuk om te zien, z'n filmpje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2010 (bewerkt) Da´s de PC versie, de consoleversies betaal je gewoon €60,- voor.. Da's niet waar, ik heb hem voor €47,75 pre-ordered voor de PS3. En voor de PC is € 34,95 het goedkoopst. Bewerkt: 24 augustus 2010 door BoerBanaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2010 Waar?! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2010 Ik heb een video gemaakt van de eerste minuten van het spel. [...] HD: http://www.youtube.com/watch?v=jYtp0haLKGk&fmt=22 Jij hebt hem zeker illigaal dan? Of heb je hem gekocht? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2010 Ik denk dat het met die TE lage scores van een 70 etc komt, omdat men deze game vergelijkt met een GTA 4 enz. Men ziet verschillen tussen hoeveel er te doen was in de wereld, en hoe dat zich naar deze game heeft vertaalt. Als je een echte goede reviewer bent, weet je dat je Mafia 2 apart moet behandelen in het genre "sandbox". Het is immers geen echte "sandbox" titel, meer een 3rd person shooter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eazy_ Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2010 Waar?! Ik heb de PC versie bij mediaoffer.nl besteld voor 34,95. PS3 en XBOX zijn daar voor 49,95. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2010 Mafia krijgt maar een miezerige 7 van Gamer.nl pluspunten Prachtige spelwereld, sterk verhaal met interessante personages, destructieve vuurgevechten, sfeer. minpunten Weinig ruimte voor eigen aanpak, komt erg traag op gang, saaie vuistgevechten, maar beperkt aantal echt leuke missies. Weet niet of ik hem nu ga halen maar ik zie het wel. Volgens mij is er na de missies weinig te doen. Ik had eerlijk gezegd ook zoiets verwacht. Het feit dat er geen sub-missions zijn lijkt me al behoorlijk limiterend en dat er voor de PS3 ook geen gras en bloed in zit, hoefde ik 'm niet meer. Ik vind de auto's en muziek van de demo geweldig, maar ik denk eigenlijk dat dit meer teleur stelt dan GTA IV Hier ben je na de missies helemaal op uitgekeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.