Jump to content

Mafia II


007 RoadRunner

Recommended Posts

Ik weiger te kijken! (ah ok na een paar seconden drukte ik op pauze) :$

Misschien nog 3 nachten, maar dan is het eindelijk voor de mensen die hem gewoon kopen ook Mafia 2 time. :dans:

Bewerkt: door Shorty_D
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 946
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    82

  • TekaLoca

    44

  • Dakendak

    43

  • PowerPats

    42

Het lijkt me sterk dat een patch iets uit kan halen. Ze hebben die effecten er namelijk niet voor niks uit gehaald. Waarschijnlijk krijgt dat ding al moeilijkheden met een intensiefe car chase ofzo als die effecten erbij zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Mafia krijgt maar een miezerige 7 van Gamer.nl

pluspunten

Prachtige spelwereld, sterk verhaal met interessante personages, destructieve vuurgevechten, sfeer.

minpunten

Weinig ruimte voor eigen aanpak, komt erg traag op gang, saaie vuistgevechten, maar beperkt aantal echt leuke missies.

Weet niet of ik hem nu ga halen maar ik zie het wel. Volgens mij is er na de missies weinig te doen.

Bewerkt: door PowerPats
Link to comment
Delen op andere websites

Da´s de PC versie, de consoleversies betaal je gewoon €60,- voor.. ^_^

Da's niet waar, ik heb hem voor €47,75 pre-ordered voor de PS3. En voor de PC is € 34,95 het goedkoopst.

Bewerkt: door BoerBanaan
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het met die TE lage scores van een 70 etc komt, omdat men deze game vergelijkt met een GTA 4 enz.

Men ziet verschillen tussen hoeveel er te doen was in de wereld, en hoe dat zich naar deze game heeft vertaalt.

Als je een echte goede reviewer bent, weet je dat je Mafia 2 apart moet behandelen in het genre "sandbox".

Het is immers geen echte "sandbox" titel, meer een 3rd person shooter.

Link to comment
Delen op andere websites

Mafia krijgt maar een miezerige 7 van Gamer.nl

pluspunten

Prachtige spelwereld, sterk verhaal met interessante personages, destructieve vuurgevechten, sfeer.

minpunten

Weinig ruimte voor eigen aanpak, komt erg traag op gang, saaie vuistgevechten, maar beperkt aantal echt leuke missies.

Weet niet of ik hem nu ga halen maar ik zie het wel. Volgens mij is er na de missies weinig te doen.

Ik had eerlijk gezegd ook zoiets verwacht. Het feit dat er geen sub-missions zijn lijkt me al behoorlijk limiterend en dat er voor de PS3 ook geen gras en bloed in zit, hoefde ik 'm niet meer. Ik vind de auto's en muziek van de demo geweldig, maar ik denk eigenlijk dat dit meer teleur stelt dan GTA IV Hier ben je na de missies helemaal op uitgekeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...