Jump to content

Mafia II


007 RoadRunner

Recommended Posts

  • Reacties 946
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    82

  • TekaLoca

    44

  • Dakendak

    43

  • PowerPats

    42

ja die paints en de supercharger, die heb je geloof ik alleen op de ps3(en dan die ps3 gamers maar janken als iets xbox360 exclusive is of het er beter uitziet emo.gif)

waar ben je in de jaren 40 kan dat nog niet in de jaren 50 wel

toen was pas hot rods uitgevonden

Link to comment
Delen op andere websites

ja die paints en de supercharger, die heb je geloof ik alleen op de ps3(en dan die ps3 gamers maar janken als iets xbox360 exclusive is of het er beter uitziet emo.gif)

waar ben je in de jaren 40 kan dat nog niet in de jaren 50 wel

toen was pas hot rods uitgevonden

Ik heb hem al dik uitgespeeld en kan in geen van beide tijdperken dat doen :S .

En ik kan inderdaad wel 2x op graden maar niet de 3de x waarbij je motor op de motorkap staat, ook heb ik die paints niet.

Link to comment
Delen op andere websites

nee inderdaad, ik ook niet, ben nu ook met mijn 2e keer bezig.

Zou misschien mogelijk zijn dat het een speciale garage is? net zoals ik vandaag ook die grote kledingszaak toevallig vond :puh:

Die garage waar die gozer in rijd, daarbij heb ik die speciale upgrades niet. Dus het is denk ik een limited edition iets ofzo.

Het is geloof ik deze garage:

1283437683-870.png

Link to comment
Delen op andere websites

en zo zie je daar in die trailer ook maar weer waarom ik geen spellen meer koop, je bent bijna verplicht om de DLC's te kopen omdat je spel anders vrijwel kaalgeplukt is.

Beter droppen ze een DLC die 100% freeroam en extra functies toevoegt, want dat is toch wel iets wat menig gamer had verwacht maar niet heeft gekregen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is dit nou? Dit heeft de pc niet! Ik heb hem uitgespeeld en ik ben dit echt niet tegengekomen! :(

Er was toch een hoofdstuk waar je auto waarmee je reed wanted was, toen moest je toch de nummerplaat laten veranderen. Of hadden jullie dat niet? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...