Kloep Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2010 Even een vraagje. Er zijn ook overal benzinestations waar je kan tanken, betekent dit ook dat je benzine een keer op kan raken en je zonder benzine komt te zitten? Reageren
PowerPats Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2010 Ja heb ik een keer meegemaakt, dan gaat dat lampje onderaan knipperen en komt er een waarschuwingsbericht dat je tank bijna leeg is. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2010 Ik heb hem uitgepeeld en het einde is ***! Je kan niet meer rondrijden... Je moet persee de chapter ervoor laden. Reageren
PowerPats Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2010 Wat een zeikwijven hier zeg, mafia 2 is geen free roam game, maar een sotryline based game, zelfde als met Uncharted 2, dat was ook een verhalende game en dat heb je ook in iets van 8 uurtjes uitgespeeld. Hoorde je toen mensen zeiken nee. Reageren
darkbillie Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2010 Wat een zeikwijven hier zeg, mafia 2 is geen free roam game, maar een sotryline based game, zelfde als met Uncharted 2, dat was ook een verhalende game en dat heb je ook in iets van 8 uurtjes uitgespeeld. Hoorde je toen mensen zeiken nee. begin nou niet over een hele andere game te praten...in mafia 2 zit er wel free roam in omdat je gwn verschillende routes kan nemen...uncharted kan je geen andere routes nemen....en zo zijn er nog wel meer vershillen...ze hadden gwn mafia motten maken zoals ze GTA hadden gemaakt met het free roamen dan Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2010 Wat een zeikwijven hier zeg, mafia 2 is geen free roam game, maar een sotryline based game, zelfde als met Uncharted 2, dat was ook een verhalende game en dat heb je ook in iets van 8 uurtjes uitgespeeld. Hoorde je toen mensen zeiken nee. Uncharted 2 kreeg ook niet de stempel Sandbox game, Maffia 2 wel en dat is een grote fout. Maffia 2 is gewoon een actie game met een sterk verhaal. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2010 ik denk dat ze zelf die fout ook hadden gezien wand in die dlc kan je zelf saven, missies uitkiezen, wapens kopen en verschillende savehouses tegenlijk Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2010 Muziek is zo geweldig ben weer helemaal into de fifties. deze nummer is errug goed, als ik hem op de radio hoor stop ik zelf met wat ik aan het doen ben en ben ik gewoon rustig aan het rijden. http://www.youtube.com/watch?v=m24uUzJgfwQ&feature=related Goed inderdaad, maar weet jij toevallig ook hoe dat ene liedje heet met "oh mama, lalalalala, oh mama, lalalala". Het is zo een Italian . Reageren
commando Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=4g6irCbbJ38 een van de mooiste songs ... toen ik mafia had uitgespeeld kwam heel toepasselijk dit liedje voorbij " ain't that a kick in the head" precies wat ik van het einde dacht http://www.youtube.com/watch?v=62x-3uVxMLQ Reageren
Shorty_D Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 Wat een zeikwijven hier zeg, mafia 2 is geen free roam game, maar een sotryline based game, zelfde als met Uncharted 2, dat was ook een verhalende game en dat heb je ook in iets van 8 uurtjes uitgespeeld. Hoorde je toen mensen zeiken nee. Uncharted 2 kreeg ook niet de stempel Sandbox game, Maffia 2 wel en dat is een grote fout. Maffia 2 is gewoon een actie game met een sterk verhaal. Mafia 2 is naar de hand van 2K een 3rd person shooter geworden, als het aan de makers van de orginele (en betere!) mafia lagen was dit anders geweest. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 Muziek is zo geweldig ben weer helemaal into de fifties. deze nummer is errug goed, als ik hem op de radio hoor stop ik zelf met wat ik aan het doen ben en ben ik gewoon rustig aan het rijden. http://www.youtube.com/watch?v=m24uUzJgfwQ&feature=related Goed inderdaad, maar weet jij toevallig ook hoe dat ene liedje heet met "oh mama, lalalalala, oh mama, lalalala". Het is zo een Italian . maar effe een vraagje: Mafia 2 speelt zich toch in 1951 af? Dit lied is toch veel later uitgekomen? Reageren
wesley123 Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 Wat een zeikwijven hier zeg, mafia 2 is geen free roam game, maar een sotryline based game, zelfde als met Uncharted 2, dat was ook een verhalende game en dat heb je ook in iets van 8 uurtjes uitgespeeld. Hoorde je toen mensen zeiken nee. Uncharted 2 kreeg ook niet de stempel Sandbox game, Maffia 2 wel en dat is een grote fout. Maffia 2 is gewoon een actie game met een sterk verhaal. Mafia 2 is naar de hand van 2K een 3rd person shooter geworden, als het aan de makers van de orginele (en betere!) mafia lagen was dit anders geweest. je zit dan wel te modderen met het feit dat 2K en R* allebei van Take Two is. Dit is imo gewoon de reden achter het minder freeroamen en mindere functies, denk niet dat Take Two op concurrentie zit te wachten van een moederbedrijf op een spel van een ander moederbedrijf. Serieus, dit heeft Mafia 2 heel erg verlamt. Stel dat mafia 2 een spel van Activision was, dan was het spel echt helemaal niet zo erg gecut geweest. Reageren
PowerPats Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 Muziek is zo geweldig ben weer helemaal into de fifties. deze nummer is errug goed, als ik hem op de radio hoor stop ik zelf met wat ik aan het doen ben en ben ik gewoon rustig aan het rijden. http://www.youtube.com/watch?v=m24uUzJgfwQ&feature=related Goed inderdaad, maar weet jij toevallig ook hoe dat ene liedje heet met "oh mama, lalalalala, oh mama, lalalala". Het is zo een Italian . maar effe een vraagje: Mafia 2 speelt zich toch in 1951 af? Dit lied is toch veel later uitgekomen? Klopt, maar dat moeten ze nou eenmaal doen anders was er heel veel goeie muziek nooit op de radio geweest. En ach ja wie kijkt er nou op een paar jaartjes verschil. Reageren
commando Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 hoevaak zie ( hoor ) je dat niet bij GTA... Reageren
benhelsloot Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 playboys komen ook uit de jaren 50 en 60 hoor je daar iemand over klagen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.