Jump to content

Mafia II


007 RoadRunner

Recommended Posts

Customization van auto's heeft de PC ook, zelfs de demo had dat..

Ik heb 'm morgen overigens ook, een vriend heeft 'm gedownload en ging 'm voor me op USB zetten. :$ Maarja, ik koop nooit spellen die geen degelijke MP hebben, en Mafia II heeft er helemaal geen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 946
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    82

  • TekaLoca

    44

  • Dakendak

    43

  • PowerPats

    42

Customization van auto's heeft de PC ook, zelfs de demo had dat..

Ik heb 'm morgen overigens ook, een vriend heeft 'm gedownload en ging 'm voor me op USB zetten. :$ Maarja, ik koop nooit spellen die geen degelijke MP hebben, en Mafia II heeft er helemaal geen. :puh:

Senne aljeblieft kijk het filmpje eerst enzo....

we hebben dat inderdaad, maar het gaat om de speciale paintings(vlammen enzo) en om de 3de motor upgrade zodat de motor uit je auto steekt, die hebben wij niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist 241,17km/u gehaald in een Roller. Wat is jullie topsnelheid? En waar hebben jullie hem gehaald? Ik heb mijne gehaald op de Grant Upper Bridge.

dat heb je ook alleen maar dankzij mij :) ik 233, maar hoop nog te kunnen verbeteren

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist 241,17km/u gehaald in een Roller. Wat is jullie topsnelheid? En waar hebben jullie hem gehaald? Ik heb mijne gehaald op de Grant Upper Bridge.

dat heb je ook alleen maar dankzij mij :) ik 233, maar hoop nog te kunnen verbeteren

Hohohoho, good luck! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Geen idee of het toeval was, maar toen ik die cabrio van die man die op Walt Disney lijkt stal, was het kentekennummerbord POWERP waarschijnlijk van mijn psn naam powerpats. vond het wel grappig, en ikzelf heb helemaal niks gedaan. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Geen idee of het toeval was, maar toen ik die cabrio van die man die op Walt Disney lijkt stal, was het kentekennummerbord POWERP waarschijnlijk van mijn psn naam powerpats. vond het wel grappig, en ikzelf heb helemaal niks gedaan. :puh:

Geinig toeval, ik ga er ook is opletten als de missie nog is voorbij komt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou ook nog allemaal nep kunnen zijn. Dat hij helemaal niet dood gaat.

Stiekem hoop ik het wel. Trouwens, ik vond wel dat het spel wat minder schieten en wat meer variatie mocht hebben, desondanks was het verhaal megaleuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...