.Senne Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 Customization van auto's heeft de PC ook, zelfs de demo had dat.. Ik heb 'm morgen overigens ook, een vriend heeft 'm gedownload en ging 'm voor me op USB zetten. :$ Maarja, ik koop nooit spellen die geen degelijke MP hebben, en Mafia II heeft er helemaal geen. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 Customization van auto's heeft de PC ook, zelfs de demo had dat.. Ik heb 'm morgen overigens ook, een vriend heeft 'm gedownload en ging 'm voor me op USB zetten. :$ Maarja, ik koop nooit spellen die geen degelijke MP hebben, en Mafia II heeft er helemaal geen. Senne aljeblieft kijk het filmpje eerst enzo.... we hebben dat inderdaad, maar het gaat om de speciale paintings(vlammen enzo) en om de 3de motor upgrade zodat de motor uit je auto steekt, die hebben wij niet. Reageren
wesley123 Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 Zojuist 241,17km/u gehaald in een Roller. Wat is jullie topsnelheid? En waar hebben jullie hem gehaald? Ik heb mijne gehaald op de Grant Upper Bridge. dat heb je ook alleen maar dankzij mij ik 233, maar hoop nog te kunnen verbeteren Reageren
Djmaddox Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 Zojuist 241,17km/u gehaald in een Roller. Wat is jullie topsnelheid? En waar hebben jullie hem gehaald? Ik heb mijne gehaald op de Grant Upper Bridge. dat heb je ook alleen maar dankzij mij ik 233, maar hoop nog te kunnen verbeteren Hohohoho, good luck! Reageren
wesley123 Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 haalde 238.88 net, klote verkeer trouwens Reageren
benhelsloot Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Geplaatst: 3 september 2010 ik heb een klein EE gevonden op jimmy's auto wat in het begin in de garage staat,op de kenteken staat jimmy2 Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Geplaatst: 3 september 2010 ik heb een klein EE gevonden op jimmy's auto wat in het begin in de garage staat,op de kenteken staat jimmy2 Dat is toch geen EE maar gewoon logish aangezien het zijn wagen is? Reageren
wesley123 Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Geplaatst: 3 september 2010 ja inderdaad, en het is afaik zo dat je als eigenaar je nummerplaat mag kiezen voor autoregistratie. zo kan je bijvoorbeeld op je nummberplaat v4g1n4 hebben staan omdat je dat gekozen hebt. Reageren
PowerPats Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Geplaatst: 3 september 2010 Geen idee of het toeval was, maar toen ik die cabrio van die man die op Walt Disney lijkt stal, was het kentekennummerbord POWERP waarschijnlijk van mijn psn naam powerpats. vond het wel grappig, en ikzelf heb helemaal niks gedaan. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Geplaatst: 4 september 2010 Geen idee of het toeval was, maar toen ik die cabrio van die man die op Walt Disney lijkt stal, was het kentekennummerbord POWERP waarschijnlijk van mijn psn naam powerpats. vond het wel grappig, en ikzelf heb helemaal niks gedaan. Geinig toeval, ik ga er ook is opletten als de missie nog is voorbij komt. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 6 september 2010 Rapport Geplaatst: 6 september 2010 Gisteren Mafia II uitgespeeld en ik vind het einde eigenlijk wat jammer Jammer dat ze Joe vermoordden, ik vond Joe altijd een geniaal persoon. Maar het einde smaakt zeker naar meer, heb echt zin in Mafia III. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 6 september 2010 Rapport Geplaatst: 6 september 2010 (bewerkt) Het zou ook nog allemaal nep kunnen zijn. Dat hij helemaal niet dood gaat. Bewerkt: 6 september 2010 door jimmiefitz Reageren
Hayte Geplaatst: 6 september 2010 Rapport Geplaatst: 6 september 2010 Heb net de demo gespeeld, en moet zeggen dat het een tof spel is. Werkt alleen natuurlijk sloom op mijn computer, misschien dat ik toch eens meer ram moet kopen... Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 6 september 2010 Rapport Geplaatst: 6 september 2010 Het zou ook nog allemaal nep kunnen zijn. Dat hij helemaal niet dood gaat. Stiekem hoop ik het wel. Trouwens, ik vond wel dat het spel wat minder schieten en wat meer variatie mocht hebben, desondanks was het verhaal megaleuk. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 september 2010 Rapport Geplaatst: 6 september 2010 Nog minder schieten? En er was al zo weinig actie. Ik vond juist dat er te weinig actie was. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.