Jump to content

Mafia II


007 RoadRunner

Recommended Posts

ik sla dit spel denk ik maar gewoon over, heb FK's filmpje gezien, ik vind de spelwereld een mooie sfeer hebben, maar na ik het spel verder zag dacht ik maar 1 ding, bah. op de manier waarop het verhaal begint, ik hoef geen Call of Duty waarbij je kunt freeroamen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 946
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    82

  • TekaLoca

    44

  • Dakendak

    43

  • PowerPats

    42

ik sla dit spel denk ik maar gewoon over, heb FK's filmpje gezien, ik vind de spelwereld een mooie sfeer hebben, maar na ik het spel verder zag dacht ik maar 1 ding, bah. op de manier waarop het verhaal begint, ik hoef geen Call of Duty waarbij je kunt freeroamen.

Ze willen dat je in het verhaal zit en in de personages, Vito heeft in de oorlog gevochten en dat willen ze ook aan je mee geven.

Niet raar zo een missie vind ik en het is trouwens maar 1 missie...

Link to comment
Delen op andere websites

Mafia krijgt maar een miezerige 7 van Gamer.nl

pluspunten

Prachtige spelwereld, sterk verhaal met interessante personages, destructieve vuurgevechten, sfeer.

minpunten

Weinig ruimte voor eigen aanpak, komt erg traag op gang, saaie vuistgevechten, maar beperkt aantal echt leuke missies.

Weet niet of ik hem nu ga halen maar ik zie het wel. Volgens mij is er na de missies weinig te doen.

ben benieuwd wie de review deed op gamer.nl Cker een MMO only player ( zoals World of Warcraft ofzo ). met z'n weinig ruimte voor eigen aanpak, na missies weinig te doen XD

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zitten gewoon te zeik*n! Als je van vette shootactie een vet verhaal en stijl dan is dit jou game.

En dan maar zeuren dat je na het verhaal niks te doen hebt...Dat hebben zoveel games, wees blij dat je heel de stad nog hebt om te verkennen...

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zitten gewoon te zeik*n! Als je van vette shootactie een vet verhaal en stijl dan is dit jou game.

En dan maar zeuren dat je na het verhaal niks te doen hebt...Dat hebben zoveel games, wees blij dat je heel de stad nog hebt om te verkennen...

Daar ben ik het nou mee eens.

Als het een freeroam game is dan gaan ze klagen dat er daarna niets te doen is maar wat denk je van een normaal spel zoals Halo ofzo? Daar kan je na de missies niet eens meer iets doen, dan ben je gewoon klaar.

Maar dan is het niet erg, want het is geen freeroam spel...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat bedoelde ik niet. Andere mensen zeiden alleen dat het apart is dat het bij Maffia 2 als negatief beschouwd wordt dat je niks na de story kan doen, terwijl dat bij Halo etc. ook niet kan. Het verschil alleen is, is dat je bij Halo etc. ook nog kan MP'en, wat bij Maffia 2 niet lukt.

Link to comment
Delen op andere websites

Het verschil is alleen dat je bij Halo, COD, GTA IV, etc. nog een multiplayer hebt...

Ja en? Mafia II is overduidelijk een single-player game. Dus waarom zou er een multiplayer bij moeten zitten? Die vervolgens toch niet werkt.

Dat vind ik te kort door de bocht. Uncharted 2 is ook een single-player game maar toch is die multiplayer erg vermakelijk. Ik ben nooit tegen een multiplayer sinds het vaak veel replay-value geeft. En waarom zou de multiplayer niet werken?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...