Jump to content

Mafia II


007 RoadRunner

Recommended Posts

  • Reacties 946
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    82

  • TekaLoca

    44

  • Dakendak

    43

  • PowerPats

    42

Ik haal hem niet. Ik heb de demo gespeeld en ik vind de besturing echt slecht, verder hou ik ook niet echt van die sfeer. Geef mij maar iets zoals GTA IV of EFLC.

De sfeer is net een van de sterke punten in Mafia. En toevallig was dat nu net wat ik miste in GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag vandaag al een DLC voor Maffia 2 in de PSN store, hij kost € 7,99.

Wat houdt die DLC in? :?

Dat is The Betrayal of Jimmy. Als je Mafia ll nieuw gekocht hebt voor de PS3 kan je deze gratis downloaden. In het doosje zit namelijk een code. Er is niet bekend wanneer dit voor de andere consoles verschijnt dacht ik.

Link to comment
Delen op andere websites

nou ik heb Mafia 2 net, moet zeggen, de sfeer is goed, maar dat is ook alles dan. De politie is echt zwaar irritant, net zoals de besturing. Kan het spel op lagere settings draaien dan op gta4 welke er stukken beter uitziet. Vind die 7 die gegeven is imo nog hooggegrepen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik haal hem niet. Ik heb de demo gespeeld en ik vind de besturing echt slecht, verder hou ik ook niet echt van die sfeer. Geef mij maar iets zoals GTA IV of EFLC.

De sfeer is net een van de sterke punten in Mafia. En toevallig was dat nu net wat ik miste in GTA IV.

De sfeer is goed, alleen het minpunt aan de sfeer is de non-interactie van de peds.

Mafia is gewon geweldig, met PhysX aan aan. Dan owned hij GTA IV echt heel hard. PWND. :D

GTA IV is op bepaalde punten nog altijd beter dan Maffia II hoor. Dus Maffia II 'PWND' IV totaal niet. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Men vergelijkt de graphics van nu altijd met IV, maar ze vergeten dat IV al in 2008 werd uitgebracht. Voor die tijd was het prachtig, en Mafia II ziet er nou ook weer niet zo goed uit. De demo dan.

En bij welke winkels kon je Mafia II gisteren al kopen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begin toch ergens te twijfelen, het verhaal ziet er super uit net zoals de missies.

Maar toch mis ik een heleboel waardoor de game meer begint te lijken op Godfather II. (die overigens bagger was) :vp:

Ik wacht nog wel een tijdje om hem te kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...