Jump to content

Mafia II


007 RoadRunner

Recommended Posts

ik ben toch maar overnieuw begonnen maar nu doe ik

die playboys,wanted en trophies er bij halen (jimmy's vendetta is 10X moeilijkere daarom begin ik opnieuw met story op hard)

en nog 1 vraagje kan je wel bij derek en mike werken ?

wand als je met ze praat zegen ze dat ze geen werk voor je hebben

Bewerkt: door benhelsloot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 946
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    82

  • TekaLoca

    44

  • Dakendak

    43

  • PowerPats

    42

voor de mensen die geld nodig hebben heb ik een trucje

ga naar mike bruski daar staan altijd 2 auto's(jaren 40) en 1 auto(jaren 50)

die verkoop je voor 400 tot 420$ per stuk

dan rij je een stukje weg en dan staan die auto's erweer enzovoort

dan heb je geld genoeg voor wapens, auto's en voor kleren

maar welke auto's kan je bij derek verkopen ?

alles is too cheap

Heb nog een tip: Steel gewoon de kleren, ammo/wapens enzo gewoon uit de winkel en als je er toch ben roof je die kassa leeg en dan heb je dat weer voor de auto's :puh: .

En ik vind het trouwens leuk om met me auto in die grotere/luxere kledingszaak heen te rijden, die dan te beroven, en vervolgens door het andere grote raam naar buiten de driften met politie achter me aan :puh: .

Spel: In de missie van Leo staat er een donkerblauwe naast zn huis, die kan je pakken en vervolgens na de missie in je garage zetten.

Misschien staat hij er trouwens na de missie ook nog dus als je hem al hebt gedaan moet je maar effe kijken bij het huis van Leo.

kan je door de ruit heenrijden van die zaken?

Link to comment
Delen op andere websites

voor de mensen die geld nodig hebben heb ik een trucje

ga naar mike bruski daar staan altijd 2 auto's(jaren 40) en 1 auto(jaren 50)

die verkoop je voor 400 tot 420$ per stuk

dan rij je een stukje weg en dan staan die auto's erweer enzovoort

dan heb je geld genoeg voor wapens, auto's en voor kleren

maar welke auto's kan je bij derek verkopen ?

alles is too cheap

Heb nog een tip: Steel gewoon de kleren, ammo/wapens enzo gewoon uit de winkel en als je er toch ben roof je die kassa leeg en dan heb je dat weer voor de auto's puh2.gif .

En ik vind het trouwens leuk om met me auto in die grotere/luxere kledingszaak heen te rijden, die dan te beroven, en vervolgens door het andere grote raam naar buiten de driften met politie achter me aan puh2.gif .

Spel: In de missie van Leo staat er een donkerblauwe naast zn huis, die kan je pakken en vervolgens na de missie in je garage zetten.

Misschien staat hij er trouwens na de missie ook nog dus als je hem al hebt gedaan moet je maar effe kijken bij het huis van Leo.

kan je door de ruit heenrijden van die zaken?

bij de grote winkel heb je zoon grote raam daar kan je erdoor rijden

alleen er staan gangsters die dan op je schieten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

heb m net uitgespeeld en werdt gewoon boos van t einde, gaan ze joe omleggen ofzo ik wordt dr echt boos van. en wat doet die dlc nou eigenlijk?

want als die dr is ga ik hem meteen ********** maar ik vind het geen leuk einde

jammer dat ze niet die 4 einden er in hebben gelaten en 10 uur gameplay is tog te weinig voor alleen een single player zonder multiplayer

Bewerkt: door iefen
Link to comment
Delen op andere websites

de helft wat je in de trailers ziet komt niet eens voor in de game

die avond voor dat mafia 2 uitkwam had ik die demo gespeeld

die vond ik wel vet vooral die einde van de demo

komt dat niet eens voor in het spel :( ik wou echt weten wat er ging gebeuren

Link to comment
Delen op andere websites

Heb een hele goeie save point gevonden en ik heb daar veels te veel lol mee om verder met het verhaal te gaan. Dat is de missie na het slachthuis. Dan als je de game load sta je bij de uitgang met allemaal tommy guns om je heen en een hele mooie cabrio om te stelen. dan gewoon naar de stad rijden en chaos trappen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

voor de mensen die geld nodig hebben heb ik een trucje

ga naar mike bruski daar staan altijd 2 auto's(jaren 40) en 1 auto(jaren 50)

die verkoop je voor 400 tot 420$ per stuk

dan rij je een stukje weg en dan staan die auto's erweer enzovoort

dan heb je geld genoeg voor wapens, auto's en voor kleren

maar welke auto's kan je bij derek verkopen ?

alles is too cheap

Heb nog een tip: Steel gewoon de kleren, ammo/wapens enzo gewoon uit de winkel en als je er toch ben roof je die kassa leeg en dan heb je dat weer voor de auto's puh2.gif .

En ik vind het trouwens leuk om met me auto in die grotere/luxere kledingszaak heen te rijden, die dan te beroven, en vervolgens door het andere grote raam naar buiten de driften met politie achter me aan puh2.gif .

Spel: In de missie van Leo staat er een donkerblauwe naast zn huis, die kan je pakken en vervolgens na de missie in je garage zetten.

Misschien staat hij er trouwens na de missie ook nog dus als je hem al hebt gedaan moet je maar effe kijken bij het huis van Leo.

kan je door de ruit heenrijden van die zaken?

bij de grote winkel heb je zoon grote raam daar kan je erdoor rijden

alleen er staan gangsters die dan op je schieten :puh:

Gangsters? Bij mij staat er maar 1 bewaker en die schiet niet eens tot ik me wapen trek :puh: .

En ik ontdekte het trouwens toevallig dat je door het raam heen kon toen de politie ineens het raam naar de klote reed toen ik de winkel aan het overvallen was :7 .

Ik schok me echt dood toen ik ineens een politie wagen vlak achter me zag staan :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij zijn het wel Mafia gastjes aangezien die winkels zich op mafia turf bevinden, en in de mafia tijd was het logisch dat winkels protectiegeld betaalden aan de mafia mensen om hun winkel te beschermen. En gisteren toen ik de bewaker neerschoot, kwamen opeens van alle hoeken ook rode puntjes aanrennen die er hetzelfde als hem uitzagen.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij zijn het wel Mafia gastjes aangezien die winkels zich op mafia turf bevinden, en in de mafia tijd was het logisch dat winkels protectiegeld betaalden aan de mafia mensen om hun winkel te beschermen. En gisteren toen ik de bewaker neerschoot, kwamen opeens van alle hoeken ook rode puntjes aanrennen die er hetzelfde als hem uitzagen.

Had ik ook :D

Bij mij was het voor het hotel (/ Restaurant :? ) waar Eddie altijd is , sloeg ik zo een gastje entoen kwamen er overal zo van die gastjes die me wouden vermoorden :schater:

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij zijn het wel Mafia gastjes aangezien die winkels zich op mafia turf bevinden, en in de mafia tijd was het logisch dat winkels protectiegeld betaalden aan de mafia mensen om hun winkel te beschermen. En gisteren toen ik de bewaker neerschoot, kwamen opeens van alle hoeken ook rode puntjes aanrennen die er hetzelfde als hem uitzagen.

Had ik ook :D

Bij mij was het voor het hotel (/ Restaurant :? ) waar Eddie altijd is , sloeg ik zo een gastje entoen kwamen er overal zo van die gastjes die me wouden vermoorden :schater:

Ja maar dat zijn denk ik die Ierse gastjes die je bedoeld.

Die ik bedoel is gewoon 1 man in het pak.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand mij dit uitleggen:

In de gevangenis in Chapter 6 sla je in het laatste gevecht Oneil in elkaar en je snijd zn keel door en duwt n mes in zn nek, maar was hij niet de man in een van de volgende chapters die je huis in de fik zette?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...