Jump to content

Mafia II


007 RoadRunner

Recommended Posts

Het verhaal draait om een -redelijk- realistisch gebeuren. Namelijk de mafia, en daar past niet bij als je zoals in gta4 alles opblaast, de missies zijn realistisch en hierop gebaseerd, zo merk je ook hoe hij zich zteeds meer in de problemen werkt. Joe is sowieso dood, Vito heeft alleen zijn eigen leven gered door die deal van Leo aan te nemen. Hij en Leo hebben eigenlijk de hele stad tegen zichzelf opgezet, alleen maar om het geld. Het verhaal draait helemaal niet om actie of wat dan ook, maar om een echt mafia-lid

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 946
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    82

  • TekaLoca

    44

  • Dakendak

    43

  • PowerPats

    42

Nieuwe trailer van de DLC: Jimmys Vendetta





en zo zie je daar in die trailer ook maar weer waarom ik geen spellen meer koop, je bent bijna verplicht om de DLC's te kopen omdat je spel anders vrijwel kaalgeplukt is.

Beter droppen ze een DLC die 100% freeroam en extra functies toevoegt, want dat is toch wel iets wat menig gamer had verwacht maar niet heeft gekregen.

dat is die idd heb hem op mijn xbox360. jimmy is wel badass als je door de bocht drift hoor je hem zeggen 'yeah! i am good' en is engels soms sta ik van mezelf verstelt. :puh:

trouwens hij was 800points maar ik vind het ieder puntje waard. maar het had idd eerder in mogen zitten met vito. net als mafia 1 met tommy.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom hebben tegenwoordig spellen zulke lame einde's... Had bij Mafia 2 totaal niet het gevoel van, oké, ik moet de volgende Mafia hebben zodat ik weet hoe het afloopt. Heb wel even de DLC gedowned, meer voor het hotrod gehalte dan de rest. Dus wordt je natuurlijk in de 50's gedumpt waar de hot rod achtige auto's vrijwel van de wegen af zijn. Heb nou een hotrod Shubert 38 Delivery Van, woohoo. Ik wil een Smith V8 of een normale Shubert 38 verdomme. Ga hierna wel een Shubert pick up truck hotrodden, die zijn er overal.

Link to comment
Delen op andere websites

Het einde was echt alsof de makers dachten van: Ja jongens we hebben een goede game maar het moet natuurlijk wel een echt mafia einde zijn dus... Waarmee ze voor mij dus heel het verhaal op het eind verneukt hebben...

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hem in 2 dagen uitgespeeld vanaf de releasedag en wat was het een brute Game.

Dat verhaal lijkt zo echt. probeer hem nu op hard uit te spelen en nog ff points halen voor de dlc ''Jimmy's Vendetta''

Voor mij persoonlijk ''De game van het jaar''

maar ik snapte het einde niet echt?

word Joe nou gedood of word ie gewoon weg gebracht naar huis?

Bewerkt: door Cheers.
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hem in 2 dagen uitgespeeld vanaf de releasedag en wat was het een brute Game.

Dat verhaal lijkt zo echt. probeer hem nu op hard uit te spelen en nog ff points halen voor de dlc ''Jimmy's Vendetta''

Voor mij persoonlijk ''De game van het jaar''

maar ik snapte het einde niet echt?

word Joe nou gedood of word ie gewoon weg gebracht naar huis?

"joe wasn't part of the deal" beetje open einde, of naar mijn mening afraffelend einde. Daarbij kan je zelf invullen of ie gedood wordt...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...