PowerPats Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 Ik zal vooral uitkijken naar de reviews van gamespot en IGN. Alhoewel ik het spel zowiso krijg ben ik toch benieuwd naar hoe het allemaal in elkaar zal zitten.. Het verhaal is bangelijk maar voor de rest.. tsja.. IGn had het spel een 7 gegeven. niet echt hoog voor zo een spel had ikzelf meer verwacht. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 Dat vind ik te kort door de bocht. Uncharted 2 is ook een single-player game maar toch is die multiplayer erg vermakelijk. Ik ben nooit tegen een multiplayer sinds het vaak veel replay-value geeft. En waarom zou de multiplayer niet werken? De studio die Mafia II ontwikkelt is een stuk kleiner dan de studio die Uncharted ontwikkelt (met SONY). Daarnaast komt Mafia II uit op meerdere platformen dus is het allemaal net iets meer werk. Reageren
paul007 Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 Klopt maar dan hadden ze toch ook even door mogen gaan met sleutelen? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 Maar dan kreeg je misschien een soort Gran Turismo 5, een game die 2 jaar lang continue wordt uitgesteld. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 Klopt maar dan hadden ze toch ook even door mogen gaan met sleutelen? Ze hebben ook langer door gesleuteld, als het op de oorspronkelijke releasedatum was uitgekomen had iedereen hem al uitgespeeld. Reageren
Velaro Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 Dit is dan ook een game waarbij totaal geen multiplayer hoort. Het gaat in deze game om het sterke verhaal en de kwaliteit van de singleplayer. Hopelijk kan hij Mafia l evenaren. Reageren
Hayte Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 Maar dan wordt het volgens mij een Heavy Rain-achtig spel. Vet spel voor de tijd die je het speelt, maar daarna had je er liever iets minder geld aan uit gegeven. Reageren
commando Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 ze hebben genoeg de tijd genomen daar zou et niet aan liggen ( 't is al een paar keer uitgesteld ) Reageren
TalkingPear Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 (bewerkt) Ja maar ik heb bij een singleplayer game liever een open wereld dan een matige multiplayer... Als ik online wil spelen doe ik wel COD of andere spellen als MMO's. Bewerkt: 26 augustus 2010 door redfire18 Reageren
Spel Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 Ik heb de game net gekocht bij futurezone (gamewinkel in Zoetermeer) € 49,95 voor de Xbox 360 versie .. Ik ga 'm nu spelen, bye. Reageren
Fedmas Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 Ik twijfel nog of we deze kopen gaan. 'T lijkt me wel wat, maar ik denk niet dat dit zo'n "legendarisch" spel is als Mafia I. Dus, we denken er nog even overna =] Reageren
PowerPats Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 Ga hem na school misschien even halen. Reageren
Eazy_ Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 Mediaoffer heeft de mijne verzonden Reageren
Fedmas Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 Okee, nu wordt het wel verleidelijk, als iedereen hem koopt. Dan moet ik er ook maar aan geloven.. :$ Reageren
rienie Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 Ik zit hem nu te spelen. Deze game ga ik kopen. De sweer alles echt een super game. Je moest in de sneeuw naar je moeder lopen. Hoor je rustig die muziek let it snow. En dan ben je in de flat. Staat daar een kat. Springt die naar beneden hoor je hem ineens nog hard mouwen omdat hij op de prullenbak is gevalen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.