Jump to content

Mafia II


007 RoadRunner

Recommended Posts

  • Reacties 946
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    82

  • TekaLoca

    44

  • Dakendak

    43

  • PowerPats

    42

Wat een zeikwijven hier zeg, mafia 2 is geen free roam game, maar een sotryline based game, zelfde als met Uncharted 2, dat was ook een verhalende game en dat heb je ook in iets van 8 uurtjes uitgespeeld. Hoorde je toen mensen zeiken nee.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een zeikwijven hier zeg, mafia 2 is geen free roam game, maar een sotryline based game, zelfde als met Uncharted 2, dat was ook een verhalende game en dat heb je ook in iets van 8 uurtjes uitgespeeld. Hoorde je toen mensen zeiken nee.

begin nou niet over een hele andere game te praten...in mafia 2 zit er wel free roam in omdat je gwn verschillende routes kan nemen...uncharted kan je geen andere routes nemen....en zo zijn er nog wel meer vershillen...ze hadden gwn mafia motten maken zoals ze GTA hadden gemaakt met het free roamen dan

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een zeikwijven hier zeg, mafia 2 is geen free roam game, maar een sotryline based game, zelfde als met Uncharted 2, dat was ook een verhalende game en dat heb je ook in iets van 8 uurtjes uitgespeeld. Hoorde je toen mensen zeiken nee.

Uncharted 2 kreeg ook niet de stempel Sandbox game, Maffia 2 wel en dat is een grote fout.

Maffia 2 is gewoon een actie game met een sterk verhaal. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Muziek is zo geweldig ben weer helemaal into de fifties.

deze nummer is errug goed, als ik hem op de radio hoor stop ik zelf met wat ik aan het doen ben en ben ik gewoon rustig aan het rijden.

http://www.youtube.com/watch?v=m24uUzJgfwQ&feature=related

Goed inderdaad, maar weet jij toevallig ook hoe dat ene liedje heet met "oh mama, lalalalala, oh mama, lalalala".

Het is zo een Italian :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een zeikwijven hier zeg, mafia 2 is geen free roam game, maar een sotryline based game, zelfde als met Uncharted 2, dat was ook een verhalende game en dat heb je ook in iets van 8 uurtjes uitgespeeld. Hoorde je toen mensen zeiken nee.

Uncharted 2 kreeg ook niet de stempel Sandbox game, Maffia 2 wel en dat is een grote fout.

Maffia 2 is gewoon een actie game met een sterk verhaal. :puh:

Mafia 2 is naar de hand van 2K een 3rd person shooter geworden, als het aan de makers van de orginele (en betere!) mafia lagen was dit anders geweest. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Muziek is zo geweldig ben weer helemaal into de fifties.

deze nummer is errug goed, als ik hem op de radio hoor stop ik zelf met wat ik aan het doen ben en ben ik gewoon rustig aan het rijden.

http://www.youtube.com/watch?v=m24uUzJgfwQ&feature=related

Goed inderdaad, maar weet jij toevallig ook hoe dat ene liedje heet met "oh mama, lalalalala, oh mama, lalalala".

Het is zo een Italian :puh: .

maar effe een vraagje: Mafia 2 speelt zich toch in 1951 af? Dit lied is toch veel later uitgekomen?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een zeikwijven hier zeg, mafia 2 is geen free roam game, maar een sotryline based game, zelfde als met Uncharted 2, dat was ook een verhalende game en dat heb je ook in iets van 8 uurtjes uitgespeeld. Hoorde je toen mensen zeiken nee.

Uncharted 2 kreeg ook niet de stempel Sandbox game, Maffia 2 wel en dat is een grote fout.

Maffia 2 is gewoon een actie game met een sterk verhaal. :puh:

Mafia 2 is naar de hand van 2K een 3rd person shooter geworden, als het aan de makers van de orginele (en betere!) mafia lagen was dit anders geweest. :tu:

je zit dan wel te modderen met het feit dat 2K en R* allebei van Take Two is. Dit is imo gewoon de reden achter het minder freeroamen en mindere functies, denk niet dat Take Two op concurrentie zit te wachten van een moederbedrijf op een spel van een ander moederbedrijf. Serieus, dit heeft Mafia 2 heel erg verlamt. Stel dat mafia 2 een spel van Activision was, dan was het spel echt helemaal niet zo erg gecut geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

Muziek is zo geweldig ben weer helemaal into de fifties.

deze nummer is errug goed, als ik hem op de radio hoor stop ik zelf met wat ik aan het doen ben en ben ik gewoon rustig aan het rijden.

http://www.youtube.com/watch?v=m24uUzJgfwQ&feature=related

Goed inderdaad, maar weet jij toevallig ook hoe dat ene liedje heet met "oh mama, lalalalala, oh mama, lalalala".

Het is zo een Italian :puh: .

maar effe een vraagje: Mafia 2 speelt zich toch in 1951 af? Dit lied is toch veel later uitgekomen?

Klopt, maar dat moeten ze nou eenmaal doen anders was er heel veel goeie muziek nooit op de radio geweest. En ach ja wie kijkt er nou op een paar jaartjes verschil.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...