Dakendak Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 Kan echt elk gebouw kapot? En kan iemand hier gameplay van maken? Reageren
benhelsloot Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 waar vind ik een hot rod ? en waar koop ik een duur pak ? (voor die trophie) hierboven : je kan niet elk gebouw kapot maken alleen gebouwen waar je in kan, kan je helemaal naar de hel schieten ( in sommige missies zaken gebouwen ook in) Reageren
Spel Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 waar vind ik een hot rod ? en waar koop ik een duur pak ? (voor die trophie) hierboven : je kan niet elk gebouw kapot maken alleen gebouwen waar je in kan, kan je helemaal naar de hel schieten ( in sommige missies zaken gebouwen ook in) Hot rods kan je alleen pakken aan het eind van chapter 8. En een duur pak koop je in een klerenwinkel Reageren
benhelsloot Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 waar vind ik een hot rod ? en waar koop ik een duur pak ? (voor die trophie) hierboven : je kan niet elk gebouw kapot maken alleen gebouwen waar je in kan, kan je helemaal naar de hel schieten ( in sommige missies zaken gebouwen ook in) Hot rods kan je alleen pakken aan het eind van chapter 8. En een duur pak koop je in een klerenwinkel heb ik wat aan welke kleren winkel dan ? welke auto's kan ik aan derek geven? Reageren
Spel Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 Volgens mij verkoopt elke klerenwinkel van die dure pakken .. Auto's die je aan Derek kan geven zijn onder andere de Lassiter Series 75 Hollywood, Shubert Frigate, ISW 508, Smith Thunderbolt etc. Dit zeg ik ff uit me hoofd. Maar het zijn gewoon die duurdere, snellere auto's die Derek wil. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 Volgens mij verkoopt elke klerenwinkel van die dure pakken .. Auto's die je aan Derek kan geven zijn onder andere de Lassiter Series 75 Hollywood, Shubert Frigate, ISW 508, Smith Thunderbolt etc. Dit zeg ik ff uit me hoofd. Maar het zijn gewoon die duurdere, snellere auto's die Derek wil. Er zit een speciale klerenwinkel vlaknij het park, die is groter en ze verkopen speciale pakken. En ik heb hem net uitgespeeld, wat vind ik het toch jammer dat er geen missie meer is dat je Leo naar de tyfish kan schieten Joe was een held verblomme! Reageren
Djmaddox Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 Ik heb nu zo'n auto die 245KM/u doet. Alleen gebruik ik hem haast niet omdat ik bang ben dat ik hem kapot ros want ik rijd nogal aggressief. Reageren
zotindekop Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 zou ik hem kunnen spelen? besturingssysteem: Windows7 Home Premium 64bit processor: Pentium® Dual-Core CPU E5400 @ 2.70GHz (2CPUs), ~2.7GHz Geheugen: 6GB RAM DirectX-versie: DirectX 11 grafisch: ATI Radeon HD 4350 GTAIV kan erop draaien maar wel met relatief lage Grafische instellingen en beeldscherm resolutie 800x600 Dragon Age: Origins draait er dan wel weer vlot op met maximale grafische instellingen en een normale schermresolutie. grts Reageren
Djmaddox Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 Waarschijnlijk zal hij het doen op Low met 15-20FPS. Redelijk onspeelbaar, dus. Reageren
zotindekop Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 (bewerkt) nja dacht ik al jammer Bewerkt: 29 augustus 2010 door zotindekop Reageren
benhelsloot Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 ik ben die winkel toevalig tegen gekomen einde vond ik zwak je kan zelf niet meer rond lopen in empire bay gelukkig heb ik ook nog jimmy die kan wel vrij rond lopen Reageren
TekaLoca Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 ik ben die winkel toevalig tegen gekomen einde vond ik zwak je kan zelf niet meer rond lopen in empire bay gelukkig heb ik ook nog jimmy die kan wel vrij rond lopen Jimmy ? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 ik ben die winkel toevalig tegen gekomen einde vond ik zwak je kan zelf niet meer rond lopen in empire bay gelukkig heb ik ook nog jimmy die kan wel vrij rond lopen Jimmy ? DLC. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 Ja weetik wel maar die is toch 'Comming Soon' ? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 Ja weetik wel maar die is toch 'Comming Soon' ? Mensen met een Playstation versie van de game krijgen hem er al gratis bij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.