Jump to content

Mafia II


007 RoadRunner

Recommended Posts

  • Reacties 946
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    82

  • TekaLoca

    44

  • Dakendak

    43

  • PowerPats

    42

jimmy5.jpg

Er komt binnenkort een nieuwe Mafia II DLC-Pack. Dit keer is hij wél voor alle platformen.

De DLC heet "Jimmy’s Vendetta" en bevat 30 nieuwe missies. Vanaf 8 september kan je hem downloaden voor $9.99 .

30 missies is echt niet verkeerd. Ik moet nog me eerste DLC spelen, maar deze ga ik zeker halen.

Link to comment
Delen op andere websites

30 nieuwe missies klinkt niet verkeerd, dat is geloof ik meer dan dat Mafia 2 er zelf had.

@maddox; jep had ik ook, komt omdat ze in feite nooit voorkomen, je ziet elke character maar 2 keer, met uitzondering van Joe en Henry.

Link to comment
Delen op andere websites

30 nieuwe missies klinkt niet verkeerd, dat is geloof ik meer dan dat Mafia 2 er zelf had.

@maddox; jep had ik ook, komt omdat ze in feite nooit voorkomen, je ziet elke character maar 2 keer, met uitzondering van Joe en Henry.

En Eddie natuurlijk :)

OT: Die DLC lijkt me wel leuk maar denk niet dat ik hem ga halen omdat ze blijkbaar geen kaartjes meer van 800 MS Points verkopen.

Geen zin om 2100 punten ervoor te kopen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

30 nieuwe missies klinkt niet verkeerd, dat is geloof ik meer dan dat Mafia 2 er zelf had.

@maddox; jep had ik ook, komt omdat ze in feite nooit voorkomen, je ziet elke character maar 2 keer, met uitzondering van Joe en Henry.

ik heb dat niet, kon de meeste nog wel noemen/herinneren.

Link to comment
Delen op andere websites

Waren jullie op het einde van de game ook een beetje in de war met de namen? Op het einde kon ik bij sommige namen de persoon er niet meer bij denken.

Dat had ik ook toen waren ze over mensen aan het spreken waarvan ik dacht dat ze dood waren. :7

Was idd erg verwarrend. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...