Jump to content

Mafia II


007 RoadRunner

Recommended Posts

  • Reacties 946
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    82

  • TekaLoca

    44

  • Dakendak

    43

  • PowerPats

    42

Ben er nog niet helemaal uit wanneer ik hem ga halen. Misschien in de herfstvakantie/kerstvakantie, want school start bijna en dan speel ik bijna alleen in het weekend. Ik ga hier in ieder geval niet al te veel meer lezen, want ik zie het alweer aankomen dat het verhaal gespoiled wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben er nog niet helemaal uit wanneer ik hem ga halen. Misschien in de herfstvakantie/kerstvakantie, want school start bijna en dan speel ik bijna alleen in het weekend. Ik ga hier in ieder geval niet al te veel meer lezen, want ik zie het alweer aankomen dat het verhaal gespoiled wordt.

Ik geef je volledige gelijk, en ga je volgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Had het verhaal gisteren uitgespeeld, en het is een erg vette game.

De auto's vooral vind ik erg mooi en lekker rijden, ik ben sowieso een groot autofan.

Ben nu die Playboys aan het verzamelen :) Heb er 43 van de 50.

En die 159 wanted posters doe ik via youtube :puh: Heb er nu 30.

Weet iemand waar je de ISW 508 (auto, afgeleid van de BMW 507) kan vinden?

Dat is eigenlijk de enige auto die ik niet heb kunnen vinden in de game.

Link to comment
Delen op andere websites

Verhaallijn uitgespeeld en nu de punten.

Graphics: 9

Geluid: 9

Gameplay: 9

Herspeelbaarheid: 7

Verhaal: 9

Eindcijfer: 8,6

Ik vind het einde overigens echt in de Mafia style.

:dans:

De enige minpunten die ik heb zijn meer wensen, want het is tenslotte geen echte sandbox game.

Minpunten

- Weinig te doen in de stad (ik zag artwork waarop Vito aan het poolen was.... that could be a start)

- Je kan na het einde niet de stad verkennen,collectables verzamelen etc.

========================================

playing time is 14 uur en een kwartier.

========================================

Kan je mij dan vertellen hoe je het einde herkend zodat als ik zie dat het die missie is dat ik hem kan failen ofzo?

Er zijn volgens mij 15 chapters... geen 16.... that's all I say. ;)

Zijn er toch maar 14? xd

OT: Heb Mafia II sinds gisteren en ik ben gestopt aan Chapter 14 (Die houdt ik voor straks :dans: )

Topgame ! _O_

Wel jammer dat je steeds iets opbouwt en het dan verliest XD

raak je nadat die junkies je huis hebben afgebrand nog een keer wat kwijt? Zoja welke missie dan want dan kan ik me geld in auto's steken want die raak je niet kwijt, dan is je geld tenminste nog ergens nuttigs aan besteed inplaats van dat het gewoon weg is.

Geen idee man , ik ga straks Chapter 14 doen en dan laat ik je nogwel iets weten ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker niet. @Iscariah heeft de game voor de 360, en daarin zit in de verpakking een grote flyer voor de DLC "Jimmy's Vendetta", waarvan inderdaad werd beweerd dat het PS3-only zou zijn. :puh:

Ik heb het trouwens inmiddels ook met eigen ogen gezien, want @Albion74 heeft de game vrijdagavond meegenomen, en ik heb de flyer gezien.. Zelfs aangeraakt.. :sigaar:

Waarschijnlijk is de PSN DLC gratis, en moet je voor de LIVE versie een paar MS points neerleggen. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

The Betrayal of Jimmy is alleen voor de PS3 en krijg je meteen bij je aankoop, waarschijnlijk omdat ze al wisten dat de PS3 problemen zou hebben met de graphics. Daarnaast zijn er nog kleding/wapen/auto packs (Vegas, Greaser, Renegade, Made en War Hero Pack) die voor alle platformen zijn. Verder komt er nog een 2e DLC Jimmy's Vendetta voor alle platformen.

Ik ben trouwens nu bij het einde van chapter 10. Even een pauze ingelast om Wanted posters te zoeken.

De personen die erop staan zijn trouwens werknemers van 2K.

Link to comment
Delen op andere websites

Storyline daarstraks uitgespeeld en er waren idd 15 Chapters :bonk:

Ikzat gisteren nacht heel erg vast aan Chapter 14

Ik kon maar niet overleven in het warenhuis van Derek --'

kvraag me ookwel af wat er met Joe gebeurd aan einde van Chapter 15. :cry:

Straks ff op LIVE endan die 2 DLC's downloaden :D

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

voor de mensen die geld nodig hebben heb ik een trucje

ga naar mike bruski daar staan altijd 2 auto's(jaren 40) en 1 auto(jaren 50)

die verkoop je voor 400 tot 420$ per stuk

dan rij je een stukje weg en dan staan die auto's erweer enzovoort

dan heb je geld genoeg voor wapens, auto's en voor kleren

maar welke auto's kan je bij derek verkopen ?

alles is too cheap

Bewerkt: door benhelsloot
Link to comment
Delen op andere websites

voor de mensen die geld nodig hebben heb ik een trucje

ga naar mike bruski daar staan altijd 2 auto's(jaren 40) en 1 auto(jaren 50)

die verkoop je voor 400 tot 420$ per stuk

dan rij je een stukje weg en dan staan die auto's erweer enzovoort

dan heb je geld genoeg voor wapens, auto's en voor kleren

maar welke auto's kan je bij derek verkopen ?

alles is too cheap

Heb nog een tip: Steel gewoon de kleren, ammo/wapens enzo gewoon uit de winkel en als je er toch ben roof je die kassa leeg en dan heb je dat weer voor de auto's :puh: .

En ik vind het trouwens leuk om met me auto in die grotere/luxere kledingszaak heen te rijden, die dan te beroven, en vervolgens door het andere grote raam naar buiten de driften met politie achter me aan :puh: .

Spel: In de missie van Leo staat er een donkerblauwe naast zn huis, die kan je pakken en vervolgens na de missie in je garage zetten.

Misschien staat hij er trouwens na de missie ook nog dus als je hem al hebt gedaan moet je maar effe kijken bij het huis van Leo.

Bewerkt: door BoerDave
Link to comment
Delen op andere websites

voor de mensen die geld nodig hebben heb ik een trucje

ga naar mike bruski daar staan altijd 2 auto's(jaren 40) en 1 auto(jaren 50)

die verkoop je voor 400 tot 420$ per stuk

dan rij je een stukje weg en dan staan die auto's erweer enzovoort

dan heb je geld genoeg voor wapens, auto's en voor kleren

maar welke auto's kan je bij derek verkopen ?

alles is too cheap

Heb nog een tip: Steel gewoon de kleren, ammo/wapens enzo gewoon uit de winkel en als je er toch ben roof je die kassa leeg en dan heb je dat weer voor de auto's :puh: .

En ik vind het trouwens leuk om met me auto in die grotere/luxere kledingszaak heen te rijden, die dan te beroven, en vervolgens door het andere grote raam naar buiten de driften met politie achter me aan :puh: .

Spel: In de missie van Leo staat er een donkerblauwe naast zn huis, die kan je pakken en vervolgens na de missie in je garage zetten.

Misschien staat hij er trouwens na de missie ook nog dus als je hem al hebt gedaan moet je maar effe kijken bij het huis van Leo.

Dat is een Ascot Bailey ;) Maar alsnog bedankt, ik had de ISW 508 al gevonden trouwens in chapter 14 bij dat observatory van de laatste missie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...