Jump to content

Mafia II


007 RoadRunner

Recommended Posts

  • Reacties 946
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    82

  • TekaLoca

    44

  • Dakendak

    43

  • PowerPats

    42

Ik zal vooral uitkijken naar de reviews van gamespot en IGN. Alhoewel ik het spel zowiso krijg ben ik toch benieuwd naar hoe het allemaal in elkaar zal zitten.. Het verhaal is bangelijk maar voor de rest.. tsja.. :puh:

IGn had het spel een 7 gegeven. niet echt hoog voor zo een spel had ikzelf meer verwacht.

Heb de review van IGN eens bekeken en damn wat moet het saai zijn achter die missies.. Zouden ze er misschien geen patch voor kunnen uitbrengen voor extra zijmissies?

Link to comment
Delen op andere websites

Zolang de verhaallijn maar goed genoeg is maakt dat toch niet uit?

Tuurlijk wel, althans voor mij wel. Voor een game van €70,- verwacht ik toch wel voldoende content. Na 2 of 3 keer de verhaallijn hebben uitgespeeld begint het wel saai te worden lijkt me. Maarja de één is sneller tevreden dan de ander.

Link to comment
Delen op andere websites

Zolang de verhaallijn maar goed genoeg is maakt dat toch niet uit?

Tuurlijk wel, althans voor mij wel. Voor een game van €70,- verwacht ik toch wel voldoende content. Na 2 of 3 keer de verhaallijn hebben uitgespeeld begint het wel saai te worden lijkt me. Maarja de één is sneller tevreden dan de ander.

Als je liever een grote speelwereld hebt om maar wat in rond te kloten, koop je dit spel gewoon beter niet. Je kan Mafia 2 al krijgen voor €30-35 voor de pc en rond de €45 voor de consoles. Bestel je hem in het buitenland, kan je daar nog eens €10 afhalen voor de consoles. Zelfs de special edition kost in de meeste winkels €60.

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Jullie beginnen nu wel allemaal over wat je na de verhaallijn allemaal moet doen, maar vergeet niet dat er nog als ik het goed zeg 4 DLC pakketten geplant staan he !:)

Nee, het zijn er slechts 2 die zullen uitkomen.

Maar nogmaals, deze game moet je niet vergelijken met bijvoorbeeld GTA 4. Maffia 2 heeft een ontzettend sterk verhaal maar is niet zo sterk gebouwd op het free-roaming gedeelte, om het zo maar even te zeggen. Deze game koop je puur om het verhaal en de gameplay elementen.

Alsnog koop ik de game niet op de release dag, 60 euro vind ik net iets te veel van het goede. Dan word het waarschijnlijk 31 augustus op me'n verjaardag of later in het jaar als hij wat goedkoper is geworden. 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Nee natuurlijk gebeurd dat niet, dat kan zomaar eens een halfjaar duren.

Maar de 31e is m'en verjaardag, dat wil zeggen dat ik hem voor niets kan krijgen. ;)

@ Hieronder: Als cadeau bedoel ik...

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...