Jump to content

Mafia II


007 RoadRunner

Recommended Posts

Ik zal vooral uitkijken naar de reviews van gamespot en IGN. Alhoewel ik het spel zowiso krijg ben ik toch benieuwd naar hoe het allemaal in elkaar zal zitten.. Het verhaal is bangelijk maar voor de rest.. tsja.. :puh:

IGn had het spel een 7 gegeven. niet echt hoog voor zo een spel had ikzelf meer verwacht.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 946
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    82

  • TekaLoca

    44

  • Dakendak

    43

  • PowerPats

    42

Dat vind ik te kort door de bocht. Uncharted 2 is ook een single-player game maar toch is die multiplayer erg vermakelijk. Ik ben nooit tegen een multiplayer sinds het vaak veel replay-value geeft. En waarom zou de multiplayer niet werken?

De studio die Mafia II ontwikkelt is een stuk kleiner dan de studio die Uncharted ontwikkelt (met SONY). Daarnaast komt Mafia II uit op meerdere platformen dus is het allemaal net iets meer werk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar ik heb bij een singleplayer game liever een open wereld dan een matige multiplayer...

Als ik online wil spelen doe ik wel COD of andere spellen als MMO's.

Bewerkt: door redfire18
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit hem nu te spelen. Deze game ga ik kopen. De sweer alles echt een super game. Je moest in de sneeuw naar je moeder lopen. Hoor je rustig die muziek let it snow. En dan ben je in de flat. Staat daar een kat. Springt die naar beneden hoor je hem ineens nog hard mouwen omdat hij op de prullenbak is gevalen :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...