Jump to content

Mafia II


007 RoadRunner

Recommended Posts

  • Reacties 946
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    82

  • TekaLoca

    44

  • Dakendak

    43

  • PowerPats

    42

Mafia II vanochtend binnenkregen en het is heel vet. Die chapters duren echt heel lang. Ik heb trouwens de PS3-versie en het grote anti-aliasing probleem in de demo is grotendeels weg. In het begin ligt de stad onder de sneeuw dus het ziet er erg gelikt uit (gras niet kunnen ontdekken en bloed mist). Auto's kan je pimpen: nummerborden zelf aanpassen, lak, banden e.d. Hoe langer je ook in de sneeuw rijd hoe witter de auto wordt aan de onderkant. Als je hem stilzet dan komt er na een tijd een laag sneeuw op je dak.

Verder zit er erg veel detail in de game qua shops, appartementen, straten en missies. En in elke ruimte is wel een interactie. Ook tijdens de missies waar je door straten moet lopen of woningen dan is er altijd wat om je heen te bekijken zoals een kat die naar je blaast als je langsloopt en uit het raam springt waarna hij in een vuilnisbak valt, een stel dat ruzie loopt te maken omdat de motor van de auto kapot is, mensen die sneeuwballen gooien, buren die in appartementen lopen te schreeuwen om hun geluid zachter te zetten, mensen die uitglijden over straat door de sneeuw etc. Het is ieder geval geen game waar je snel doorheen moet gaan, neem de tijd en kijk goed om je heen naar alles. Aan dat soort details is veel aandacht besteed. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijg er steeds meer zin in. Wat je hierboven noemt Kai, zoiets hoorde ik ook al van Iscariah, die is gisteren begonnen met spelen en net zo enthousiast over de interactie met de omgeving enzo. :tu: Hij is al zover dat de verhaallijn overgaat vna de jaren 40 naar de jaren 50, en ik ga uiteraard geen spoilers plaatsen, maar dat schijnt ook een ontzettend gave chapter te zijn in de game! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ondanks sommige matige reviews klinken deze reacties toch heel positief, ben zeer benieuwd. Had overigens op een ander forum gelezen, dat je het spel alleen kan opslaan als je een missie voltooid en niet daar buiten.. Klopt dit?

Overigens heb ik het spel half juli besteld op Consoleshop en gister bericht gehad dat het al was verstuurd, maar TNT bezorger had hem niet bij zich.. Is dat trouwens normaal dat ik hem later krijg dan de beloofde release datum? Hij is wel gewoon op voorraad in de webshop.. Als ze hem maar niet hebben gejat bij TNT post :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vanaf nu officieel een hekel aan chapter 14.

Wat een k** missie. Inplaats dat ze nondestu een checkpoint maken waarneer je die hall binnenkomt, moet je het zien te redden. Frikking dirtbags. Zo ontzettend irritant om iedere keer dat rot eind weer opnieuw te doen.

Bewerkt: door Shorty_D
Link to comment
Delen op andere websites

Lol ik ben nu ook alweer in de jaren 50 ^^ , gaat hard :puh: .

Niet lezen als je het niet wilt lezen :puh: .

Ben net uit de gevangenis en vind het erg jammer dat Vito zijn moeder dood is :( .

Ikzou trouwens dat haar willen dat Vito in de gevangenis had, niet dat hij daarbuiten heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...